News

Telfort mobiel wordt KPN

  • 27 January 2020
  • 322 reacties
  • 13661 keer bekeken
Telfort mobiel wordt KPN

Toon eerste bericht

322 reacties

Hè, dat is inderdaad heel erg vervelend, @SusieQ en @Caros! Hopelijk is het vrijdag inderdaad opgelost! Trek vooral aan de bel als dit onverhoopt niet het geval lijkt te zijn. We helpen jullie er heel graag verder mee. Hopelijk, ondanks dit stroeve begin, zijn jullie toch voor lange tijd tevreden klanten van KPN!

Hi dank je wel voor je antwoord, het moet vrijdag opgelost zijn hoor ben nu gewoon niet bereikbaar 😡 dat kan best als het 1 dag is dan is het lastig maar een  week is echt onacceptabel.

Niet van toepassing. Idee werkt niet.

Reputatie 3

Gefeliciteerd met de goed georganiseerde overgang. :thumbsup_tone1:

Ook ben ik positief verrast door de snelle afhandeling van iets dat ik nog had; binnen 1 dag was het geregeld. En de beloofde update voor de Android app stond ook vandaag al klaar.

 

Badge

Ik zie in de topic staan dat het gebeld worden na de overdracht van Telfort naar kpn opgelost is. 

bij mij is het in elk geval niet opgelost.  
 

mik kan niet gebeld worden.  Kunnen jullie dat oplossen. Ik heb gewoon bereik. Toestel al uit en aangezet. Kheb alles geüpdatet etc etc. 

Hallo,

Sinds gisteren is KPN mobiel mijn standaard geworden in plaats van Telfort.

Hoe gaat het nu verder?

worden TV en internet automatisch toegevoegd aan “Mijn KPN".

En wanneer zal dat gebeuren? Met een week? Een maand?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo @Zeepiet , het overzetten van het thuisabo van Telfort naar KPN zal in de loop van dit jaar gaan gebeuren. De betreffende Telfort-klanten zullen daarover bijtijds geïnformeerd worden door Telfort/KPN.

 

@Yvonnetopic . Ik heb je vraag even naar het centrale topic verplaatst. Ik tast nog een beetje in het duister. Is dit gebeurt na de automatische omzetting van Telfort naar KPN? Alle info is welkom. 

Kun je je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven? 

Ik zie dat ik een account heb en dat er een telefoonnummer in staat maar dat nummer is al vanaf 30-11-2019 niet meer bereikbaar omdat ik het heb opgezegd en alles financieel al is afgewikkeld.

Hoe kan dit?

Dan is dat nooit losgekoppeld van dat account.

Ok, en wat zijn dan de gevolgen? Ik krijg / kreeg van Telfort ook geen facturen meer, ik neem aan dat abonnement toch wel verwijderd is?

Daar ga ik wel vanuit ik verwacht eigenlijk dat je niet veel details zal zien.

Met de gedwongen overgang van Telfort mobiel naar KPN mobiel is mijn opgespaarde data, opgespaarde belminuten en SMS aantal ongewijzigd. Prima, en zoals het hoort.

Wat wel is gewijzigd is dat mijn Telfort 2+2=4 GB / 400 belminuten abo is omgezet naar een KPN 1500 / 300 abo, terwijl het maandelijkse abonnementsgeld hetzelfde blijft.

Dat kan natuurlijk niet! En dat accepteer ik ook niet.

Wanneer wordt dit opgelost?

 

 

@CeesOK stond dit ook zo in de email die je hebt gekregen?

De basis is uiteraard 2Gb en de 400 belminuten de andere 2 Gb is de verdubbelaar. De verdubbelaar hoor je te behouden.  Dat je een lagere basis hebt gekregen klopt uiteraard niet.

@CeesOK stond dit ook zo in de email die je hebt gekregen?

De basis is uiteraard 2Gb en de 400 belminuten de andere 2 Gb is de verdubbelaar. De verdubbelaar hoor je te behouden.  Dat je een lagere basis hebt gekregen klopt uiteraard niet.

 

Zowel in de KPN SMS als in de KPN email wordt hierover niet gerept. 

Waar en bij wie moet ik zijn om dit opgelost te krijgen?

Je bedoelt de berichten dat je bent overgezet ik bedoel eerder tussen half december en de laatste week voor de overzetting. Helaas heeft blijkbaar niet iedereen zo'n bericht gekregen. Het Telfort abonnement stond daarin en daarnaast wat de KPN variant is. Je bent hier goed een moderator zal met je meekijken wat er mis is.

Reputatie 7
Badge +30

@Martinus K, ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Gaat het erom dat je overgezette abonnement nu gekoppeld is aan een KPN ID account dat je niet verwacht had? Of bedoel je dat je jouw Telfort al in november had opgezegd, maar dat er nu toch iets overgezet lijkt te zijn? Wil je toelichten wat de situatie is en je forumprofiel invullen met de gegevens van het abonnement? Dan kijken we dit na.

 

@CeesOK, dank voor het invullen van je gegevens. Bij de overzetting behoud je de abonnementsinhoud zoals je die bij Telfort ook had. Ik heb gekeken en ik zie hier inderdaad 1500/300 staan, dat is je Telfort bundel zoals je die ook al had. Wat er ook nog gewoon is, is de verdubbeling. Wat lijkt te missen is de aanvullende bundel van 500 MB en 100 minuten die je daarbij had. Ik kan alleen niet zien of dit nu inderdaad alleen lijkt te missen of echt is verdwenen. De datum waarop normaal jouw bundel vernieuwt is de 22e. Ik wil je vragen om die even af te wachten om te zien of je dan ook netjes de volle 4/400 krijgt. Zo niet, trek aan de bel dan gaan we hiermee aan de slag. 

Ik ben overgezet naar kpn maar ben nu ineens bijna al mijn mb tegoed en mijn beltegoed kwijt hoe kan dit?

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic 

Reputatie 7

Hey @Mario70, ik heb je vraag hiernaartoe verplaatst. De weergave van jouw bundel klopt momenteel mogelijk niet. Hier werken we aan. Jouw bundel en de bundelperiode blijven zoals je gewend bent. Nog heel even geduld. 

 

Ben de nummers in mijn gezin aan het activeren van mijnTelfort naar mijnKPN maar nu blijkt dat ik bij KPN voor elk 06 nummer in het gezin een apart email adres moet invoeren. Bij Telfort kon ik inloggen met het 06 nummer en een ww, nu moet ik per 06 nummer een ander email adres gebruiken. Ik ben daar niet zo blij mee, heb liever alles centraal.

Wordt dit nog aangepast?

Tweede opmerking.

Mijn Telfort abonnement is 2000mb/150 belminuten maandelijks opzegbaar met Combivoordeel van +700 mb unit extra voor onbepaalde tijd en +25 min. extra voor onbepaalde tijd. 

Ik zie dit combivoordeel in mb's en minuten niet terug op mijn KPN.

Dit is overigens bij al mijn gezinsleden (maandelijks opzegbaar én verschillende combivoordelen).

Hoe gaat dit opgelost worden?

Reputatie 7
Badge +17

@Nope888 Ik vermoed dat je spreekt over MijnKPN? Daar kan je 1 account aanmaken en alle nummers d.m.v. een verificatiecode koppelen. Alle nummers zijn dan te zien in 1 account.  

@Nope888 Ik vermoed dat je spreekt over MijnKPN? Daar kan je 1 account aanmaken en alle nummers d.m.v. een verificatiecode koppelen. Alle nummers zijn dan te zien in 1 account.  

 

Hoi Lisa, Ja klopt. Onder welke knopje bij mijnKPN vind ik dat?

De weergave problemen wordt hier genoemd.

https://www.kpn.com/telfort/extrainformatie.htm

Bij de volgende bundel periode kunnen we het pas goed zien. Hier klopt het behalve het verbruik alles voor de 26e is niet meer zichtbaar,

Reputatie 7
Badge +17

@Nope888 Uhm… Je gaat naar MijnKPN > Inloggen > bovenin ‘Producten’ > ‘Product toevoegen’ > Bij mobiel & prepaid vul je om de beurt de nummers in. Ieder nummer ontvangt een sms met een 6-cijferige code. Deze code vul je in op de computer en klaar is kees. Het kan even (max. 1 uur) duren voordat de nummers verschijnen in de app. 
Bijna vergeten te zeggen, nummers koppelen kan niet in de app en moet dus via de browser.   

@Nope888 Uhm… Je gaat naar MijnKPN > Inloggen > bovenin ‘Producten’ > ‘Product toevoegen’ > Bij mobiel & prepaid vul je om de beurt de nummers in. Ieder nummer ontvangt een sms met een 6-cijferige code. Deze code vul je in op de computer en klaar is kees. Het kan even (max. 1 uur) duren voordat de nummers verschijnen in de app. 
Bijna vergeten te zeggen, nummers koppelen kan niet in de app en moet dus via de browser.   

 

Ja, via de browser, maar het is gelukt.

Dank je :thumbsup:

Reageer