Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

waarom kan ik de code niet opnieuw opvragen voor spotify  ?  niet via  email adres en niet via  telnr 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dimiri1970. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een activatiecode op te vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dat kunnen wij een activatiecode toesturen. 

heb gegevens ingevuld     heb hier kpn via mijn moeder   maar ik wil spotify gaan gebruiken   ze betaald er wel voor maar gebruikt het helemaal niet

En ik kan nog steeds geen code opvragen

ik kan wel bellen maar dan sta ik 15 min in de wacht

Reputatie 7
Badge +21

@Dimiri1970 Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een activatiecode verstuurd naar het e-mailadres waarmee je inlogt op dit forum. Laat je ons weten of het is gelukt?

de code werkt     dank u voor de hulp !

Reputatie 7
Badge +21

@Dimiri1970 Graag gedaan en veel luisterplezier toegewenst! :relaxed:

Hallo, mijn schoonouders hebben een alles in een abonnement met gratis Spotify Premium, maar ze weten de login en paswoord niet meer. Zouden jullie een nieuwe link willen sturen? Alvast bedankt!

Reputatie 1

Hallo, ik heb via de tv een spotify abonnement, maar heb er nu ook een via mijn mobile.

Ik moet een nieuw abonnement voor mijn telefoon afsluiten, kan ik dat spotify abonnement van de televisie ook op mijn smartphone gebruiken.

kun je mij laten weten hoe dat moet.

Dan hoef ik geen extra geld uit te geven.

Alvast bedankt

 

Reputatie 7
Badge +24

Hoi @A. Thielsch, welkom hier. 

Ik kan je alleen een nieuwe code toesturen zodat je een ander account kunt aanmaken, dat wordt dan een Premium account. Je kunt ook eerst proberen om hier het wachtwoord te resetten als je nog wel weet met welk e-mailadres het account is aangemaakt. Ik zie overigens dat er vandaag al een code naar je is verstuurd. 

Reputatie 7
Badge +24

Hallo, ik heb via de tv een spotify abonnement, maar heb er nu ook een via mijn mobile.

Ik moet een nieuw abonnement voor mijn telefoon afsluiten, kan ik dat spotify abonnement van de televisie ook op mijn smartphone gebruiken.

kun je mij laten weten hoe dat moet.

Dan hoef ik geen extra geld uit te geven.

Alvast bedankt

 

Hi @Snarfa3, welkom hier. 

Wat bedoel je hier precies mee. Gebruik je dezelfde inloggegevens op je televisie als op je mobiele telefoon? Zo ja, dan kun je daarmee ook inloggen op een ander apparaat, zoals je smartphone. Hou er wel rekening mee dat je maar op 1 apparaat tegelijk kunt luisteren. Kortom: als het je eigen account is en het met niemand wordt gedeeld, dan is dat geen enkel probleem. 

Hoi @A. Thielsch, welkom hier. 

Ik kan je alleen een nieuwe code toesturen zodat je een ander account kunt aanmaken, dat wordt dan een Premium account. Je kunt ook eerst proberen om hier het wachtwoord te resetten als je nog wel weet met welk e-mailadres het account is aangemaakt. Ik zie overigens dat er vandaag al een code naar je is verstuurd. 

Hoi Alex_P,

het klopt dat ik op de code zat te wachten,

maar die is nog steeds niet binnen. Zou je die nog eens opnieuw willen sturen, want die mail heeft het niet gered. Het mag op zowel het mailadres met @hetnet.nl als naar @kpnmail.nl

alvast bedankt!

Goedemorgen, bij mij is activatie van Spotify niet gelukt, waarschijnlijk omdat ik die niet op free had gezet. Een nieuwe acdtivatiecode via het web opvragen bij kpn lukt niet omdat die mijn emailadres niet herkent. Kan ik een nieuwe activatiecode ontvangen? Dank en groet, Jan

Reputatie 7
Badge +21

@A. Thielsch en @Faucon  Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode verstuurd. @Faucon  naar het @hetnet adres, @A. Thielsch naar het @yahoo.com adres. Laat je ons weten of het is gelukt?

 

 

@Vikash Dank je wel! Het is gelukt.

Het is gelukt Vikash. Hartelijk dank!

Ik heb KPN All In One pakket inclusief Spotify Premium, en wil deze aan mijn Google assistant  ( Nest koppelen.  Hoe moet ik dat doen, want in de Home app. kan ik alleen maar de Free aanzetten maar is er geen mogelijkheid om Premium te selecteren. 

 

inmiddels heb ik het probleem zelf op kunnen lossen, door in de Home app. bij instellingen=> services=>muziek, de link bij Spotify te verwijderen en dan weer opnieuw te linken. Toen werd wel herkend dat het een Premium account betreft en alles werkt nu zoals gewenst.

ik heb daar overigens geen code voor hoeven invoeren.

m.vr.gr. Jan vdV 

Help waarom doet mijn spotify het niet meer? Ik heb alles in 1 en 3 mobiele abonnementen en opneem etc

Hi, via mijn KPN all-in-one zie ik Spotify vermeld op mijn factuur. Nu wil ik Spotify activeren maar kan geen ActivatieCode aanvragen ivm niet bestaand tel.nr en ook mijn e-mail adres blijkt niet te functioneren. Graag zou ik hulp willen krijgen om Spotify zsm te kunnen gebruiken. Kijk al uit naar uw reactie.

Reputatie 7
Badge +17

@GLA Welko hier! Bedankt voor je reactie. Ik heb je reactie even naar dit verzameltopic gesleept. Als je je profiel voorziet van postcode, huisnummer, klantnummer, dan stuur ik een nieuwe activatiecode je kant op. 
Als je hier een reactie achterlaat met het bericht dat je je gegevens hebt ingevuld, dan krijg ik er een notificatie van en maak ik het in orde. :hugging:

Reputatie 7
Badge +30

@Kesselssijben, welkom! Ik heb je bericht verplaatst naar dit verzameltopic. Je had wel Spotify begrijp ik. Weet je ook of je dit had bij je vaste abonnement of bij een van je mobiele abonnementen? Vul je forumprofiel zo volledig mogelijk in, dan kunnen we hier even nakijken hoe het zit met je Spotify. 

Ik wil graag Spotify uit mijn pakket hebben,  hoe kan ik dit doen

Reputatie 7
Badge +16

Hallo @Mechelse herder,

Als je het alles in 1 pakket hebt kun je kiezen om over te stappen naar het nieuwe husselpakket. Bekijk even onder MijnKPN → Producten → Thuis → Abonnement wijzigen of je goedkoper uit bent. Na overstap zal Spotify automatisch verdwijnen. 

hallo 

 

ik wil graag dat spotify  los word gekoppelt van mijn pakket  hoe kan ik dat doen.

 

Graag info hier over.

gaarne loskoppelenspotify

Admin: post verplaatst naar juiste topic

Een goedemiddag ik wil mijn spotify activeren maar ik krijg maar geen sms binnen om hem te kunnen activeren w

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic