Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Bij verlenging van mijn mobiel abo (Spotify inbegrepen in vorige) naar een hussel abo waar Spotify als optie ingeschakeld staat, werkt het niet meer. Premium is uitgeschakeld. Ik kan via de activeringssite geen nieuwe code opvragen. Mijn nummer wordt niet gevonden. 

Beetje vervelend dat ik nu twee uur kwijt ben om uit te zoeken hoe ik iets weer aan het werk krijg wat gewoon had moeten blijven werken. 

Mijn profiel is gevuld, zou graag een activeringscode ontvangen. 

Hi @Rickzl, wat gek! Ik heb een nieuwe Premium code voor je aangevraagd. Die krijg je binnen enkele uren via sms. 

Laat je ons even weten of het hiermee lukt? 

Code ontvangen en geactiveerd. Dankjewel voor de snelle reactie met oplossing!

Goedemorgen, ik wil graag ons spotify account omzetten naar een ander account. Kan de klantenservice dit voor mij regelen? Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen, ik wil graag ons spotify account omzetten naar een ander account. Kan de klantenservice dit voor mij regelen? Alvast dank.

Dat is mogelijk! Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode per e-mail toegestuurd. Het bestaande Spotify Premium account zal daardoor automatisch worden terug gezet naar een Spotify Free account. 

Goedemiddag,

 

ik ben ten einde raad. Ik ben mijn gegevens kwijt van Spotify.  

Goedemiddag,

 

ik ben ten einde raad. Ik ben mijn gegevens kwijt van Spotify. Via de email adressen waarvan ik denk dat ze voor Spotify worden gebruikt heb ik een nieuw wachtwoord aangevraagd. Nadat ik dit gedaan heb kom ik uit op een account voor Spotify free terwijl ik een Spotify premium heb via KPN heb.

Hoe kom ik achter mijn gegevens ? Wil mijn afspeellijsten niet kwijt !!

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Ilona Nana. Wat vervelend dat je jouw gegevens kwijt bent. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij jouw gebruikersnaam proberen te achterhalen. Vervolgens kun je op deze pagina een nieuwe wachtwoord aanmaken. We horen graag van je!

Gedaan !!

Reputatie 7
Badge +20

Gedaan !!

Yes, dank je wel @Ilona Nana Ik stuur een nieuwe activatiecode naar het mail-adres waaraan ook je KPN ID is gekoppeld! 

Thnx..!!

Enig idee wanneer ik de activatiecode kan ontvangen ?

Reputatie 7
Badge +20

Enig idee wanneer ik de activatiecode kan ontvangen ?

Dit hoort een uur of 4 te duren maximaal, ik heb dus goede hoop dat je hem inmiddels hebt ontvangen!

Badge

Zie net op mijnkpn dat ik gratis Spotify premium heb bij mijn abonnement.

Ik vraag me alleen af waar ik de app kan vinden op mijn tv en hoe ik me moet aanmelden op mijn andere apparaten…

Hopelijk kan iemand mij van informatie verschaffen?

Dank,

Eric

Helpt dit?

https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

Hier kan je u de applicatie downloaden voor de apparatuur.

 

https://www.spotify.com/nl/download/other/

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Ikbenhiernieuw, welkom!  Ik heb je topic even samengevoegd met ons verzameltopic over Spotify. In het startbericht vind je info over hoe Spotify via KPN werkt. Je hebt een activatiecode van ons gekregen bij het afsluiten van je abonnement. Daarmee kun je een Spotify account Premium maken. Dit mag een bestaand Spotify Free account zijn, of je kunt een nieuw account aanmaken tijdens het activeren. Jeroen heeft al links geplaatst voor het activeren en het downloaden van de Spotify programma's.

De activatiecode die we je gestuurd hebben is 6 weken geldig. Dus als die periode voorbij is (wat ik wel verwacht gezien je aangeeft Spotify gratis te hebben wat alleen nog maar kan bij oudere abonnementen), vul even je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan sturen we een nieuwe activatiecode op.

Badge

Hi Erik,

Dankjewel voor je bericht.

Graag zou ik een nieuwe activatie code ontvangen.

Bij voorbaat dank

 

Eric

Reputatie 7
Badge +25

Hi Erik,

Dankjewel voor je bericht.

Graag zou ik een nieuwe activatie code ontvangen.

Bij voorbaat dank

 

Eric

Hi @Ikbenhiernieuw. Een nieuwe activatiecode is onderweg naar het bij ons bekende e-mailadres!

Ik heb via mijn kpn spotify premium geactiveerd maar heb geen activatiecode ontvangen en mijn spotify account staat dus nog op free. Graag hulp !

vr gr Carin Denies

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hallo,
Ook ik heb een probleem met het activeren van mijn nieuwe Spotify abonnement nadat mijn oude is verlopen. Na invoeren van de code krijg ik de melding “Je hebt al een Spotify account via KPN.” maar deze is gisteren omgezet naar “Spotify Free”.
Graag uw hulp bij het heractiveren van Premium.

Alvast dank.

Mvg, Remco

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @RemcoT. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw Spotify Premium account is terug gezet naar een Free account. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan vragen wij een nieuwe activatie code voor jou aan. 

Hallo @Vikash, Bedankt voor je reactie. Het is al gelukt via de helpdesk. Met een nieuwe activatie code is het gelukt.

Met vriendelijke groet,

Remco

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb via mijn kpn spotify premium geactiveerd maar heb geen activatiecode ontvangen en mijn spotify account staat dus nog op free.

Hoi @Carin-d. Wat vreemd dat je nog geen activatiecode hebt ontvangen. Als je je gegevens achterlaat in je profiel en hier een seintje geeft kunnen wij een activatiecode voor jou aanvragen. We horen graag van je!

Het activeren van mijn spotify family lukt helaas niet.

Wanneer ik mijn mobiel nr of bekende e-mail adres vul op de activatiepagina zijn beide niet bekend bij KPN.

Mijn mail adres staat duidelijk actief als mail adres binnen MijnKPN en spotify family is onderdeel van mijn abonnement.

 

Groet, Bert.

Beste,

 

Ik heb bij mijn abo een Spotify account gekregen, maar als ik daarvoor de activeringscode opvraag dan krijg ik een melding: “Dit e-mailadres of mobiel telefoonnummer is niet gevonden.”

 

Hoe kan ik toch een code o.i.d. krijgen om een spotify account aan te maken?

Reputatie 7
Badge +24

Hi @bert zum en @peterheuff, welkom bij ons. 

Ik kijk dit graag voor jullie na. Zou jullie het KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als jullie dit hebben gedaan?