Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hallo, ik heb een alles in 1 pakket en daar staat bij dat ik nog wel Spotify Premium gratis kan gebruiken maar hij herkent mijn e-mailadres niet en kan dus ook geen activatie code aanvragen.

 

 

Beste, ook ik zou graag een code ontvangen waarmee ik het Spotify Premium account kan koppelen aan een ander gezinslid. Bij voorbaat dank!

Besteld, binnen elke uren zul je de code ontvangen. :relaxed:

Super! Hartelijk dank voor de snelle service. 

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @HAlberts, welkom op het forum! Je bent bij ons aan het goede adres :) Vul je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt, dan help ik je verder.

nog steeds reclame bij spotyfy

Badge +12

@Wsterbrug Wat bedoel je met je opmerking? Heb je voor Premium gekozen en krijg je nog steeds reclame? Graag iets duidelijker aangeven wat je wilt dan kunnen we indien mogelijk helpen.

Badge +12

@Wsterbrug Ik zie dat je de vraag ook al gesteld hebt in dit topic . Heb je de oplossing om opnieuw in te loggen al geprobeerd?

Reputatie 7
Badge +30

@Wsterbrug, welkom op het forum! Wat betreft Spotify heb ik je vraag verplaatst naar dit verzameltopic. Over het algemeen zien we voor klanten die ineens reclame krijgen dat het een van deze twee oorzaken is:

  • Je bent ingelogd met het verkeerde account. De oplossing is in dat geval uitloggen en opnieuw inloggen met het goede account
  • Je Premium is teruggezet op Free. Dit kan komen omdat Spotify Premium bewust is opgezegd. In dat geval klopt het. Dit kan echter ook voorkomen bij een verlenging van een mobiel abonnement als het oude mobiele abonnement Spotify inbegrepen had zitten en de nieuwe heeft het als losse optie. Je krijgt dan van ons een nieuwe activatiecode.

 

Dus, als je bent ingelogd met het goede account, en je hebt Premium niet bewust opgezegd, vul dan je forumprofiel in. Reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kijken we hiernaar en sturen een nieuwe code als het nodig is.

 

Wat betreft je andere vraag, daarvoor heb ik een apart topic aangemaakt. Wil je daar toelichting geven wat je precies bedoelt met die vraag?

Beste, 

Heb een andere telefoon en wil hier mijn spotify premium op zetten. 
Ik weet alleen mijn wachtwoord niet meer en ook niet welk mailadres hier aangekoppeld is. 
Gebruikersnaam heb ik wel nog. 
Kunnen jullie mij hier verder mee helpen? 
 

Alvast bedankt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Michael85. Welkom op het KPN Forum! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en mobiele nummer achter willen laten in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij uitzoeken aan welk mailadres jouw Spotify account gekoppeld is. 

Reputatie 7
Badge +21

@Michael85 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Je ontvangt zo een privébericht van me.

 

Ik ben al een tijdje op spotify free gezet en krijg hem ook niet meer terug naar premium ik heb er wel recht op.. kan iemand helpen? 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Anke79, welkom! Ik zie dat je je Spotify account gekoppeld hebt aan je Facebook account. Kan je daarmee uit de voeten? Als je een nieuwe activatiecode wilt, dan laat het vooral weten. Je kunt dan een ander account Premium maken. 

Hallo @Anke79, welkom! Ik zie dat je je Spotify account gekoppeld hebt aan je Facebook account. Kan je daarmee uit de voeten? Als je een nieuwe activatiecode wilt, dan laat het vooral weten. Je kunt dan een ander account Premium maken. 

Dank voor je antwoord. Ik kan me niet voorstellen dat ik het aan Facebook heb gekoppeld, maar toch geprobeerd. Ook dan geeft ie nog aan dat ik een Free account heb ipv premium. Anke

Reputatie 7
Badge +30

Wat gek! Ik stuur je een nieuwe activatiecode per sms. Die komt binnen 3 uur binnen en daar kan je je account dan Premium mee maken. 

Wat gek! Ik stuur je een nieuwe activatiecode per sms. Die komt binnen 3 uur binnen en daar kan je je account dan Premium mee maken. 

Het is gelukt. Dank voor de snelle reactie!

Ik heb Spotify Premium, al jaren via KPN. Ik heb nu een nieuw KPN abonnement, voorheen was mijn premium abonnement via KPN gratis. Nu niet meer en betaal ik een maandelijks bedrag. Maar als ik nu spotify gebruik staat er dat ik een "Free" abonnement het. Ik krijg dus nu allemaal reclame. Ik heb reeds uitgelogd bij Spotify en opnieuw ingelogd! Hoe krijg ik mijn normale abonnement weer op mijn telefoon?

Ik ontvang geen Spotify premium meer.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Birgit van Loo, welkom terug! Heb jij Spotify bij een mobiel abonnement? In dat geval kan dit voorkomen. Dit komt dan omdat je oude, inbegrepen, Spotify wordt opgezegd en vervangen door een los betaalde Spotify. We geven dit door aan Spotify, die beëindigt dan je Premium, maar dit kan tot een maand duren. Zodra dat dan gebeurt is kun je met de activatiecode die we ondertussen dan opsturen, je account opnieuw Premium maken. De nieuwe code zou je dan per sms moeten hebben ontvangen kort na het afsluiten van je nieuwe abonnement. Als je die niet meer kunt vinden, of het gaat niet om een mobiel abonnement, vul dan je forumprofiel in en reageer hier even weer. Dan kijken we dit na.

 

@wim1943 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken.

Ik heb een tijdje Spotify premium bij KPN pakket al een heel tijd niet meer gebruikt omdat ik de inloggegevens niet meer kan achterhalen. Is het mogelijk om het opnieuw te activeren en nieuwe inloggegevens aan te maken? 

ik had spotify via KPN, maar nu lukt het me niet Spotify te activeren

Reputatie 7
Badge +21

@FamKom, wij kunnen je gebruikersnaam achterhalen en dan kan je zelf het wachtwoord resetten. We kunnen ook een nieuwe activatiecode toesturen zodat je een ander Spotify account kan koppelen met Premium via KPN. Laat je even weten wat je wil? En laat ook meteen even je gegevens achter in je Forum profiel (naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer). 

@wim1943  , neem je nog steeds Spotify af via KPN? Dan kan het zijn dat er nog een ander of oud account gekoppeld is. Maar mocht je een nieuwe activatiecode willen ontvangen waarmee je een (ander) account kan koppelen aan Spotify Premium, dan kunnen we die opsturen! Zou je hiervoor jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje in dit topic als het gelukt is, dan helpen we jou graag verder!

Indien mogelijk gebruikersnaam achterhalen, anders een nieuw activatie code naar mij toesturen zodat ik een andere Spotify account kan koppelen met premium van KPN.

Dank alvast.

 

@FamKom : Ik heb het huidige account losgekoppeld en een nieuwe code naar jouw e-mail adres gestuurd. Check voor de zekerheid ook even de spam map.  De code kan er drie uren over doen om te arriveren.

graag ontvang ik de spotify code voor Premium.

via e-mail en tel.nr. lukt het niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

wim 1943 heeft zijn profielgegevens ingevoerd in verband met (re)activeren van spotify premium bij KPN