Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Goedemiddag,

 

Onlangs ben ik overgestapt naar KPN.

Nu heb ik tijdens het afsluiten Spotify abonnement afgesloten, echter kan ik deze nergens terugvinden in mijn KPN.

 

 

 

Met vriendelijke groet,

Nico vd Eijkel

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @angelique.vink, welkom! Op het moment dat je Premium verwijderd is, kan het 30 dagen duren voordat deze daadwerkelijk op Free gezet wordt. Heb jij een bevestiging gekregen dat het opgezegd is? Als ik nog iets voor je kan bekijken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

 

Welkom @Nico84! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik hoe het er voor staat. 

Gegevens aangevuld @Marcia_ 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt! Ik zie 'm inderdaad niet staan. Maar ook niet op de bestelbevestiging. Neem je wellicht nog een mobiel abonnement bij ons af waar Premium onder kan staan? Anders adviseer ik je om Spotify Premium gewoon te activeren. Dat kan wel via MijnKPN. Je krijgt dan binnen drie uur een mail met een activatiecode. 

Beste Marcia,

Ik heb van KPN een mail gehad bij het afsluiten, waar Spotify wel op vermeld staat.

als ik hem via MijnKPN activeer betaal ik een andere prijs dan op de bevestiging.

 

VIA KPN krijgen we |Spotify.

\Maar die mogelijkheid heeft mijn vrouw op haar computer en ik niet op mijn computer, terwijl zij er geen gebruik van maakt en ik er gebruik van wil maken.

hoe kan ik het zo veranderen, dat ik in plaats van mijn vrouw Spotify Premium kan gebruiken?

met vriendelijke groetn

Beste meneer/mevrouw,

Ik ben onlangs op mijzelf gaan wonen, dit betekende dat ik naast KPN thuis nu ook een spotify premium account heb aangevraagd. Ik gebruikte reeds spotify premium via mijn thuissituatie/ouders. 

Nu heb ik spotify geacctiveerd en bevestiging e-mail ontvangen maar ik kon nergens een nieuw spotify account aanmaken? Nu heb ik een nieuw spotify account aangemaakt maar is dit standaard free en is hij niet gekoppeld met mijn premium account? 

Hoe kan ik dit op orde krijgen dat ik met mijn nieuwe account mijn eigen premium spotify kan gebruiken?

Bij voorbaat dank!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Beste @angelique.vink, welkom! Op het moment dat je Premium verwijderd is, kan het 30 dagen duren voordat deze daadwerkelijk op Free gezet wordt. Heb jij een bevestiging gekregen dat het opgezegd is? Als ik nog iets voor je kan bekijken, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. 

 

Welkom @Nico84! Wil jij ook je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik hoe het er voor staat. 

Hoi Marcia, ik heb mijn gegevena aangevuld. Ik heb ook 17 juli een bevestiging gehad van opzegging, dus al meer dan 30 dagen geleden.

Grt Angelique

Hoi Marcia,

Gegevens zijn aangevuld, ook heb ik 17 juli een bevestiging gehad van opzegging, dit is dus al meer dan 30 dagen geleden.

Grt Angelique

Hallo, mijn spotify account is teruggezet naar free terwijl het in mijn pakket zit.. Graag nieuwe inlogcode.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +30

@angelique.vink, dank voor je gegevens. Ik zie hier inderdaad dat Spotify is opgezegd bij ons, maar dit lijkt niet goed verwerkt door Spotify. Om dat te bespoedigen heb ik nu een reset van de gebruikersnaam uitgevoerd. Dit houdt in dat het account per direct op Free wordt gezet. Maar ook dat er een nieuwe activatiecode wordt verstuurd. Die mag je nu natuurlijk negeren, die zal binnenkort ook niet meer werken. Je kunt dan jouw account koppelen aan de Family van je dochter.

 

@Nico84, Spotify is geen onderdeel van jouw vaste abonnement. Het staat ook niet de bevestiging van de bestelling. Als je wel bij het vaste abonnement Spotify wilt kun je dat, zoals Marcia al aangaf, via je MijnKPN aanzetten. We hebben verder geen acties actief op Spotify dus dat wat je zegt over een andere prijs herken ik niet. Mocht het om Spotify in combinatie met een mobiel abonnement gaan, dan kan ik dat nog even nakijken. Vul in dat geval je forumprofiel aan met gegevens van dat abonnement.

 

@wim1943, welkom! Dat hangt ervan af of je jouw vrouw's account wilt gebruiken. In dat geval kun je op jouw computer gewoon inloggen met haar gebruikersnaam en wachtwoord. Je vrouw kan op haar computer uitloggen, maar kan ook ingelogd blijven. Zolang zij haar Spotify niet actief gebruikt kun jij op jouw computer dat wel doen. Als je graag een eigen account wilt gebruiken, dan moeten we het account van je vrouw terugzetten naar Free en je een nieuwe code sturen zodat je jouw account Premium kunt maken. Als je dat graag wilt, reageer hier even weer, dan regel ik dit.

 

@Frans-Pieter, welkom! Je kunt op deze pagina  je activatiecode invullen en een Spotify account Premium maken. Dit kan zowel een bestaand, Free, account zijn, of je kunt ter plekke een nieuwe aanmaken.

 

@suus88, welkom! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kijken we dit na. 

Activeren spotify

Goedemiddag,

ik zou graag mijn spotify premium opzeggen omdat we zijn overgestapt op Tidal maar dit is lastiger dan ik dacht. Kan iemand ons helpen.

wij hebben spotify bij een KPN abbonement.

Alvast bedankt voor de info.

Ik heb nu spotify premium van KPN op mijn spotify account, alleen crasht dit account waardoor ik een nieuwe krijg. Kan ik de premium dan overzetten naar dat nieuwe account?

Reputatie 7
Badge +24

@Michiel413 Wat bedoel je hiermee? Loop je ergens tegenaan? 

@Kenzo kane Dit kan zeker, ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@ermadegroot Dat is mogelijk, ik kan je een nieuwe code sturen. Dan vervalt de oude gelijk. Zou jij ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Naar wie en hoe kan ik de PDF mailen/sturen waar het netjes in vermeld staat?

Reputatie 7
Badge +30

Ik stuur jou een privébericht, @Nico84!

@Michiel413 Wat bedoel je hiermee? Loop je ergens tegenaan? 

@Kenzo kane Dit kan zeker, ik kijk graag mee. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

@ermadegroot Dat is mogelijk, ik kan je een nieuwe code sturen. Dan vervalt de oude gelijk. Zou jij ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Dat zou heel fijn zijn! Zijn dit al genoeg gegevens?

Reputatie 7
Badge +30

Yes, @ermadegroot. Ik heb je bij dezen een nieuwe activatiecode gestuurd. Die ontvang je binnen drie uur per mail!

Yes, @ermadegroot. Ik heb je bij dezen een nieuwe activatiecode gestuurd. Die ontvang je binnen drie uur per mail!

Oke top heel erg bedankt!!!

Hoe activeer ik speellijsten uit oude spotifyabbonnement in nieuw abbonnement?

 

*Admin: verplaatst naar bestaand topic

Blijven de afspeellijsten etc van mijn profiel wél bewaard met zo’n omslachtige swop?


*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Henki, je afspeellijsten etc zijn gekoppeld aan je Spotify account en niet aan de licentie.
Met het aanvragen van een nieuwe code zul je je afspeellijsten niet kwijt zijn.

Als je de code koppelt aan een ander Spotify account heb je overigens geen toegang tot de afspeellijsten van je oorspronkelijke account.​​​​

Hoi. Ik ben mijn inloggegevens kwijt voor Spotify premium

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hello!

Ik probeer mijn Spotify account te activeren maar het lukt niet.

Graag ontvang ik een nieuwe activatiecode voor spotify.

 

Met vriendelijke groeten,

Magdaleine 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic