Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

@ vikash

Ik heb me gegevens in gevult hoe

kan ik nu weer gebruik maken van me spotify 

Reputatie 7
Badge +21

@ vikash

Ik heb me gegevens in gevult hoe

kan ik nu weer gebruik maken van me spotify 

Binnen 3 uur ontvang je een sms met daarin een activatiecode. Op deze pagina kan je een nieuwe Spotify Premium account aanmaken

Heb een hussel abo spotify premium heeft paar weken gewerkt nu ineens alleen free in mijn account oude activatiecode werkt niet meer krijg melding u heeft al een abonnement ..

Hoe kan ik premium weer in mijn account krijgen?

bij voorbaat dank voor uw reactie.

Rob

Hallo,

 

wij hebben een gratis premium account van Spotify bij kpn alles in 1

graag hadden wij dit overgezet naar een mobiel kpn abbonement.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hallo KPN,

 

Kunnen jullie helpen om Spotify Premium over te zetten naar een ander Spotify account? Ik wil het huidige premium abonnement loskoppelen van het mijne, en koppelen aan een nieuw free account.

 

Groeten, 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik wil graag mijn Spotify Premium bij KPN loskoppelen van mijn KPN abo, maar wel mij Spotify Premium behouden.

Welke stappen moet ik nemen?

Reputatie 7
Badge +21

@Leoniedent Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Als je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in het KPN forum profiel, dan kunnen wij proberen te achterhalen welke gebruikersnaam aan jouw KPN Spotify Premium account gekoppeld is. Je kan daarna op deze pagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Laat je ons weten wanneer je het KPN Forum profiel hebt aangevuld?

Goedemiddag,

 

zojuist de gegevens ingevuld 

Reputatie 7
Badge +30

@1964Laatje welkom! Wat bedoel je precies? Wil je Premium bij je mobiele abonnement? Dat kan je via MijnKPN aanvragen. Je betaalt daar dan 9,99 euro per maand voor. We hebben dit niet inbegrepen. 

 

@Nisuz welkom! Dat kan zeker. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Dan stuur ik je een nieuwe activatiecode toe. 

 

@Marijn DB je kunt dan Spotify Premium opzeggen via ons. Dat kan via MijnKPN. Je account wordt dan omgezet naar Free. Je kunt dan via Spotify zelf een abonnement aanvragen en daar jouw Free account aan koppelen.

hallo hier john boegman uit doetinchem **** **  . Ook bij mij is al een tijd dat mijn code die ik van KPN kreeg bij mijn abonnement  , niet meer werkt!!!

heb toen de tijd het abo gekregen , met de mededeling dat spotify premium gratis erbij zat.

dat was toen de tijd de actie.

Dus in 1 keer had ik geen spotify meer.

heb geregeld geprobeerd om de code van toen in te geven , maar niets werkte.

Het was ook niet zo dat je maar voor bepaalde tijd spotify kreeg , maar altijd, en het koste toen niets.

daarom vind ik het niet kloppen dat ik , die al jaren bij kpn zit ook nu spotify niet meer heb zonder reden.

dus verwacht ook dat ik weer een echte code krijg van kpn, want dat was zo maar weg!!

grt john boegman  uit doetinchem  

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en bericht samengevoegd met bestaand topic

Ik heb een spotify premium abonnement bij mijn mobiele abonnement. Ik betaal hier ook een bedrag per maand extra voor en sinds eergister heb ik ineens geen premium meer bij spotify maar free. Hoe kan dit. Het bedrag voor spotify premium staat nog wel op mijn factuur

Ik heb het zelfde alleen via hussel ineens premium verdwenen..

staat wel in mijn account vermeld op mijn KPN.

 

Rob

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb het zelfde alleen via hussel ineens premium verdwenen..

staat wel in mijn account vermeld op mijn KPN.

 

Rob

Hi Rob, ik zie nergens een Spotify Premium onder je abonnementen. Onder welk abonnement/klantnummer zou dit moeten staan? Misschien dat ik iets over het hoofd zie. 

Reputatie 7
Badge +24

@Chantarrel78, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je nakijken. 
 

Ik heb relevante gegevens aangepast in account.

 

groet

 

Rob

@Chantarrel78, welkom hier. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik het voor je nakijken. 
 

Gedaan

Reputatie 7
Badge +30

Goedemorgen,

hoe kan ik mijn inloggegevens van spotify achterhalen? 

alvast bedankt 

@Leoniedent, welkom! Je logt in op Spotify met een gebruikersnaam. Als je daar het wachtwoord niet meer van weet kun je die via de Spotify website resetten. Als je Spotify ook met Facebook gekoppeld hebt, dan kun je met die gegevens inloggen. Is dat niet zo, en weet je de gebruikersnaam niet meer, vul dan je forumprofiel in en geef het aan. Dan kijk ik dit voor je na. 

 

Ik heb het zelfde alleen via hussel ineens premium verdwenen..

staat wel in mijn account vermeld op mijn KPN.

Dank voor het invullen van je profiel, @RobBr. Ik zie hier dat je inderdaad Spotify hebt in je abonnement en dat je dit begin september geactiveerd hebt. De gebruikersnaam van het account is je voor- en achternaam aan elkaar geschreven in kleine letters. Conttroleer voor de zekerheid even of je ook met dat account bent ingelogd. Als dat ook zo is, laat het even weten. Dan ontkoppel ik hier voor de zekerheid de boel even. Dan krijg je een nieuwe activatiecode en kun je het account opnieuw Premium maken. 

 

Ik heb een spotify premium abonnement bij mijn mobiele abonnement. Ik betaal hier ook een bedrag per maand extra voor en sinds eergister heb ik ineens geen premium meer bij spotify maar free. Hoe kan dit. Het bedrag voor spotify premium staat nog wel op mijn factuur

Dank voor het invullen van je profiel, @Chantarrel78. Ik zie dat je vandaag de activatiecode gebruikt hebt en dat je account weer Premium is.  

Goedemiddag KPN, 

Ik probeer een nieuwe code aan te vragen om mijn  kpn spotify premium account over te zetten op een ander spotify account. Nu krijg ik telkens dat mijn emailadres en telefoonnummer niet herkend wordt en lukt het me niet om een code aan te vragen. 

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

 

Hallo Erik,

Dank voor je bericht ik ben inderdaad met voor en achternaam inkleden letters ingelogd alleen hierbij lombok niet verder dan de gratis variant van Spotify.

Als je het zou kunnen/willen resetten graag.

met vriendelijke groet,

 

Rob 

Hallo Erik of collega,

Hoe lang duurt het nog voordat ik een nieuwe activatiecode krijg of mijn spotify account gereset wordt ben nu al meer dan een dag zonder Premium.

 

Reputatie 7
Badge +21

Goedemiddag KPN, 

Ik probeer een nieuwe code aan te vragen om mijn  kpn spotify premium account over te zetten op een ander spotify account. Nu krijg ik telkens dat mijn emailadres en telefoonnummer niet herkend wordt en lukt het me niet om een code aan te vragen. 

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Hoi @a.vannes en @RobBr. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. :relaxed:

 

 

Dank voor de moeite!👍

Goedemiddag KPN, 

Ik probeer een nieuwe code aan te vragen om mijn  kpn spotify premium account over te zetten op een ander spotify account. Nu krijg ik telkens dat mijn emailadres en telefoonnummer niet herkend wordt en lukt het me niet om een code aan te vragen. 

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Hoi @a.vannes en @RobBr. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aangevraagd. Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. :relaxed:

 

 

Hartelijk dank voor de service. 

Hallo,

Ik ben overgestapt van een Premium account voor mij alleen (via KPN) naar een Family (op de website van Spotify volgens mij Premium Family genoemd).

Één van mijn dochters hoort reclame tussen de liedjes door, wat erop zou wijzen dat zij een gratis account heeft. Ik heb haar inloggegevens bekeken, en zie dat het de door mij ingevulde gegevens zijn, en zij dus de Premium Family zou moeten hebben.

Ik vond op de website van Sonos een stuk tekst dat hier van belang kan zijn:

>> Opmerking: als je al Premium hebt via een partnerbedrijf (bijv. je telefoon- of internetprovider), moet je eerst je abonnement via dit bedrijf opzeggen en wachten tot je huidige Premium-abonnement is geëindigd «

 

Mijn vraag is hoe ik dit voor elkaar zou moeten krijgen? Ik heb immers slechts ge-upgrade naar Family vanuit mijn bestaande account (die ik ook graag wil houdt houden).

 

Hulp wordt zeer gewaardeerd. Dank.

Groet,

Joost.

Badge

Goede avond, ik heb bij mijn KPN compleet abonnement Spotify premium nog gratis. Ik kan het alleen niet voor elkaar krijgen om te activeren, bij Spotify blijft hij op free staan. Hoe kan ik dit voor elkaar krijgen?

Groeten sandra