Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@73john, begrijp ik nu goed dat je bij zowel je 06-nummer als bij je vaste pakket een Spotify account afneemt? Je dient dan wel twee accounts aan te maken, en je kan voor beide dan een activatiecode krijgen. Heb je maar voor één account Spotify Premium (via KPN)? Dan kan je ook maar van één account gebruik maken. Je kan dan kijken of Spotify Family misschien een optie is, en of jouw abonnement geschikt is (vaste diensten) om dit af te nemen via KPN (en anders via Spotify zelf).

@RobH, dat kan! We kunnen het account loskoppelen zodat je een nieuwe activatiecode krijgt. Of je die nieuwe code daarna gebruikt, dat is aan jou. Indien je apart voor Spotify Premium moet betalen via KPN (dus je hebt het niet inbegrepen in je abonnement maar moet hier los voor betalen) dan moet je het nog wel zelf uitzetten via MijnKPN. Laat je even weten of ik het account moet loskoppelen? Geef dan even door om welke gebruikersnaam het gaat en vul jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer.

Hallo Susan, inderdaad graag mijn account loskoppelen. Gebruikersnaam is ************ De overige gegevens zijn in mijn profiel ingevuld. 

Reputatie 7
Badge +17

@RobH Bedankt voor je reactie. Volgens mij zijn de gegevens niet goed opgeslagen in je profiel, want ik kan helaas nog niets zien. Zou je het nog eens willen proberen? Dan maken we het voor je in orde!

Reputatie 7
Badge +17

@Ilse87 Hoi en welkom hier! Ik heb je even naar dit topic gesleept zodat we je snel kunnen helpen. Goed dat je het zelf al hebt proberen op te lossen. Jammer dat het niet gelukt is. 
Als je ons (je profiel) voorziet van je gegevens, dan sturen wij een nieuwe code je kant op. Geef je even een seintje als je gegevens in je profiel staan?

@Ilse87 Hoi en welkom hier! Ik heb je even naar dit topic gesleept zodat we je snel kunnen helpen. Goed dat je het zelf al hebt proberen op te lossen. Jammer dat het niet gelukt is. 
Als je ons (je profiel) voorziet van je gegevens, dan sturen wij een nieuwe code je kant op. Geef je even een seintje als je gegevens in je profiel staan?

Gedaan...

Ik heb voor thuis een abonnement zowel zakelijk en toch betaal ik vanaf het begin 2016 elke maand een bedrag van 14.99 voor Spotify? Nu hoor ik dat het vergoed wordt?  

Mvg Eefje

Reputatie 7
Badge +24

@Ilse87 Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter dat dit account al gekoppeld is sinds 11 maart 2020 aan gebruikersnaam gurly***. Herken je dit? Zo niet, dan kunnen we dit alsnog loskoppelen en jou opnieuw een Premiumcode toesturen. 

Laat het ons weten. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb voor thuis een abonnement zowel zakelijk en toch betaal ik vanaf het begin 2016 elke maand een bedrag van 14.99 voor Spotify? Nu hoor ik dat het vergoed wordt?  

Mvg Eefje

Hi @Eefje69, welkom hier. 

Ontzettend naar om te horen dat je dubbel hebt betaald. Dat dit wordt vergoed is nieuw voor mij, hoewel ik best begrijp dat dit niet het gewenste antwoord is. Je bent namelijk zelf verantwoordelijk voor afgesloten abonnementen en het gebruik of het opzeggen hiervan. Uiteraard helpen je graag bij het opzeggen van een abonnement. 

Gebruik je nu het abonnement via je thuisaansluiting of via de zakelijke aansluiting? Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

 

@Ilse87 Dankjewel voor je gegevens. Ik zie echter dat dit account al gekoppeld is sinds 11 maart 2020 aan gebruikersnaam gurly***. Herken je dit? Zo niet, dan kunnen we dit alsnog loskoppelen en jou opnieuw een Premiumcode toesturen. 

Laat het ons weten. 


Nee, dit zegt mij zo even niets.. Kun je het dan inderdaad loskoppelen en een nieuwe code sturen?

Reputatie 7
Badge +30

Zeker! Bij dezen geregeld. Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. 

Zeker! Bij dezen geregeld. Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. 


Bedankt, ik ga het z.s.m. bekijken

Abonnement verlengd met spotify premium, nu ineens geen spotify meer, maar wel er voor betalen…. nieuw Corona Beleid van KPN? Wil gewoon muziek luisteren tijdens thuis werken, gaarne snel behelpen!!!

Reputatie 7

Hoi @MGBR, welkom. Bij het verlengen van een mobiel abonnement waarbij Spotify een vast onderdeel was naar een abonnement waar het een losse optie is, kan dit gebeuren. Dit komt omdat dan de inbegrepen variant wordt beëindigd. Dit geven wij door aan Spotify, die verwerken dat maandelijks. Hierdoor luister je dan in de praktijk nog een poosje door op het al beëindigde Spotify Premium totdat de verwerking door Spotify compleet is. Dan valt het terug op Free. Ondertussen sturen we je dan, voor de Spotify in het verlengde abonnement, een activatiecode. Die kun je nu dan gebruiken op deze pagina om je account weer om te zetten naar Premium. 

Mocht je de activatiecode, die je per sms of e-mail hebt gekregen, niet meer bij de hand hebben vul je forumprofiel even in. Dan sturen we hem opnieuw op.

Gedaan nooit nieuwe activering code ontvangen gaarne sturen bvd

Reputatie 7

Hi @MGBR,  De activeringscode is op 27-04-2020 verstuurd naar het mobiele nummer eindigend op: 05. Vreemd dat je die niet hebt ontvangen? Bij dezen weer opnieuw verzonden :) Veel luisterplezier!

Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren. Graag zou ik hulp willen krijgen om Spotify zsm te kunnen gebruiken. Kijk al uit naar uw 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Johnballast. Welkom op het KPN Forum! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij een activatiecode toesturen.

  • Ik heb een gratis spotify via mijn abbonnement en probeer deze te activeren en ben mijn activatie code kwijt.
  • Nu lukt het mij niet om een nieuwe code aan te vragen ???

*admin: topic verplaatst naar een verzameltopic

Volgens mijn kpn heb ik gratis spotify in mijn abonnement maar ik weet degebruikersnaam en wachtwoord niet meer,kunt u mij helpen ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20
  • Ik heb een gratis spotify via mijn abbonnement en probeer deze te activeren en ben mijn activatie code kwijt.
  • Nu lukt het mij niet om een nieuwe code aan te vragen ???

*admin: topic verplaatst naar een verzameltopic

Daar kan ik je vast mee helpen, @Cvanerkelens Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

 

Volgens mijn kpn heb ik gratis spotify in mijn abonnement maar ik weet degebruikersnaam en wachtwoord niet meer,kunt u mij helpen ?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Hallo @G.J.van Boven Zou je deze pagina eens willen doornemen? Daar moet je volgens mij mee geholpen zijn. 

Graag sportify activeren , geen code ontvangen

zou gratis zijn bij mijn kpn abonnement nog nooit gebruik van gemaakt, omreden om dat het steeds niet lukte.

Badge

Wij hebben een all in one abonnement waarin spotify premium zit. Maar deze is niet meer actief.

Graag wil ik een nieuw actievatie code ontvangen, waar we volgens ons abonnement recht op hebben.

b.v.d. Jan

 

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @JanK1953,

Als nog aan de voorwaarde voldoet (Alles in 1 standaard of premium) kan dit eens gebeuren. Vul even je forumprofiel aan met je gegevens. Het is best druk hier, dus het kan enkele dagen duren voordat de nieuwe code verstuurd wordt. 

Vandag heb ik spotify premium aangezet via mijnkpn. Ik zou een activatiecode krijgen. Deze niet gekregen en als ik heb probeer op te vragen herkent die emailadres en nummer niet. 

Kan je me helpen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Fred55 Wat jammer dat je niet eerder gebruik hebt gemaakt van je Spotify account omdat dit niet lukte. Als het Spotify abonnement via ons loopt, kunnen wij je altijd voorzien van een nieuwe activatiecode. Aangezien dat het geval is, maak ik het graag voor je in orde. Zou je je forumprofiel willen invullen?
 

Reputatie 7
Badge +17

@JanK1953 en @Carmens  Welkom hier!
Carmens, zou jij je profiel nog willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan sturen we een nieuwe code je kant op. 
JanK, ik heb met jou meegekeken en zie geen actief Spotify account op het alles-in-een abonnement. Wanneer heb je dit voor het laatst gebruikt, want ik ik heb gezocht tot een jaar geleden en zie het helaas niet terug.