Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb kpn compleet nou heb ik spotify erbij gepakt nu moet ik dat betalen ik dacht dat het gratis was ik ben al ruim 9 jaar bij KPN een kennis van mij die heeft het gratis

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Goedenavond 

 

wij kunnen helaas niet meer inloggen op Spotify’

ook zegt hij dat ons e-mail niet word herkent 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Leon L, welkom! Spotify is geen onderdeel van Compleet. Het is dus goed mogelijk dat je er gewoon voor moet betalen.  Bij Alles-in-1 Standaard en Premium heeft het wel bij inbegrepen gezeten: die heb jij niet? Als je wilt dat we even meekijken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s) en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt?

 

@J90 zou jij ook je profiel aan willen vullen en het hier even laten weten? Dan kijken we graag met je mee. 

Ik heb mijn postcode en huisnummer ingevuld 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Voor wat betreft de vaste diensten, zie ik dat jij Alles-in-1 Instap afneemt. Daarbij zit/zat het inderdaad niet inbegrepen helaas! Goede keuze dat je dit alsnog apart aangeschaft hebt via je mobiele abonnement dus ;-).

Ik ben van mobiel gewisseld nu is mijn premium abonnement Spotify veranderd in een free

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +30

@Spotify nog actief via KPN, welkom! Wil jij je forumprofiel invullen met de gegevens van het abonnement waar je Spotify bij zat? Laat even weten hier als je dit gedaan hebt, dan kijken we dit na :)

 

Hoi @Niels1104! Je geeft aan dat je van mobiel ben gewisseld. Wil je hiermee zeggen dat je jouw abonnement verlengd hebt (met daarbij dan ook een nieuw toestel) en dat je nu geen Spotify meer hebt? Of ben je alleen van toestel gewisseld zonder je abonnement aan te passen? In dat laatste geval, zorg dat je op het nieuwe toestel inlogt met het goede Spotify account.

Bij het eerste geval gebeurt dit soms als men overgaat van een abonnement met inbegrepen Spotify naar een abonnement met Spotify als los toegevoegde optie. De inbegrepen variant wordt dan beëindigd waardoor je account weer Free wordt. Je krijgt dan echter ook weer een nieuwe activatiecode waarmee je dat account dan weer kunt heractiveren naar Premium.  

Mocht je niet meer weten wat de juiste inloggegevens zijn, of je hebt geen nieuwe code gekregen, vul dan ook je forumprofiel in en reageer als je dat gedaan hebt.

 

Ingevuld 

Ik ben alleen van mobiel gewisseld er is niks aan het abonnement veranderd

Ik heb wel mijn wachtwoord kunnen veranderen maar mijn gebruikersnaam of e-mail worden niet herkend

Ook ik heb dit zelfde probleem, kan nergens inloggen om Premium te activeren.

Hallo kpn,

Ook ik heb hetzelfde probleem. Kan me niet aanmelden voor mijn (gratis) Spotify Premium 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

hallo ik heb een vraag.heb ik recht op spotify

Reputatie 7
Badge +17

@Niels1104 Bedankt voor het invullen van je gegevens. Ik heb een activatiecode je kant opgestuurd. :blush: Geef maar een gil als we nog iets voor je kunnen betekenen in deze! 

@Sjoukje71 Bedoel je met ‘in kan nergens inloggen om premium te activeren’ dat je geen nieuwe activatiecode kunt aanvragen of dat je niet kunt inloggen bij Spotify? Zou je voor de zekerheid alvast je gegevens willen invullen in je profiel? Dan kunnen wij meteen handelen, mocht dit nodig zijn.  
 

@menten Oehh.. Daar vraag je met wat. Ik weet niet op je er ‘recht’ op hebt. Sommige klanten, met een ouder abonnement, hebben Spotify (gratis) standaard in het abonnement zitten. Andere klanten betalen Spotify via onze factuur. Je kunt in de MijnKPN controleren bij 'producten’ of je Spotify via ons hebt.  
Mocht je twijfelen, dan kun je altijd je gegevens achterlaten in je profiel en in een reactie laten weten of wij dit voor je willen controleren. 

Op mijn factuur staat dat ik recht heb op gratis Spotify premium(alles in1 abonnement). In mijn kpn kan ik Spotify bestellen voor 9,99, moet ik dan deze link gebruiken en een activatiecode aanvragen?

hoi, ik heb even een week geen abonnement gehad en toen teruggekomen bij KPN. Nu is mijn spotify account menlwillems opeens free. Kunt u het terugzetten naar premium

Reputatie 7
Badge +21

@Sjoukje71, op basis van jouw gegevens zie ik dat er sinds 2012 al een account gekoppeld is, namelijk fam.El*. Komt je dit bekend voor? Indien dit account niet meer gebruikt wordt, kan ik een nieuwe activatiecode aanvragen en kan je een ander Spotify account Premium maken.

Reputatie 7
Badge +24

U heeft nu een nieuw Hussel abonnement? Als u inlogt op MijnKPN, dan kunt u lijkt me zelf Spotify activeren. Ik weet niet precies hoe dat eruit ziet, want ik heb geen Hussel.

hoi, ik zie nu dat mijn KPN account gekoppeld is aan een andere spotify account dan ik zou willen. Ik zou dus het gekoppelde spotify account willen wijzigen. Al eerder een vraag over gesteld op dit forum:

https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/spotify-account-wijzigen-440344

Inmiddels al 2 x 20 minuten in de wacht om dit via KPN te regelen. Zou handig zijn als ze een knopje maken dat je dit zelf kunt regelen ipv meer dan 1 uur straks bij klantenservice om dit te doen….

 

Ik heb spotify (wederom) aangezet via de kpn app, maar in de spotify app heb ik nog steeds een ‘free’ account. Hoelang duurt dit? Of heb ik een nieuwe code vanuit kpn nodig oid?

Reputatie 7
Badge +21

@Maarten_Willems, bedankt voor je bericht. Ik heb het even samengevoegd. Wil je jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer, 06-nummer en evt. de gebruikersnaam die nu gekoppeld is (bij persoonlijke opmerkingen)? Dan kan ik het een en ander controleren en indien je inderdaad nog recht hebt op Spotify Premium via KPN kan ik een nieuwe activatiecode toesturen. Geef je een seintje als het gelukt is met invullen?

@Luistervinkje, het kan heel goed zo zijn dat je opnieuw een code nodig hebt. Vul ook je Forum profiel aan met gegevens en we helpen je zo snel mogelijk verder!

Reputatie 7
Badge +20

Op mijn factuur staat dat ik recht heb op gratis Spotify premium(alles in1 abonnement). In mijn kpn kan ik Spotify bestellen voor 9,99, moet ik dan deze link gebruiken en een activatiecode aanvragen?

Dag @Sjoukje71 Ik kijk graag voor je na hoe het zit. Wil je je klantnummer nog in je Forum Profiel vermelden? Dan kan ik aan de slag. 

Hallo, ik heb gratis spotify op ons account ooit heeft mijn zoon dit op zijn mobiel gezet maar nu wil ik het op mijn mobiel zetten maar hoe moet dit?

Zijn ww heeft die niet meer

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Frankstrijk, bedankt voor je bericht! Hangt er vanaf wat je bedoelt met 'op mijn mobiel zetten'. Hetzelfde account als je zoon gebruiken maar op ook op jouw toestel? Dan dien je inderdaad de inloggegevens te achterhalen. Wanneer hij zijn gebruikersnaam nog weet kan hij daarmee een nieuw wachtwoord aanmaken? Of wil je het account van je zoon op Free laten zetten en jouw account Premium maken? Dan moeten we even een nieuwe activatiecode toesturen. Vul je dan even jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer?

Spotify premium inlog lukt niet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo, op mijn factuur staat dat wij ook gratis spotify premium hebben,  maar ik krijg het niet voor elkaar!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik ben mijn Spotify inlog code kwijt. Ik wil een nieuwe activatiecode code aanvragen, maar mijn mail adres of 06 nummer wordt niet herkend. Hoe kan dit?

 

*Admin: topic aangepast en samengevoegd met bestaand topic