Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

mijn spotify premium staat op AAN maar mijn account is niet meer actief? hoe krijg ik dit weer geactiveerd?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik wil mijn KPN  spotify premium account omzetten naar een eigen account, aangezien ik KPN ga opzeggen. Hoe zorg ik dat ik mijn afspeellijsten enz behoud?  

 

Dank alvast!

Natasja

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Beste @C.A. den Hollander, welkom! Ik kijk graag even met je mee, vermoedelijk kan ik je het beste een nieuwe activatiecode sturen, zodat jij 'm opnieuw kunt koppelen. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer(s) en 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @NatasjaV70, goede vraag! Je kunt Premium stopzetten via MijnKPN. Deze wordt dan binnen 30 dagen omgezet naar Free. Dat gebeurt trouwens ook automatisch wanneer jouw abonnement opgezegd is. Als dat eenmaal verwerkt is, dan kun je via Spotify zelf een Premium account maken en daar dan jouw account aan koppelen. 

Beste Marcia,

 

Dank voor je antwoord. Helaas kan ik in MijnKPN niet vinden waar ik Premium kan stopzetten.

Reputatie 7

Hey @NatasjaV70, bij Alles-in-1 Standaard of Premium zit er Spotify Premium in je pakket inbegrepen. Je kunt hier gebruik van maken zolang je abonnement actief is. Als het abonnement stopt, wordt je account automatisch overgezet naar Spotify Free en behoud je jouw afspeellijsten. Je kunt je Spotify account daarna naar elk gewenst abonnementsvorm omzetten bij Spotify :)

Reputatie 7
Badge +30

Beste @C.A. den Hollander, bedankt voor je privébericht! Ik heb je per sms een nieuwe code toegestuurd. Daar kan je opnieuw het juiste Spotify account mee koppelen. Excuses voor het ongemak!

svp activeringscode sturen, bedankt!

Reputatie 7

Hoi @ae.bos, welkom op het KPN forum. Ik heb je topic naar het centrale topic verplaatst om je sneller te kunnen helpen. Je gaf in de titel van je topic aan dat de activatiecode voor Spotify niet werkt met je mailadres? Waar loop je dan precies tegenaan? Vul voor de zekerheid ook alvast je forumprofiel gegeven aan zodat we met je mee kunnen kijken. We horen graag van je :)

HI Nadia, ik krijg deze melding: Dit e-mailadres of mobiel telefoonnummer is niet gevonden.

Ik heb Spotify Premium al een tijd in mijn KPN abonnement maar realiseer me net pas dat het nooit is geactiveerd en ik dus nog steeds gewoon voor mijn Spotify abonnement betaal. Ik wil dit nu zsm overzetten naar Spotify via KPN. bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ae.bos, ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze moet je binnen 3 uur ontvangen per mail of sms!

Dank je Thomas!!

 

Beste @C.A. den Hollander, bedankt voor je privébericht! Ik heb je per sms een nieuwe code toegestuurd. Daar kan je opnieuw het juiste Spotify account mee koppelen. Excuses voor het ongemak!

dankjewel. het is gelukt en ben nu weer premium. helaas ben ik wel al mijn afspeellijsten kwijt ;-(

hebben jullie daar nog een oplossing voor?

Reputatie 7
Badge +20

@C.A. den Hollander al je afspeellijsten en dergelijke zit aan de spotify kant, daar kan ik niet meekijken maar het klinkt alsof je nu een ander spotify account gebruikt dan je eerder had.
Je zou kunnen proberen in te loggen met andere inloggegevens als je die hebt, zodra je je oude account weer gevonden hebt kan ik altijd nog een nieuwe code aanvragen waarmee je het correcte account weer premium kan maken!

hallo, kan ik opnieuw mijn activatiecode aanvragen voor spotify premium? ik ben kassaticket kwijt en de code op de kaart is onleesbaar. ik heb wel ng het serienr. m.v.g.

Reputatie 7
Badge +17

@Pelaardt Jazeker! Ik heb jou topic even hier naartoe gesleept omdat je, zoals je kunt lezen, niet de enige bent die dit hier aanvraagt. 
Kun je je profiel voorzien van je gegevens? Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende. Ik maak het dan voor je in orde:cowboy:

Badge

Hallo!

Mijn partner en ik zijn uit elkaar.

Hij is verhuisd naar een ander adres en geen klant meer bij KPN.

Nu hadden wij samen een spotify family account en dat heb ik nu over gezet naar spotify premium.

Alleen nu is zijn spotify account nog gekoppeld met kpn en niet die van mij.

Hoe kan ik dit wijzigen?

 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Jisca, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je een nieuw account kunt koppelen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan vragen we een nieuwe code aan. 

Heb net gebeld met klantenservice. Na half uur wachten geholpen met een mail met linkjes naar hoe spotify te activeren maar ik heb geen activatiecode! Kan dat gestuurd worden???

@bezhendriks Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Het is ook mogelijk om te chatten.

Website: https://www.kpn.com/service.htm

Let op! Bij het bellen is het handig om aan te geven dat je een medewerker wil spreken. Anders bestaat de kans dat je een sms krijgt met tips en wordt de verbinding automatisch verbroken.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @bezhendriks. Welkom op het KPN Forum! Zou je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in jouw KPN Forum profiel? Dan zoeken wij uit of we een activatiecode kunnen toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb tijdens de activatie van mijn spotify het verkeerde account geactiveerd, zou u de huidige kunnen loskoppelen en mij een nieuwe activatiecode kunnen e mailen.

 

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

Hi @marcel41, Welkom hier! Ik heb jou topic even als reactie onder dit topic geplaatst. Hier staat namelijk alle relevatie informatie over Spotify Premium. Ik heb zojuist een activatiecode je kant op gestuurd. Het kan 3 uur duren voordat dit verwerkt is en je de code ontvangt in je mailbox. 
Zodra je het gewenste account premium activeert, wordt het andere account teruggezet naar ‘FREE’. 
Laat het hier weten als je nog vragen hebt. Succes! :smile:

Reputatie 3
Badge +1

Het is gelukt! Bedankt

Reputatie 1

Hi KPN, ik heb een spotify premium account bij mijn mobiel Hussle van KPN. 
Het lukt echter niet de code op te vragen, hij zegt “Dit e-mailadres of mobiel telefoonnummer is niet gevonden.”. 

Zouden jullie mij kunnen helpen svp? 


gr. Thierry