Beantwoord

Experia Box V10 - Veelgestelde vragen

  • 8 July 2015
  • 357 reacties
  • 823212 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

357 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Paboom,

Heb je wat aan deze uitleg over het gebruik van muurbeugel of voet?

 

En ben je de voet/beugel kwijt, dit werkt ook, wel lastig losmaken.😱😱😱

 

En ben je de voet/beugel kwijt, dit werkt ook, wel lastig losmaken.😱😱😱

 

KPN zal niet blij zijn als ze een v10 terugkrijgen die onder de kit zit 😄 .Heb je vast een streng gesprek met ze 😂

Update!

Ondertussen wel de Experia V10 met Telfort firmware op een Youfone verbinding werkend gekregen. Updaten lukt nog steeds niet helaas.

Reputatie 7
Badge +20

Update!

Ondertussen wel de Experia V10 met Telfort firmware op een Youfone verbinding werkend gekregen. Updaten lukt nog steeds niet helaas.

Top dat dit toch gelukt is!

Hoe het verder zit met het updaten, daar kan ik je helaas geen antwoord op geven. Je bent niet verbonden met een KPN verbinding, maar met een verbinding van een andere provider. Aangezien je geen klant bij KPN bent, denk ik ook niet dat je nog een KPN update binnen kan halen. Ik ben bang dat ik je toch moet vragen om bij Youfone aan te kloppen voor verdere hulp met je verbinding!

Update!

Ondertussen wel de Experia V10 met Telfort firmware op een Youfone verbinding werkend gekregen. Updaten lukt nog steeds niet helaas.

Maar hij werkt wel probleemloos?Welke firmware heeft ´ie dan?

 

Update!

Ondertussen wel de Experia V10 met Telfort firmware op een Youfone verbinding werkend gekregen. Updaten lukt nog steeds niet helaas.

Maar hij werkt wel probleemloos?Welke firmware heeft ´ie dan?

 

V1.01.99T01.7