[Opgelost] Update / software installeren iTV ontvanger lukt niet, foutcode 307



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

221 reacties

Ik heb ook hetzelfde probleem. foutcode 307.  Ben er al zeker 2 uur mee bezig. Stappenplan werkt niet.

Ik krijg foutcode 307 in beeld. Heb alles volgens stappenplan afgehandeld. Ben ondertussen al 2 uur verder en het werkt nog steeds niet. 

Hier hetzelfde . Ook foutcode 307. Is er een storing bij kpn ivm nieuwe software tv kastje ?

Ik heb hetzelfde probleem en ik heb het stappen plan al een paar keer doorlopen. Ben inmiddels ook al een 1 uur bezig. Blijf steeds maar de melding krijgen foutcode 307

Hoi ik heb last van foutcode 307. Ik heb de aanwijzingen op de website gevolgd (modem uit alleen tv aansluiting op modem tv ontvanger uit modem aan tv ontvanger aan maar het probleem is nog steeds niet opgelost

Ik krijg ook hetzelfde probleem

Ik heb het zelfde probleem, ben al meer dan 2 uur bezig, heb alle stappen meerdere keren doorlopen maar werkt niet

Zelfde probleem foutmelding 307

Denk dat de fout bij kpn ligt, ben inmiddels ook al 3 uur bezig met mijn tv 🙂

Reputatie 7
Badge +30

Hallo!

Inhoudelijk hebben we nog geen verdere update op dit moment. Zodra we die wel hebben reageren we hier en updaten we het startbericht. We blijven nieuwe topics hierover samenvoegen met dit topic.

 

Let op het volgende:

Als je op dit moment wél tv kunt kijken, en je krijgt een melding over een update. Voer deze niet uit. Die gaat op dit moment niet lukken.

Voer ook geen handmatige resets uit, ook dan kan de software niet opgehaald worden.

Krijg foutcode 307 op beide tv 's

Alle aanwijzingen opgevolgd maar blijft steeds proberen om op te starten

Hier al 3 uur noppes dan maar in de tuin thuiswerken:grinning:

hopelijk vanavond tv!,,,

ik ook hier exact het zelfde .

Dan zijn ze telefonisch ook nog niet bereikbaar .

Via mijn kpn zegt die dat er geen storingen zijn

Hier hetzelfde! Geruime tijd mee bezig geweest, Kpn telefonisch niet bereikbaar.

Ik krijg ook steeds foutcode 307. Heb kpn gebeld en verbinding word verbroken ivm drukte. Dit kan toch niet. Zoveel mensen hebben er last van tegelijk. Snap er niks van en stappen plan werkt ook niet. Mijn internet valt ook iedere keer weg. 

Ik heb sinds vanochtend hetzelfde. Om 09.00 nog tv kunnen kijken, om 11.00 de bevroren melding 307 dat software niet kan worden geïnstalleerd. KPN telefonisch niet bereikbaar.

Ik lijk hetzelfde te hebben echter voor de duidelijkheid/zekerheid nog even mijn probleem:

Al 2 uur bezig met de software update van de tv-ontvanger (Arris VIP5202); Ik krijg het scherm “Welkom bij Interactieve TV! Je tv-ontvanger wordt opgestart...” te zien waarna de software lijkt te worden gedownload. Echter zodra de update is gedownload zegt het beeld heel kort “Bijwerken van de software” waarna de tv-ontvanger lijkt te resetten en hij opnieuw aangeeft de software te gaan downloaden. Dit doet dan niks.

Ik heb al de stappen behorend bij foutcode 307 doorlopen echter blijf hetzelfde probleem houden.

Mijn tv-ontvanger is rechtstreeks met een ethernet kabel verbonden met de Experia box.

 

“Fijn” om te horen dat anderen dit probleem ook hebben en het dus meer een software issue lijkt te zijn echter hoor ik graag of er een oplossing mogelijk is!

ook ik heb steeds de foutcode 307 in mijn scherm 

en KPN is niet bereikbaar 

welkom bij de KPN club 

als dit steeds weer gebeurd dan ben genoodzaakt andere provider te nemen

 

The software update is not working and keeps looping. 28 May 2020

Hier ook! wil ik bellen, wegens drukte verbinding verbroken:rage:

since the installation of the new software I am getting an error 307, Hello I ve followed all the instruction that you give to solve the problem. So far no result. Any solution ?

Twee uur geleden vroeg mijn tv ontvanger om een update. Ik heb deze uit laten voeren, althans dat geprobeerd. Maar x op x krijg ik de melding dat ik mijn modem moet herstarten en krijg ik de foutcode 307

Via de KPN website alle mogelijkheden geprobeerd (en dat de afgelopen 2 uur herhaaldelijk gedaan) maar nog altijd geen tv!!

Een uur geleden belde ik ze maar op om mij te helpen (waar ze je ook eerst met een link naar hun website proberen te sturen om het zelf op te lossen..) maar ik wilde nou juist een medewerker spreken. Wachttijd meer dan 15 minuten! Dus ik heb opgehangen.

Daarna weer meerdere pogingen gedaan om het op te lossen, maar zonder succes. En nu verbreken ze gewoon meteen de verbinding vanwege drukte!! 
Een oplossing wil ik zien! En die mag je ook verwachten bij zo’n maandbedrag. 
Geef dan op z’n minst ergens aan als ik niet de enige ben met dit probleem, want ik denk dat die drukte komt doordat meer mensen op

dit moment geen tv hebben door jullie onmogelijk update!!

Los dit probleem zsm op KPN!

Hier zelfde probleem, al uren bezig om de software update te downloaden, maar helaas. Alle stappen wel 6 keer uitgevoerd maar geen verandering. Bij KPN wordt je niet te woord gestaan wegens grote drukte, wat ik inmiddels wel begrijp. Hoop dat het vandaag nog lukt.

De tv kasje gaf een automatische update daarna is ie steeds aan het opstarten, maar krijg steeds een foutcode 307

Sinds vanmorgen op Arris 5202 4K het zelfde probleem. Wel de Helpdesk gesproken En zij gaven aan dat het een algemeen probleem is bij allemaal, na download kan de decoder het niet afmaken. HD zei dat ze aan het werk waren en dat je je kon aanmelden bij de storing om op de hoogte te blijven, maar die algemene storing heeft KPN (nog) niet gemaakt. Gelukkig nu wel hier in forum. Ook was het advies de decoder even van stroom te halen omdat hij anders door blijft gaan. Stoort alleen maar. Inderdaad hoop ik dat KPN wat meer info blijft geven over de oplossing want ondertussen geen TV.

Blij dat te horen, maar begrijp niet dat kpn zelf geen melding maakt van ontstane situatie