Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor het melden @XNVBX, ik heb het doorgegeven aan mijn collega's. Zodra hij ingetrokken is zal hij weer Free zijn!

Ik heb eerder een Spotify account gehad voordat ik bij de KPN kwam. Nu zou ik graag dat account onderbrengen bij de KPN zodat ik verlost ben van de reclames. Hoe doe ik dat? 

Hallo,

 

Ik heb in mijn KPN-abonnement gratis Spotify Premium.

Heb een nieuwe computer in gebruik genomen maar ben mijn activatiecode

van Spotify Premium kwijt.

Als ik om die te krijgen mijn e-mailadres opgeef volgt de mededeling dat KPN

dat adres niet kent, terwijl dit wel in Mijn KPN Account staat en ik er van KPN ook allerlei berichten

en de KPN-rekening op krijg.

 

GvHForum

Reputatie 7
Badge +17

@Esther1829 Bedankt voor je bericht. Je kunt Spotify Premium toevoegen aan je abonnement als extra dienst. Als de order is verwerkt ontvang je een linkje met een premium code die je gebruikt om je FREE account om te zetten naar Premium. 
 

@GvHForum Ik heb een activatiecode naar je toegestuurd. Binnen 3 uur ontvang je deze via de e-mail. 

Hoi,

ik heb spotify in het pakket zitten, en als ik een activatiecode opvraag, kent kpn mijn mailadres en telefoonnummer niet.

Ik gebruik hetzelfde mailadres om in te loggen bij mijn kpn. Wellicht doe ik iets verkeerd maar ik weet niet wat.…

groet Jim 

@Esther1829 Bedankt voor je bericht. Je kunt Spotify Premium toevoegen aan je abonnement als extra dienst. Als de order is verwerkt ontvang je een linkje met een premium code die je gebruikt om je FREE account om te zetten naar Premium. 
 

@GvHForum Ik heb een activatiecode naar je toegestuurd. Binnen 3 uur ontvang je deze via de e-mail. 

Dank je wel. 

Reputatie 7
Badge +17

@Cactusdude Hebben we hier te maken met een planten liefhebber? :heart_eyes:  Cactussen wel te verstaan, leuk! 

Waarom je gegevens niet herkent worden, dat weet ik niet precies, maar ik kan je wel voorzien van een nieuwe code. Hiervoor heb ik natuurlijk wel je gegevens nodig. Kun je je postcode, huisnummer, klantnummer en e-mailadres invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan maak ik het voor je in orde.
Let op: alle vakjes waar ‘privé’ achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. :blush:

Hoi,

ik heb m’n gegevens aangepast, 

alvast dank voor je reactie,

groet Jim 

Ooit heb ik een activatiecode ontvangen voor Spotify. Maar deze ben ik kwijt. Kan ik een nieuwe aanvragen.

Reputatie 7
Badge +22

Beste @Niva 

Wat vervelend dat je de activatiecode kwijt bent, op deze pagina van KPN kun je een nieuwe aanvragen. 

Dank je Dennis. Het vreemde is alleen dat ie zowel  mijn email adres als mijn mobiele nummer niet kent, terwijl ik al jaren lid van de club ben. Bijzonder.

Reputatie 7

Hey @Niva, welkom op het Forum. Wat vreemd dat het je niet lukt om via de site een nieuwe activatiecode aan te vragen. Als je in aanmerking komt voor Spotify Premium moet die tool dat kunnen controleren met je gegevens. Zal ik eens kijken? Wil je daarvoor je forumprofiel invullen? :)

Reputatie 7
Badge +17

@Cactusdude Done! :innocent:

Beste mensen van KPN,

Bij mijn weten hebben we een Premium account voor Spotify, maar dit is nu een Free account. Heeft dit te maken met de wijziging van mijn abonnement? Ik hoor graag van u.

Vriendelijke groet,
Bart

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Barthosz. Welkom op het KPN Forum! Wij zoeken het graag verder voor jou uit. Zou je je gegevens willen invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Badge

Hallo,

Ik moet opnieuw inloggen bij Spotify,maar ben mijn inloggegevens kwijt. Kan iemand mij helpen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Anitaow, welkom! Gaat het erom dat je het wachtwoord niet meer weet? In dat geval kun je via de site van Spotify je wachtwoord resetten. Als het je gebruikersnaam is die je niet meer weet, en je hebt Spotify via KPN, dan kunnen wij helpen. Vul in dat geval je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.

Badge

Mijn forumprofiel heb ik ingevuld. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Anitaow, ik heb je een privébericht gestuurd met daarin je gebruikersnaam :) 

Hallo, ik heb al jaren een abonnement bij KPN met gratis Spotify. Nu heb ik voor mijn mobiel ook een abonnement aangevraagd. Deze gaat in op 29 Juli 2020. Nu is mijn gratis Spotify met mijn afspeellijsten weg!! Wil je uit zoeken wat er fout is gegaan?

Groet Raoultoet

Reputatie 7
Badge +21

@Raoultoet, goedemorgen en welkom! Ik moest even goed lezen, maar als ik het goed begrijp heb je zowel thuis producten van KPN als je mobiele abonnement. En nu heb je met jouw mobiele abonnement verlengd. Wanneer je Spotify Premium bij je thuis abonnement had, dus internet en tv, zou er niks gewijzigd moeten zijn. Had je Spotify Premium bij je mobiele abonnement en heb je verlengd zonder opnieuw Spotify Premium erbij te nemen? Dan klopt het dat het gaat verdwijnen. Maar ook pas vanaf de 29e.. Ingewikkeld! Ik kijk graag even met je mee. Wil je jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef een seintje wanneer dat gelukt is dan help ik je verder!

Profiel aangepast. 

Reputatie 7
Badge +21

@Raoultoet, ik zie dat er een account gekoppeld is sinds 2012. Ik stuur je de gebruikersnaam even via een privebericht om te kijken of dit het account is dat je gebruikt of niet! Zo niet, dan stuur ik een nieuwe activatiecode toe :wink:

Ik heb een oud alles-in-1 pakket en dacht daar Spotify Premium bij te hebben, maar deze staat in de app gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. Ik lees in dit draadje dat die gekoppeld zou moeten zijn aan mijn oude alles-in-1. Ik zou graag mijn mobiele abonnement (2x) vernieuwen, maar als ik daarmee Spotify premium voordeel kwijtraak ben ik per saldo duurder uit. Is de omzetting van de koppeling van Spotify Premium aan de oude 3-in-1 ipv aan het mobiele abonnement te regelen?

Reputatie 7
Badge +21

@Raoultoet ik heb je berichtje ontvangen. De gebruikersnaam kwam niet overeen, dus ik heb een nieuwe activatiecode toegestuurd. Activeer deze via de website en log in met het Spotify account die je met de Premium diensten wil gebruiken! Je neemt dit af inclusief je Alles-in-1 pakket, dus zolang je jouw vaste abonnement niet wijzigt / verlengd zal je hier recht op blijven houden.