Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

ik wil graag de datum van mijn Spotify activatie

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Brando, welkom hier. 

Wat bedoel je precies? De datum waarom je Spotify in zal gaan? Of juist wanneer dit in is gegaan in het verleden?

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik meekijken. 

reset of nieuwe code aanvragen voor gratis Spotify werkt niet via de website KPN ? Graag hulp.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

reset of nieuwe code aanvragen voor gratis Spotify werkt niet via de website KPN ? Graag hulp.

 

Hoi @Matwheels. Welkom op het KPN Forum. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij voor je uit of we handmatig een activatiecode kunnen toesturen. 

Profiel aangepast, voldoende ?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Matwheels, ik heb nog wel iets meer gegevens nodig in je profiel. Zou je daar de gegevens in willen vullen van het abonnement waar je spotify bij in hebt zitten? Je kunt hier ook het vak “persoonlijke opmerkingen” bij gebruiken, dit is alleen voor jou inzichtelijk.

Hoi Thomas,

Abonnement gegevens toegevoegd.

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor de gegevens @Matwheels, ik heb een nieuwe code aangevraagd. Deze zou je binnen 3 uur binnen moeten hebben. Deze is naar het e-mailadres van de contractant verzonden.

Reputatie 7
Badge +25

Ik heb een oud alles-in-1 pakket en dacht daar Spotify Premium bij te hebben, maar deze staat in de app gekoppeld aan mijn mobiele abonnement. Ik lees in dit draadje dat die gekoppeld zou moeten zijn aan mijn oude alles-in-1. Ik zou graag mijn mobiele abonnement (2x) vernieuwen, maar als ik daarmee Spotify premium voordeel kwijtraak ben ik per saldo duurder uit. Is de omzetting van de koppeling van Spotify Premium aan de oude 3-in-1 ipv aan het mobiele abonnement te regelen?

@JeroenSv. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we voor je checken of er Spotify in jouw oude Alles-in-1 pakket zit. Eventueel kunnen we dan een code sturen zodat je 'm daaraan kan gaan koppelen.

Bedankt voor jullie hulp, na ontvangst nieuwe activatie code is toegang tot Spotify premium nu mogelijk.

gr Matje

Reputatie 7

Graag gedaan, Matwheels. Dank voor je bericht en veel luisterplezier :)

Hoe activeer ik spotify op mijn mobiel?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @Leo Veerman ,

Dat kan via deze website:

https://www.kpn.com/spotify/activeer-premium-family.htm

Goedemorgen 

ik heb een spotify abonnement genomen maar kan het niet op me account krijgen hoe werkt dat percies 

 

groeten jan  

Beste medewerker,

 

ik zou graag mijn gratis spotify primium account omzetten naar een ander spotify account.

hoe kan ik dit regelen?

 

alvast dank.

 

woodyv

wij hebben al jaren een all in fine abonnement bij KPN maar hebben nog nooit gebruik gemaakt van Spotify premium. Nu willen we dat wel en hebben we een activatie code aangevraagd maar emailadressen zijn niet bekend, wordt er gemeld.

Kunt u ons helpen?  

groet H. Winters

 

Reputatie 7
Badge +17

Goedemorgen 

ik heb een spotify abonnement genomen maar kan het niet op me account krijgen hoe werkt dat percies 

 

groeten jan  

 

Hoi @Jan schaap. Als je net Spotify hebt aangevraagd, krijg je (meestal) automatisch een activatiecode je kant opgestuurd. Dit duurt na afronding van de order 3 uur. Als je géén activatiecode hebt ontvangen, dan kun je een aanvragen via onze  activatiepagina

wij hebben al jaren een all in fine abonnement bij KPN maar hebben nog nooit gebruik gemaakt van Spotify premium. Nu willen we dat wel en hebben we een activatie code aangevraagd maar emailadressen zijn niet bekend, wordt er gemeld.

Kunt u ons helpen?  

groet H. Winters

 

@Hawin Welkom! Ik heb je topic even hier naartoe gesleept. Kun je je profiel voorzien van je gegevens? Dan sturen wij een nieuwe activatiecode je kant op. Als je de Spotify licentie/abonnement langere tijd niet gekoppeld hebt aan een account, dan worden je gegevens verwijderd uit het systeem. Vandaar dat de mailadressen niet (meer) herkend worden. 

@WoodyV Welkom hier! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Klik op de link die je ontvangt en log in met het (nieuwe) account dat je premium wilt maken. Dit account is nu Spotify Premium. Het oude Spotify Premium account wordt teruggezet naar 'FREE’.

Goedemorgen 

ik heb een spotify abonnement genomen maar kan het niet op me account krijgen hoe werkt dat percies 

 

groeten jan  

 

Hoi @Jan schaap. Als je net Spotify hebt aangevraagd, krijg je (meestal) automatisch een activatiecode je kant opgestuurd. Dit duurt na afronding van de order 3 uur. Als je géén activatiecode hebt ontvangen, dan kun je een aanvragen via onze  activatiepagina

wij hebben al jaren een all in fine abonnement bij KPN maar hebben nog nooit gebruik gemaakt van Spotify premium. Nu willen we dat wel en hebben we een activatie code aangevraagd maar emailadressen zijn niet bekend, wordt er gemeld.

Kunt u ons helpen?  

groet H. Winters

 

@Hawin Welkom! Ik heb je topic even hier naartoe gesleept. Kun je je profiel voorzien van je gegevens? Dan sturen wij een nieuwe activatiecode je kant op. Als je de Spotify licentie/abonnement langere tijd niet gekoppeld hebt aan een account, dan worden je gegevens verwijderd uit het systeem. Vandaar dat de mailadressen niet (meer) herkend worden. 

@WoodyV Welkom hier! Ik heb je een nieuwe activatiecode gestuurd. Klik op de link die je ontvangt en log in met het (nieuwe) account dat je premium wilt maken. Dit account is nu Spotify Premium. Het oude Spotify Premium account wordt teruggezet naar 'FREE’.


@lisa,

helaas heb ik geen activatie mail mogen ontvangen. Waneer ik via de website zelf 1 opvraag krijg ik zowel bij mijn mail adres als telefoonnummer dat deze niet in het systeem bestaat. Kunt u mij aub verder helpen om toch deze activatiecode te ontvangen?

alvast dank

Wij hebben een alles in 1 standaard pakket en hebben gratis Spotify in ons pakket. Hoe krijgen we dit geactiveerd? We hebben geen mobiel abonnement via kon. Mijn vrouw en ik wilen er beiden gebruik van maken. Mvrgr, D. Buck

Reputatie 7
Badge +21

@WoodyV, hij was naar een ander e-mailadres gestuurd zag ik, eentje die bij ons bekend was. Ik heb nu het e-mailadres gebruikt wat je hebt genoteerd in je Forum profiel. Binnen 3 uurtjes zou je hem alsnog binnen moeten krijgen!

@Buckdm, middels een activatiecode die je van ons kan ontvangen! Vul jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en dan sturen wij hem je toe. Wel belangrijk, je kan één account koppelen en gebruiken via deze code. Indien jij en je vrouw niet beide tegelijkertijd er gebruik van willen maken dan is dat geen probleem. Maar wil je beide een eigen account? Dan kan er helaas maar één account gekoppeld worden. Meerdere accounts kan je kwijt via Spotify Family. Hiervoor moet je wel je abonnement wijzigen naar een KPN Hussel abonnement.

Geef je een seintje als het profiel ingevuld is?

Bij invullen aanvraag activeringscode, krijg ik melding dat mijn e-mailadres niet gevonden wordt???

wie kan mij helpen

Reputatie 7
Badge +24

Bij invullen aanvraag activeringscode, krijg ik melding dat mijn e-mailadres niet gevonden wordt???

wie kan mij helpen

IK!! Ik zie echter dat jouw account sinds 2011 al gekoppeld is. Gebruikersnaam Geren***.  Herken je dit (niet)? Ik kan het altijd resetten voor je. Laat het me weten. :relaxed:

Inmiddels weet ik dat ook. Het ging mij om de app van Spotify op de interactieve tv-ontvanger. Helaas wordt die er niet bijgeleverd. Jammer!

Toch bedankt voor je reactie, Alex. 

Geachte,

HIerboven wordt geschreven dat het maximaal 1 maand duurt na uitschrijving maar bij mij werkt premium ook nog. Heb op 15-6-2020 opgezegd via KPN en hier ook bevestiging van gehad via sms. Echter doet Spotify het nog en geeft aan dat het account nog gekoppeld is via KPN, ondanks dat ik al bijna een maand overgestapt ben qua abonnement.. Hebben inmiddels Family afgesloten dus zou graag daar gebruik van gaan maken. 

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic