KPN Box 12 Update: Mesh [SGEJ10000528 & SGEJ1000060E]

  • 27 October 2021
  • 2331 reacties
  • 134097 keer bekeken
KPN Box 12 Update: Mesh [SGEJ10000528 & SGEJ1000060E]

Toon eerste bericht

2331 reacties

Eens, maar door alle trage (of eigenlijk ontbrekende} updates neig ik ook steeds meer om zelf maar een Fritzbox plus bijbehorende mesh aan te schaffen. In de praktijk werkt de Box12 prima, maar snelheid inloggen en de functionaliteit van de webinterface lopen natuurlijk behoorlijk achter. 

Reputatie 3
Badge

Eens, maar door alle trage (of eigenlijk ontbrekende} updates neig ik ook steeds meer om zelf maar een Fritzbox plus bijbehorende mesh aan te schaffen. In de praktijk werkt de Box12 prima, maar snelheid inloggen en de functionaliteit van de webinterface lopen natuurlijk behoorlijk achter. 

Mee eens, heb nu ook de stap genomen voor de Fritzbox 

Badge

Draai hier nu OPNsense op een Chinese mini-pc en dat is een stuk soepeler en uitgebreider dan de Exp12 of de Unifi USG.

Ik heb sinds 2 dagen glasvezel met de KPN Box 12 en zie dat er software op zit die al heel lang niet is geupdatet, nl. SGEJ1000060E, is deze uitontwikkeld en komt er nieuwe software aan? Iemand een idee?

 

Reputatie 7

Ik heb sinds 2 dagen glasvezel met de KPN Box 12 en zie dat er software op zit die al heel lang niet is geupdatet, nl. SGEJ1000060E, is deze uitontwikkeld en komt er nieuwe software aan? Iemand een idee?

 

Reputatie 1

Goedeavond alle,

Weet iemand of er al een WPA3 is voor de box 12. Wilde dit instellen alleen krijg dit niet te zien helaas.

Reageer