Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Thierry Karsemeijer, welkom! Ik denk dat het iets te maken heeft met de verlenging die staat te wachten. Het systeem lijkt wat in de war. Ik heb je in ieder geval een activatiecode gestuurd, die moet je binnen 3 uur per sms binnen hebben!

@Vikash 

gedaan! Ben benieuwd:)

Ik kan niet meer in mijn spotify premium account

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Badge

Ha @Jisca, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je een nieuw account kunt koppelen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan vragen we een nieuwe code aan. 

Hi Marcia! Ik heb het gedaan! Groetjes 

Reputatie 7
Badge +20

@Vikash

gedaan! Ben benieuwd:)

Hallo @bezhendriks Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met de klantenservice. Via die weg heb je inmiddels een activatiecode gekregen. Klopt dat? 

Ik kan niet meer in mijn spotify premium account

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @Melanie42 Kun je me iets meer toelichting geven? Krijg je een foutmelding of speelt er iets anders? 

Ha @Jisca, welkom! Ik kan je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je een nieuw account kunt koppelen. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan vragen we een nieuwe code aan. 

Hi Marcia! Ik heb het gedaan! Groetjes 

Ha @Jisca Ik mis nog een klantnummer. Kun je dat nog vermelden? En staat het abonnement wel op jouw naam? 

Hoi Bart, 

ja de klantenservice heeft mij nu wel goed kunnen helpen. Met de code was het zo gepiept!

thnx

 

Ik had op mijn oude telefoon een spotify premium account, en daar kom ik nu niet meer bij met mijn nieuwe telefoon

Wel de app gedownload maar ik moest opnieuw registeren en nu lijkt mijn premium account verdwenen terwijl ik er wel voor betaal 

 

Reputatie 7
Badge +20

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan @Melanie42? Je mag de Spotify accountnaam en het mailadres waarmee je die account geregistreerd hebt, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken!

meerdere malen contact gehad met kpn  maar nog steeds geen spotify code ontvangen betaal er wel al voor. Van alles geprobeerd maar nog  steeds niet gelukt. Krijg van kpn steeds het zelfde te horen. Als een plaat dat vast loopt. Wie kan mij verder helpen? Henna.

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @henna harpal. Wat vervelend dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Zou je jouw gegevens achter willen laten in je KPN Forum profiel? Dan kunnen wij het verder voor je uitzoeken en een activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Mijn spotify premium is ineens omgezet in spotify free. Ik heb hierover geen bericht gehad en aan het begin van de maand wel voor premium betaald. Ook in MijnKPN zie ik spotify premium staan. Hoe komt dit en hoe krijg ik het weer terug?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Mijn spotify premium is ineens omgezet in spotify free. Ik heb hierover geen bericht gehad en aan het begin van de maand wel voor premium betaald. Ook in MijnKPN zie ik spotify premium staan. Hoe komt dit en hoe krijg ik het weer terug?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Gaan we natuurlijk voor je uitzoeken, @RvB89 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Mijn spotify premium is ineens omgezet in spotify free. Ik heb hierover geen bericht gehad en aan het begin van de maand wel voor premium betaald. Ook in MijnKPN zie ik spotify premium staan. Hoe komt dit en hoe krijg ik het weer terug?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Gaan we natuurlijk voor je uitzoeken, @RvB89 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb de gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik zie dat er op de 17e een verlenging in is gegaan, waardoor je vanaf die datum een nieuw KPN Hussel abonnement hebt. Bij het bestellen van dit Hussel abonnement, is Spotify Premium niet mee besteld, daardoor is  je Premium account beëindigd. Je geeft aan dat je hem nog wel ziet staan in je MijnKPN account, dat is vreemd aangezien ik hem vanaf onze kant niet meer actief zie staan :thinking:

Uiteraard kan je via je MijnKPN Spotify Premium direct opnieuw toevoegen aan je abonnement, je ontvangt dan een nieuwe activatiecode waarmee je jouw account weer Premium kunt maken en zult bij ons niet betalen voor de dagen dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken!

Bedankt! Ik zie dat er op de 17e een verlenging in is gegaan, waardoor je vanaf die datum een nieuw KPN Hussel abonnement hebt. Bij het bestellen van dit Hussel abonnement, is Spotify Premium niet mee besteld, daardoor is  je Premium account beëindigd. Je geeft aan dat je hem nog wel ziet staan in je MijnKPN account, dat is vreemd aangezien ik hem vanaf onze kant niet meer actief zie staan :thinking:

Uiteraard kan je via je MijnKPN Spotify Premium direct opnieuw toevoegen aan je abonnement, je ontvangt dan een nieuwe activatiecode waarmee je jouw account weer Premium kunt maken en zult bij ons niet betalen voor de dagen dat je er geen gebruik van hebt kunnen maken!

Ik was niet op de hoogte dat vanuit het “nieuwe” husselpakket spotify zou veranderen. Inmiddels opnieuw aangezet

Reputatie 7
Badge +20

Top, dan gaat het nu weer helemaal goed komen, de nieuwe activatiecode hoor je binnen 4 uur te ontvangen :slight_smile:

Ik heb in "mijn kpn" duidelijk staan dat spotify premium gratis is maar in spotify zelf dus mooi niet.

En nu? 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik heb nu gratis Spotify als ik deze omzet in family vervalt mijn korting dan en betaal ik de volle mep of word dit verrekend met de gratis premium Spotify

ik heb abonnement 'alles in een ' Kan Spotify Premium niet openen. Wat te doen ?

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... er zijn 3 versies van Alles-in-1. Te weten: Instap, Standaard en Premium. Welke heeft u?

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb nu gratis Spotify als ik deze omzet in family vervalt mijn korting dan en betaal ik de volle mep of word dit verrekend met de gratis premium Spotify

Hi @Belske. Niet helemaal. Jij hebt nog een oudere versie van het pakket waarin Spotify inbegrepen is in de prijs. Het staat wel gratis op de factuur maar je maandbedrag is wel hoger. Wanneer je Spotify Family wilt afnemen dan kun je overstappen op de huidige versies van het abonnement, Hussel. Je zult dan dus moeten kijken wat voor jou beter past. Het makkelijkste is om dit in Mijn KPN te doen met de optie abonnement wijzigen, dan krijg je een overzicht te zien met wat je nu hebt en wat je straks met Hussel krijgt inclusief de prijs. 

Let wel op dat je niet per ongeluk op wijzigen klikt in Mijn KPN, je kunt daarna namelijk niet meer terug. 

Reputatie 7
Badge +24

ik heb abonnement 'alles in een ' Kan Spotify Premium niet openen. Wat te doen ?

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

Hoi @siepboef, welkom hier. 

Ik zie dat je een pakket hebt met Spotify Premium. Dit is sinds 2013 actief en gekoppeld aan gebruikersnaam: *****roen0539. Herken je dit? Zo ja, wat lukt er niet? Waar loop je precies vast?

Zou je hier de stappen willen uitleggen die je doet en wat je ziet? 

In mijn kpn staat netjes dat ik spotify premium gratis heb

Maar nu in 1 keer niet meer als ik spotify open.

Bij het aanvragen van een nieuwe activeringscode wordt mijn email adres als ook mijn mobiele nummer nier herkend

 

*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Goedemiddag, 
Kunnen jullie een nieuwe activatiecode afgeven?
Bedankt.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst