Updaten Telfort simkaart naar KPN instellingen

  • 29 January 2021
  • 196 reacties
  • 29234 keer bekeken
Updaten Telfort simkaart naar KPN instellingen

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

196 reacties

Reputatie 3
Badge +2

Hallo allemaal

 

Op 7-9-2021 kreeg ik bericht over de simkaartupdate, zat nog een Telfort simkaart in m,n toestel

 

Direct in de middag ben ik naar de telefoonwinkel gegaan voor de KPN simkaart, er is een KPN  simkaart in m,n toestel gegaan. omdat ik altijd bereikbaar moet blijven

 

Nu dacht ik safe te zitten voor die update, KPN simkaart is geactiveerd in de telefoonwinkel op 7-9-2021, heb ik ook een bevestiging van KPN van thuis gekregen, maar nu krijg ik toch een bericht dat m,n simkaart een update gaat krijgen

 

Hoe zit dat nu dan, nu een simkaart van de KPN zit er al in  zit, ik dacht die update voor te zijn met een goede simkaart van KPN

 

Met een vriendelijke groet

Reputatie 7
Badge +30

De lijsten met klanten die een sms krijgen hierover worden wat verder van tevoren al geselecteerd. Waardoor jij waarschijnlijk nog wel de sms hebt gekregen, ondanks dat je al een nieuwe simkaart hebt en deze ook actief is. Je kunt de sms negeren, @Chicka.

Reputatie 3
Badge +2

@Erik_  Dank voor je reactie kanjer :thumbsup:

 

Groetjes van mij

Hoelang duurt het omzetten van Telfort naar kpn sim, heb al uren geen bereik 

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Marles, ik heb je reactie verplaatst naar dit algemene topic over het updaten van je Telfort simkaart. Je vindt in het startbericht alle informatie over de update, ook wat je kan doen als je verbinding het nog niet doet. Ik raad je aan om dat even door te nemen. Mocht je er niet uit komen, laat het gerust hier weten.

Reputatie 1

Gisteren 14 september zou ik de update krijgen.  mijn netwerk is niet weggevallen.

is de update dan mislukt.  tot op dit moment heb ik ook geen sms van kpn dat het niet gelukt is

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @T.c, ik heb even meegekeken en in dit geval kun je het beste je simkaart laten vervangen. Dit kan via de winkel, daar krijg je direct een nieuwe simkaart mee. Dat is de snelste oplossing. Anders is optie twee om een nieuwe simkaart aan te vragen, dat kan je gemakkelijk online doen. 

Reputatie 1

OK bedankt voor u reactie.

zal vanmiddag even langs de winkel gaan en de sim laten vervangen

Reputatie 3
Badge +2

Ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn daar ben ik weer :nerd:

 

Zoals in bovenstaande berichten van mij te lezen is, is mijn simkaart al vervangen door een KPN simkaart en wel op 7-9-2021

 

Gister zou ik de update krijgen zoals ik hierboven ook al schreef. echter ik ben direct in de middag op 7-9-2021 naar de telefoonwinkel geweest om de update voor te zijn en de Telfort simkaart eruit, en de nieuwe van KPN erin, ook is de nieuwe simkaart van KPN geactiveerd in de winkel, bevestiging van KPN via de mail binnen gehad

 

Nu krijg ik net een sms dat de update mislukt is en ze het later weer gaan proberen :nerd:

 

Ik dacht het goed geregeld te hebben en MOET bereikbaar blijven

 

@Erik_  of 1 van de andere moderators, wat nu ?

 

Ik weet niet wat ik nu nog meer kan doen, ik heb al sinds 7-9-2021 een simkaart van KPN plus geactiveerd

 

Met een vriendelijke groet van mij

Reputatie 1

Chicka, je hoeft niks te doen, je kunt die sms gewoon  negeren.

 

Reputatie 1

Ook ik heb inmiddels een nieuwe simkaart, netjes ingesteld door kpn winkel arnhem

Reputatie 3
Badge +2

@T.c  Dank voor je reactie, maar dit is de 3e sms al, dus waar zit het probleem die er voor zorgt dat ik steeds een sms blijf ontvangen

Van de week en volgende bellen en het Erasmus (artsen) en andere instanties, dus ik moet echt bereikbaar blijven

Groetjes van mij

Reputatie 1

ja zoals je zegt je heb al andere simkaart.

 

weet alleen dat mensen die update krijgen lang van te voren bericht hierover krijgen  misschien loopt het langs elkaar. op advies van moderator heb ik andere sim gehaald  . sms dat niet gelukt was om te update kreeg ik ook daarna pas

Reputatie 3
Badge +2

@T.c  Inderdaad toen ik de melding kreeg over de update, die melding kreeg ik op 7-9-2021, ben ik direct op de scootmobiel naar de telefoonwinkel gegaan om safe te zitten met de update, maar ik blijf smsjes krijgen, nu vanmorgen weer dat de update mislukt is en ze het nog een andere keer gaan proberen,  ik weet het niet meer, straks zit ik zonder mobiel en de ziekenhuizen weten mijn huistelefoonnummer niet 

 

Wat een gedoe weer :nerd:

 

@Alexandra  ik mis je :blush:

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, @Chicka, maar dat hoeft niet hoor! Je hebt al een nieuwe simkaart, dus logisch dat de updates niet lukken. Je mag de sms’jes negeren. Je zult bereikbaar blijven.

Reputatie 3
Badge +2

@Denise_  Dank voor je reactie :thumbsup:

 

En ja @Denise_  ik maak me echt zorgen, dan nu maar weer wachten op de volgende sms met we gaan uw simkaart updaten, en dan de dag erna weer een sms dat de update mislukt is :zipper_mouth:

 

Het belangrijkste is als ik maar bereikbaar blijf voor het Erasmus ziekenhuis op m,n mobiel

 

Nogmaals dank voor je reactie @Denise_  :thumbsup:

Reputatie 7
Badge +19

@Chicka Geen zorgen hoor, komt helemaal goed! Het zijn puur herinneringen, maar jij hebt je nieuwe simkaart al, dus je blijft gewoon bereikbaar :)

En ik vind het ook leuk om jou hier weer te zien en spreken! :blush:

 

Hoi,

Na de update van de Telfort simkaart is deze niet meer werkzaam. De stappen doorlopen maar helaas geen succes. Nu wil ik een nieuwe aanvragen alleen kan dat niet meer telefonisch en verwijst de assistent chat bot je naar een winkel. Deze zitten echter niet om de hoek bij mij. Is het mogelijk dat jullie dat in orde kunnen maken. Ik heb mijn profiel gegevens dusdanig bijgewerkt zoals ik in een andere forum post had gelezen van iemand met hetzelfde probleem.

 

Ik hoor het wel. Alvast bedankt!

 

*Admin: topic samengevoegd met algemeentopic

Reputatie 3
Badge +2

@Alexandra , hallo engel van het forum :hugging:

 

Ook jij dank voor je reactie :hugging:

 

Ja @Alexandra  ik ben weinig online, mamsje pas een maand geleden overleden, dus daar veel voor te regelen

Daarbuiten is bij mij de coronavacinatie niet goed gegaan, de MS is nu progressief geworden door die vacinatie, dus ik moet veel naar het Erasmus, of ik lig daar, of hun bellen mij op m,n mobiel. vandaar dat ik me zo,n zorgen maak over die update

 

Maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ook LEUK jouw weer gesproken te hebben, engel van het forum :blush:

 

Doe je alle bekende de groetjes van mij :blush:

Reputatie 7
Badge +19

@Chicka Och gos.. Heel veel sterkte! Ik zal de groetjes doen hier 🙂 En je weet ons te vinden als er iets is.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een nieuwe simkaart voor je aangevraagd, @Brett Heesakkers. Je ontvangt deze binnen twee werkdagen in de brievenbus.

Reputatie 2

Heb een tijd geleden de simkaart omgezet naar eSIM, wat betekent de update nu voor mij ??

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @A de Zeeuw goede vraag! Als je je simkaart omgezet hebt naar eSIM, dan wordt dit gezien als een nieuwe sim. Er hoeft dus op jouw simkaart geen update plaats te vinden, want deze is al up-to-date.

Reputatie 2

Hallo @A de Zeeuw goede vraag! Als je je simkaart omgezet hebt naar eSIM, dan wordt dit gezien als een nieuwe sim. Er hoeft dus op jouw simkaart geen update plaats te vinden, want deze is al up-to-date.

Dit vermoede ik al, maar miste deze optie in de mail, dank voor het bevestigende antwoord.

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb even verder gekeken, want ik vond het gek dat je dan alsnog die mail hebt gekregen. Maar ik zie dat er twee mobiele nummers zijn, waarvan er eentje de eSIM heeft, maar de ander nog wel een oude Telfort sim heeft. Ik ga er voorzichtig vanuit dat het daarom gaat, @A de Zeeuw :grinning: .