Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

ik heb mijn persoonlijke gegevens ingevuld

ik heb mijn gegevens ingevuld

Reputatie 7
Badge +20

Yes, dank @wies platje Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe. Daarmee kun je het account weer op Premium zetten.

Hii, 

 

Ik heb perongeluk het verkeerde Spotify account gekoppeld voor mijn premium abbo. 

Dit zou ik graag willen veranderen! 

Hoe??? 

Groeties

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Lindyi. Welkom op het KPN Forum! Wij hebben de mogelijkheid om jou een nieuwe activatiecode toe te sturen. Dat betekend dat jouw huidige Spotify Premium account automatisch wordt omgezet naar Spotify Free en dat je met de nieuwe activatiecode het juiste Spotify account kan upgraden naar Premium. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum Profiel en een berichtje willen achterlaten in dit topic? 

Hoi, 

 

Ik zou graag een nieuwe activatiecode willen ivm verkeerde account gekoppeld

Groetjes 

 

Gedaan 

Hoi,

Ik vroeg me af wanneer de code kwam

Reputatie 7
Badge +20

Ha @Lindyi Als je je telefoonnummer ook nog even in je profiel zet, stuur ik een nieuwe code naar je toe! 

@Bart_  gedaan 

Reputatie 7
Badge +20

Laat ik dan net zo snel zijn als jij, @Lindyi De activatiecode is onderweg! 

Goedemiddag. Mijn abonnement heeft Spotify Premium, maar ook deze werkt alleen met de gratis versie.

@B. Peters : Ik heb je een nieuwe code gestuurd. Hiermee kun je het account weer premium maken.

Beste KPN, 

 

Ik heb in MijnKPN keurig Spotify Premium geactiveerd en zie ook toegevoegd in mijn account. Echter bij Spotify zelf blijft mijn account op "Free" staan?  Wat te doen?  Dank alvast.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Heb abonnement met Spotify premium 

genomen . Hij blijft op de gratis versie staan en krijg ook geen activatiecode of instructies hoe nu verder

wij kan mij verder helpen   

Goedendag,

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik weet mijn  login gegevens van Spotify niet meer. Kunt u helpen deze te achterhalen?

 

mvg,

Alinda

Hi... Ik kan mijn Spotify activatiecode niet opvragen.. Email en telefoonnummer worden niet herkend.. 

Reputatie 7
Badge +21

@Brigitte67, daar kunnen we je gelukkig snel mee helpen! Als je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer, en even een seintje geeft wanneer dat gelukt is, kunnen we binnen een paar uur je voorzien van een nieuwe code!

Reputatie 7
Badge +20

Beste KPN, 

 

Ik heb in MijnKPN keurig Spotify Premium geactiveerd en zie ook toegevoegd in mijn account. Echter bij Spotify zelf blijft mijn account op "Free" staan?  Wat te doen?  Dank alvast.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik kijk dar graag voor je nam @JMBE Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +21

@AllindaF, bedankt voor je bericht! Jouw gebruikersnaam die sinds 2018 gekoppeld is bestaat uit alleen maar cijfers. Ik stuur het even in een privébericht! Via https://www.spotify.com/nl/password-reset/ kan je jouw wachtwoord wijzigen.

Ik heb alles ingevuld als het goed is... Hoop dat het gaat lukken

Beste KPN, 

 

Ik heb in MijnKPN keurig Spotify Premium geactiveerd en zie ook toegevoegd in mijn account. Echter bij Spotify zelf blijft mijn account op "Free" staan?  Wat te doen?  Dank alvast.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik kijk dar graag voor je nam @JMBE Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bart, geregeld en dank alvast!

@Brigitte67, daar kunnen we je gelukkig snel mee helpen! Als je jouw Forum profiel aanvult met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer, en even een seintje geeft wanneer dat gelukt is, kunnen we binnen een paar uur je voorzien van een nieuwe code!

Done

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb alles ingevuld als het goed is... Hoop dat het gaat lukken

Hoi @Brigitte67. Ik zie dat je meerdere abonnementen bij KPN afneemt. Aan welke abonnement heb je Spotify Premium toegevoegd? Zou je het klantnummer willen achterlaten in het ‘Persoonlijke opmerkingen’ veld in jouw KPN Forum profiel?

 

Bart, geregeld en dank alvast!

Binnen 3 uur ontvang je een sms met daarin een nieuwe activatiecode. Laat je ons weten of het gelukt is?

Gedaan...