Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik wil graag een activatiecode voor spotify ontvangen op *********

 

Admin: e-mailadres verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @jbatteram, ik wil graag voor je kijken. Ik heb alleen nog wat meer gegevens van je nodig. Zou je nog jouw Forumprofiel willen voorzien van postcode + huisnummer en naam van de contractant? Mocht je Spotify bij je mobiel hebben, dan ook graag even jouw mobiele nummer toevoegen. Hoor ik van je als je dat hebt gedaan. 

Gedaan! Groet Jan

Reputatie 7
Badge +15

@jbatteram Ik heb een activatiecode verzonden, deze ontvang je binnen 3 uur per mail!

Zelfde problem hier! 🥺

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Zelfde problem hier! 🥺

​​​​@SvenEmmen Ik heb zojuist een nieuwe aangevraagd. Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een activatiecode. :blush:

 

Zelfde problem hier! 🥺

​​​​@SvenEmmen Ik heb zojuist een nieuwe aangevraagd. Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een activatiecode. :blush:

 

Dankje!

Hallo,

Bovenstaande titel spreekt voor zich, ik  heb mijn abbonement verlengd, en betaal al meer dan 1 jaar of meer voor spotify premium.

 

Dit is de eerste maand van mijn nieuwe abbonement maar ik heb nu opeens geen spotify premium meer. Wel staat op de factuur van deze maand oktober dat ik voor Spotify premium betaal.

 

Ik heb deze factuur vandaag betaald, gaat Spotify premium nu weer vanzelf aan ? Want ik heb vorige maand er wel voor betaald zoals gewoonlijk, dus vind het raar dat ik geen premium heb tot eind oktober.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Mijn spotify abbonement zoi vandaag automatisch omgezet worden naar premium vanuit kpn. Hier heb ik een mail van ontvangen. Echter is mijn abbonnement terug gezet naar een free account, terwijl ik wel betaal voor spotify premium. Ook activatiecodes ontvang ik niet, wanneer ik deze aanvraag. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Jamies, welkom! Als jij Premium vanuit ons hebt, dan heb je een mail (of sms) gekregen met je activatiecode. Daarmee kun je dan een bestaand Free account (weer) omzetten naar Premium via de activatiepagina. Als dat niet lukt, vul dan je forumprofiel in en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na.  

Hoi Erik, 

 

Ik heb 3 maanden spotify gehad voor 50 procent korting. Nu is het gewoon premium, maar sinds die drie maanden om zijn, is het overgezet naar free…

Ik heb geen activatiecode ontvangen via mail. En iok als ik via de link activatiecode aanvraag ontvang ik niks.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd @Jamies! Je hoort ‘m binnen 3 uur te ontvangen :slight_smile:

Bedankt! Het is gelukt!😁

Ik zou graag mijn spotify premium over willen zetten naar een ander account 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo,

Bovenstaande titel spreekt voor zich, ik  heb mijn abbonement verlengd, en betaal al meer dan 1 jaar of meer voor spotify premium.

 

Dit is de eerste maand van mijn nieuwe abbonement maar ik heb nu opeens geen spotify premium meer. Wel staat op de factuur van deze maand oktober dat ik voor Spotify premium betaal.

 

Ik heb deze factuur vandaag betaald, gaat Spotify premium nu weer vanzelf aan ? Want ik heb vorige maand er wel voor betaald zoals gewoonlijk, dus vind het raar dat ik geen premium heb tot eind oktober.

Ha @Wensley Dit gaan we voor je nakijken. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb andere telefoon en andere e-mail andere niet meer in gebruik en geen wacht woord meer van ik heb wel me gebruikers naam van spotify maar dan wil die iets na email adres verzenden en die heb ik niet meer maar betaal wel voor spotify hoe krijg ik nu spotify op deze telefooon

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Bart van erp. Wat vervelend dat je jouw inloggegevens niet meer weet. Als je het e-mail adres nog in gebruik had, dan kon je het wachtwoord resetten. Zoals ik het van jou begrijp is dat niet het geval. In dat geval zal je een nieuw Spotify Premium account moeten aanmaken. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

 

@Wensley Bedankt voor het achter laten van je gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je het mobiele abonnement hebt verlengt naar een mobiel Hussel abonnement. Daar zit Spotify Premium niet bij inbegrepen. Je kan Spotify aan dit abonnement toevoegen voor een bedrag van €9,99 p/mnd. Op deze pagina vindt je meer informatie. 

Het klopt dat Spotify Premium nog op jouw laatste factuur staat. Op deze factuur wordt jouw “oude” abonnement nog in rekening gebracht. Pas op de eerst volgende factuur zie je het nieuwe abonnement en worden de kosten met elkaar verrekend. Op deze factuur zal Spotify Premium niet terug te vinden zijn. 

Hallo, 

Per 31 oktober stappen wij over van kpn naar een andere provider.

Ik wil mijn Spotify graag behouden, kan dat? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Goedemorgen,

hoe kan ik mijn inloggegevens van spotify achterhalen? 

alvast bedankt 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Ik zou graag mijn spotify premium over willen zetten naar een ander account 

 

Geen probleem, @Lucdiderich. Ik heb je huidige account losgekoppeld, deze valt dan terug op Free. Je krijgt binnen een een paar uur een mail met een nieuwe activatiecode.  

 

Hallo, 

Per 31 oktober stappen wij over van kpn naar een andere provider.

Ik wil mijn Spotify graag behouden, kan dat? 

Dat sowieso, @wilmakuiper. Je Spotify account is namelijk van jou. Het enige wat je via ons hebt is Premium. Dus als je dan bij ons weggaat zal de Premium vervallen en wordt het account weer een Free versie. Je kunt dan, als je wel weer Premium wilt, dit via Spotify zelf heractiveren. 

 

Mijn spotify account is opeens omgezet in een Free account. Terwijl ik hier wel een abbonement op heb via KPN. Wat is hier gebeurd en kan dit zsm weer terug gezet worden?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Brechtje89, welkom! Heb jij Spotify Premium toevallig bij een mobiel abonnement? En heb je dat abonnement onlangs verlengd? Dan kan dit voorkomen als het eerdere abonnement er nog een was waarbij Spotify inbegrepen zat. Tegenwoordig is het namelijk een losse optie. Het systeem ziet dat als verschillende dingen. Als je dan verlengd wordt de inbegrepen variant vervangen door de losse. Dit zorgt ervoor dat de inbegrepen beëindigd wordt en je vanuit de losse een nieuwe activatiecode krijgt. Bij het beëindigen duurt het tot een maand voordat Spotify dit ook zelf verwerkt heeft. 

Als dit dus op jou van toepassing is kun je de activatiecode die je dan ergens in de afgelopen maand per sms hebt ontvangen gebruiken om op de activatiepagina je account weer Premium te maken.

 

Als dit niet op jou van toepassing is, vul je forumprofiel in en reageer hier weer, Dan kijken we het na. 

Hi Erik, ja ik had het bij mijn KPN compleet abbonement, maar mijn KPN thuis is opgezegd per 30 september. Dus toen heb ik hem gelijk aangezet bij mijn mobiel abbonement.

 

Maar ik heb activatie code gehad sindsdien. 

Hi Erik, zie dat ik een essentieel woord ben vergeten in mijn reactie. Ik heb nog GEEN acrobatie code ontvangen helaas.

Dus ik kan nog steeds niet op spotify premium.

@Brechtje89 Dat is inderdaad een vrij essentieel woordje in deze context ;-)

Ik heb een nieuwe activatie code naar je mobiele nummer gestuurd. Binnen 3 uren zou je een SMS moeten ontvangen.

Zo niet, laat het hier even weten!