Alles over Spotify Family bij KPN!

Alles over Spotify Family bij KPN!

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1432 reacties

wat betreft onze wens om gebruik te maken van Family mix. Als ik naar de link www.spotify.com/account/family ga, dan blijft ie zoeken (3 bolletjes, die wel aangeven dat er iets gebeurt (gezocht wordt), maar zelfs na enige minuten gebeurt er niets. Ik krijg deze feature dus niet geactiveerd.

Ook geprobeerd via Spotify app en dan de 3 puntjes (bij profiel). Daar zie ik geen verwijzing naar Family Mix.

Wat doe ik fout?

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @FSG,

Wat probeer je daar precies te doen? Probeer je family aan te vragen?Krijg ik niet helemaal helder uit je vraag.
Als je geen family abonnement hebt, dan zullen die bolletjes blijven draaien inderdaad, dat zie ik hier ook. Logisch want ik heb niks te beheren als Premium gebruiker.

We hebben al enige tijd Spotify Family via KPN. Dat werkt prima. Maar nu willen we de family mix optie aanzetten.

 

Reputatie 7
Badge +30

Wat ik zo kan bedenken, @FSG, is een van twee dingen: 1) je logt niet in met het goede account, of 2) de browser zorgt voor een probleem.

Als je wel gewoon kunt inloggen op spotify.com/account, zonder /family erachter, en je ziet daar de goede gegevens, dan is punt 1 het probleem in ieder geval niet. Check voor de zekerheid wel, bij het hoofdaccount, of de Family status daar goed staat, en of de overige accounts daar ook netjes bij staan.

Voor punt 2, zet (als je die gebruikt) eens de ad-block van je browser uit, of test het eens in een andere browser.

 

Mocht het daarmee nog steeds niet lukken, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Spotify zelf. 

Bedankt voor de suggesties. Nogmaals gecheckt, Echt via Family account. Adblock gepauzeerd, maar geen resultaat. Het systeem blijft de blauwe bolletjes geven, er gebeurt niets. Ik ga contact opnemen met Spotify.

Hallo, ik ben overgezet van alles in 1 naar hussel, met daarbij Spotify familie. Activatiecode heb ik ontvangen. Helaas kom ik niet verder met het activeren. In MijnKPN staat het correct vermeld, maar in mijn spotify account staat nog steeds dat ik Spotify premium heb. Ik kan dit ook niet aanpassen in mijn spotify  profiel. Spotify verwijst terug naar KPN. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Bij mijn huidige alles in 1 abonnement van KPN ontvangen wij gratis Spotify Premium. Hoe kan ik dit activeren naar een Spotify family account?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Coral, welkom! Had jij Spotify Premium via ons voor je over ging naar Hussel met Family? Zo ja, dan kan het tot een maand duren voordat je Premium terugvalt naar Free. Dit omdat wij aan Spotify doorgeven als je Premium bij ons is ogezegd, En Spotify verwerkt dat 1x per maand (op de dag dat het oorspronkelijk geactiveerd is). Dit kan ook niet versneld worden. Zodra je account is teruggevallen op Free (dit herken je doordat je dan advertenties hoort, en dan staat er ook Free als je inlogt op de Spotify website), kun je Family activeren met de code die wij je gestuurd hebben.

 

Hallo @HK74, eveneens welkom! Als jij op dit moment een abonnement hebt met Premium inbegrepen, dan kun je geen gebruik maken van Family. We hebben je bericht verplaatst naar ons verzameltopic over Spotify Family. Neem het startbericht even door, daarin staat alle informatie die je nodig hebt. Als je daarna nog aanvullende vragen hebt, stel ze vooral!  

Heb toch even een vraag over spotify. Ik had spotify via alles in een. Ben nu overgestapt naar kpnhussel ivm de glasvezel die hier nu eindelijk aangelegd is . Hierbij heb ik ook weer spotify aangeschaft. Blijft mijn oude spotify gewoon werken omdat ik bij kpn blijf of moet ik toch weer een nieuw account aanmaken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Rickringers. Welkom op het KPN Forum. Goed dat je deze vraag hier stelt. Het is niet nodig om een nieuw account aan te maken. Het zou kunnen voorkomen dat jouw Spotify Family of Premium account word terug gezet naar een Free account. Als je in dit topic een berichtje achterlaat, dan krijg je een nieuwe activatiecode om jouw eigen account weer te upgraden naar Premium. 

Ik heb nu een kpn abonnement met gratis spotify. Nu wil ik het graag uitbreiden naar spotify family. Klopt het dat dit niet via kpn kan?

 

Ik kan het ook niet upgraden bij spotify namelijk. 

 

Ik hoor het graag

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Aggiesch,

Dat klopt. Je kan niet upgraden vanaf Spotify Premium naar Family met Alles in 1 pakketten. Je dient dan over te stappen op hussel en daar voor €14,99 p.m. Family aan te vragen. Je kan altijd kijken of je goedkoper uit bent met z'n overstap. 
Als je hier geen zin in hebt, kan je ook Family rechtstreeks bij Spotify aanvragen voor €14,99 per maand. Je dient dan wel bij KPN je Spotify Premium uit te zetten. 

Het is sowieso niet mogelijk om met een bijbetaling naar family uit te breiden, deze optie bestaat niet.

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Aggiesch, welkom! Ik heb je bericht even samengevoegd met ons verzameltopic over Spotify Family. Chris geeft al een beetje aan hoe het zit. Neem het startbericht ook nog even door. Daar staat uitgelegd hoe je Family kunt nemen bij ons en wat je daarvoor eventueel moet aanpassen. Als je nog verdere vragen hebt, stel ze vooral. 

Badge

Ik heb nu gratis Spotify premium bij mijn alles in een. Kan ik dat omzetten naar Spotify familie, wellicht met betaling van verschil

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Ellie 52,

Helaas is met bijbetaling niet mogelijk en ook is het met Alles in 1 is het niet mogelijk om Spotify Family te nemen. Je kunt wel altijd kijken in MijnKPN via pakket wijzigen of een overstap naar de husselpakketten goedkoper uit pakt. Bij Hussel is het wel mogelijk om om family af te sluiten voor €14,99 p.m. 
 

Wil je niet overstappen en je huidige pakket behouden?
Pas dan je opties aan in MijnKPN en zet Spotify Premium-Gratis uit. Na een maand zul je omgezet worden naar Spotify Free. Daarna is het mogelijk om via Spotify zelf om family af te nemen voor hetzelfde bedrag (€14,99) als bij KPN.  Je betaalt dan wel via Spotify zelf en niet via je factuur van KPN.

Ik heb gratis Spotify bij KPN alles in 1 maar wil deze upgraden naar Family? Betaal ik dan het bedrag wat het meer kost dan 9,99€ of kan ik bijvoorbeeld kpn plus laten vallen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +24

U zult moeten verlengen naar een Hussel abonnement. Alleen daarbij is het mogelijk om te kiezen voor Spotify Family. 

Heb nu Spotify in mijn pakket en deze wil ik uitbreiden naar family spotify?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Klopt graag uitbreiden

Reputatie 7
Badge +24

Dat kan alleen als u een Hussel abonnement heeft. Heeft u dat?

Klopt graag uitbreiden naar family

Wat is n hussel abonnement kun jij nakijken welk abonnement ik heb?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Marcelis64. Welkom op het KPN Forum! We zoeken graag voor je uit of je op dit moment een Hussel abonnement afneemt. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb via KPN een gratis Spotify Premium abonnement. Deze wil ik omzetten naar een Spotify Family abonnement. Hoe kan ik dit in werking zetten?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb via KPN een gratis Spotify Premium abonnement. Deze wil ik omzetten naar een Spotify Family abonnement. Hoe kan ik dit in werking zetten?

Hoi @BBdesi. Welkom op het KPN Forum. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. In het eerste bericht van dit topic lees je hoe je van het Spotify Premium abonnement een Spotify Family kan maken. Laat je ons weten of het is gelukt?