[Opgelost] Update / software installeren iTV ontvanger lukt niet, foutcode 307



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

221 reacties

Ola, 

En waar is hier 😁

Hoeven Noord- Brabant

Sins nu net heb ik weer beeld. Hier is de storing weg. Denk dat de rest wel volgt  (bij harderwijk)

Hier in dordrecht opgelost:sweat_smile:

heb vanmiddag al telefonisch contact gehad, niets kunnen lossen, nu nog steeds geen beeld en geluid.

Bij het chatten werd de verbinding door de medewerker verbroken nadat gevraagd werd de stroom er af te halen. 

bij ons dus nog steeds niet opgelost!!! 

locatie midden-limburg

De tv diet het sinds vanmorgen nier beeld zegt software upliaden .maar erna geeft her code 307..al vn alkes gedaan maar blijft zelfde

ik doe mijn tv aan en krijg direct onderstaande ? Er gebeurt helemaal niks verder
 

Welkom bij Interactieve tv!

je ontvanger wordt opgestart 

 

downloaden van de software, moment geduld aub 

schakel de tv- ontvanger niet uit.

 

en een rondje dat maar blijft draaien.?

Waarom?

Doet het sinds vamorgen niet..geeft cide 307

Ik krijg fout code 307 na de update van het tv kastje 

Is er een storing in hey kabelsysteem in wateringen 

 

Nog steeds geen oplossing voor foutcode 307.er is nog steeds niets opgelost.

Vanaf vanmorgen niets en nu nog steeds niets

Heel de dag  tot nu Fout melding   code 307 

er komt maar geen einde aan ,hoe nu verder na telefoon gesprek  het ligt bij ons  maar hoe lang nog 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Ik heb nog steeds storing (307). Als ik mijn postcode invul dan geeft kpn aan dat er geen storing meer is.

Ik heb alle stappen gevolgd maar blijf maar updaten en foutcode 307 aangeven.

 

is er nog storing? Kan kpn mij helpen?

Alles geprobeerd volgen uw site en niks werkt

Bij ons is het ook nog steeds knudde:disappointed:

Hier in Winterswijk vanaf 10 uur vanmorgen geen beeld, een uur met kpn gebeld zonder resultaat, was ik maar nooit over gestapt. 

Nou nou.....in Groningen hebben we nu Ned1

Andere zenders e.d. kent ie niet meer

Ook in hier in Hoorn een probleem. Al vanaf van vanochtend geen tv. Best lastig. Krijgen we een berichtje als het weer werkt.

Onze tv blijft code 307 aangeven wij wonen in rhoon is daar ook storing? 

Hier in Brielle nog steeds 307 problemen 

weet het ook niet! vind wel kloten zo!

 

Hier in Brielle nog steeds 307 problemen 


 

Reputatie 1

In Hoorn (N-H) is er ook geen TV of radio. Code 307.
Na een uur ging ik op de site kijken en zag niet de melding dat er een storing is.
Al ik beter had opgelet, dan had ik mijn tijd wel beter kunnen gebruiken.
Zou vanavond een surround set verkopen, maar zonder geluid verkoop je natuurlijk net helmaal niets.
 

 

Ook storing 307, stekker van tv ontvanger eruit gehaald 10 sec en nu lijkt hij iets te doen, hoop dat het werkt.

Landelijke storing (niet alle klanten)

Helaas heeft u (ook) last van de storing.

Er kan dan alleen via de app gekeken worden (tablet, phone, Samsung of LG tv v.a. bouwjaar 2017) en via de laptop tv.kpn.com .

Centraal topic: https://forum.kpn.com/storings-en-phishingsmeldingen-25/storing-update-software-installeren-itv-ontvanger-lukt-niet-foutcode-307-499575

Helaaas :/

Heb hier al van alles gedaan, met mijn zoon overlegd hij is kpn monteur en hij zegt ook afwachten, slechte zaak kpn