Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste Bart 

Spotify staat op mijn naam en contract ook op mijn naam.

Ben alleen me klantnummer kwijt kan die nergens terug halen of waar het ook staat.

Kan het niet vinden in MIJN KPN app ?

Als ik dan een nieuwe activatie code wil opvragen kan dat niet zowel op mijn email niet als op me mobiele telefoonnummer helaas.

Is niet bekent bij jullie in het systeem zegt hij dan.

Mvg Michel 

Geen probleem, @Michel_zip_zip, met postcode en huisnummer lukt het ook :) Ik heb de boel erbij gepakt en het staat inderdaad netjes op jouw naam. Ik heb het Spotify account van je ex losgekoppeld. Je krijgt per e-mail een nieuwe activatiecode vandaag.  

 

 

Spotify was voorheen onderdeel van mijn mobiel abo, maar zit nu ook met internet bij de Kpn.

In verband met Hussel heb ik Spotify opgezegd bij mijn mobiel abo en aangezet bij de KPN internet abo. Activatiemail voor Spotify heb ik ontvangen en geactiveerd, maar nu zit ik ineens op Spotify Free. Hoe kan ik Premium weer activeren?

Hoi @Jvk007, welkom! Dank voor het alvast invullen van je profiel. Ik zie dat de Spotify die bij je internetabonnement zit netjes actief is en gekoppeld is aan een Facebook account. Zorg ervoor dat je dan ook met die gegevens inlogt. 

Beste Kpn,

 

Ook ik zou graag mijn Spotify los willen koppelen van kpn zodat deze naar duo of family kan.

 

Met vriendelijke groet 

Patty

 

Als je jouw forumprofiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer maken we dat in orde, @Patty1986 . (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Heb dit gedaan!

Reputatie 7
Badge +30

Top! Je krijgt binnen drie uur een mail met een nieuw activatiecode :-).

 

Spotify was voorheen onderdeel van mijn mobiel abo, maar zit nu ook met internet bij de Kpn.

In verband met Hussel heb ik Spotify opgezegd bij mijn mobiel abo en aangezet bij de KPN internet abo. Activatiemail voor Spotify heb ik ontvangen en geactiveerd, maar nu zit ik ineens op Spotify Free. Hoe kan ik Premium weer activeren?

Hoi @Jvk007, welkom! Dank voor het alvast invullen van je profiel. Ik zie dat de Spotify die bij je internetabonnement zit netjes actief is en gekoppeld is aan een Facebook account. Zorg ervoor dat je dan ook met die gegevens inlogt. 

@Erik_ Ik ben altijd ingelogt met dat account, maar gisteren zag ik ineens Spotify Free ipv Premium. Uitloggen en opnieuw inloggen helpt helaas ook niet. Ik snap er niks van.

Als ik mn spotify icoon aanklik krijg ik een free account terwijl ik wel premium heb en hiervoor ook betaald heb. Dat kan ik zien in mijn account. Echter dit account staat op een oud e-mailadres dat ik niet meer kan gebruiken.
 

Wat te doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@Jvk007 : Wat merkwaardig. Ik wil voorstellen dat ik nogmaals een activatiecode stuur. Lijkt jou dat een goed idee?

Ik zie dat anderen het ook al hebben gevraagd, maar hoe krijg ik dit in hemelsnaam voor elkaar. Geen enkel mail, chat of telefoonnummer die ik kan vinden en gebruiken. Wil spotify loskoppelen van het abonnement n.a.v. scheiding hij houd het abonnement en ik neem de spotify over. Wie kan mij verder helpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Jvk007 : Wat merkwaardig. Ik wil voorstellen dat ik nogmaals een activatiecode stuur. Lijkt jou dat een goed idee?

@Erwin_ Laten we dat proberen, bedankt!

Reputatie 7
Badge +21

Ik zie dat anderen het ook al hebben gevraagd, maar hoe krijg ik dit in hemelsnaam voor elkaar. Geen enkel mail, chat of telefoonnummer die ik kan vinden en gebruiken. Wil spotify loskoppelen van het abonnement n.a.v. scheiding hij houd het abonnement en ik neem de spotify over. Wie kan mij verder helpen?

​​​​@peetvd.74 Door een nieuwe activatiecode aan te vragen voor jou wordt het bestaande Spotify Premium account dat is gekoppeld aan jouw KPN abonnement wordt het Spotify account omgezet naar een Spotify free account. Je kan dan met de nieuwe activatiecode een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Wil je dat ik een nieuwe activatiecode aanvraag? Laat je jouw gegevens daarvoor achter in het KPN Forum profiel?

 

@Jvk007 Ik zal een nieuwe activatiecode toesturen. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail. :blush:

 

Ff een domme vraag hoor, maar waar vind ik de nieuwe activatiecode die wordt gestuurd?

Ik zie dat anderen het ook al hebben gevraagd, maar hoe krijg ik dit in hemelsnaam voor elkaar. Geen enkel mail, chat of telefoonnummer die ik kan vinden en gebruiken. Wil spotify loskoppelen van het abonnement n.a.v. scheiding hij houd het abonnement en ik neem de spotify over. Wie kan mij verder helpen?

​​​​@peetvd.74 Door een nieuwe activatiecode aan te vragen voor jou wordt het bestaande Spotify Premium account dat is gekoppeld aan jouw KPN abonnement wordt het Spotify account omgezet naar een Spotify free account. Je kan dan met de nieuwe activatiecode een nieuw Spotify Premium account aanmaken. Wil je dat ik een nieuwe activatiecode aanvraag? Laat je jouw gegevens daarvoor achter in het KPN Forum profiel?

 

@Jvk007 Ik zal een nieuwe activatiecode toesturen. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail. :blush:

 

@Vikash Spotify Free heb ik met succes omgezet naar Premium, bedankt!

Reputatie 7
Badge +17

@peetvd.74 Geen stomme vraag! Als je Spotify gekoppeld hebt aan je mobiele abonnement, dan krijg je 'm per sms toegestuurd. Heb je Spotify gekoppeld aan je Thuis abonnement, dan ontvang je de code per mail. Dit (meestal) het bij ons bekende mailadres, mits je geen ander mailadres hebt doorgegeven bij Spotify natuurlijk! Heb je de code inmiddels gevonden? :spy:

Hai dank je wel voor jullie reactie, maar ik heb alleen een mail gekregen over dat jullie een reactie hebben gegeven en niet over de code. Het mailadres is hetzelfde gebleven van spotify

Volgens ons abonnement hebben we gratis  Spotify Premium,  maar als ik kijk op Spotify.com dan staat er Spotify free.  Hoe kan dit

Reputatie 7
Badge +30

Er is voor jou ook nog geen nieuwe code aangevraagd, @peetvd.74. Vikash, de collega die het sturen aanbood, was in afwachting van je gegevens. Maar omdat je niet expliciet had benoemd dat je jouw profiel hebt ingevuld in je volgende reactie, heeft Lisa alleen maar antwoord gegeven op de vraag die je stelde. Ik heb nu alsnog het huidige account losgekoppeld. Je krijg de nieuwe activatiecode binnen een paar uur op hetzelfde mailadres dat je ook voor het forum gebruikt. :thumbsup_tone1:

 

Hoi @Irmamarneth, welkom! Het kan zijn dat je inlogt met het verkeerde account, of het kan zijn dat je nog de boel geactiveerd hebt. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na. 

Ik heb inmiddels het account weer geactiveerd ( via de mail van jullie met activatiecode), maar geeft nog aan dat er betaald wordt via het gekoppelde kpn abonnement. Gaat hier iets mis? Of ben ik niet goed bezig? Pff wat een gedoe

Reputatie 7
Badge +30

Wacht even, @peetvd.74. Ik lees nu even goed je originele bericht:

Wil spotify loskoppelen van het abonnement n.a.v. scheiding hij houd het abonnement en ik neem de spotify over. Wie kan mij verder helpen?

 

Dus het Spotify account is van jou. En het KPN abonnement, inclusief de betaling aan Spotify is van je ex. Als dat zo is, dan moet je die activatiecode ook niet gebruiken.

Die code hoort bij het KPN abonnement en is bedoeld om een Spotify account van de abonnementshouder om te zetten naar Premium. In jullie geval ontkoppelen we dan jouw account van zijn abonnement. Hij mag dan de activatiecode weer gebruiken om een eigen Spotify account Premium te maken. En als jij dan Premium wilt kun je dit zelf aanschaffen via www.spotify.com/nl

Dus, ik heb nu opnieuw je account losgekoppeld. Er komt een nieuwe activatiecode, maar die is dan voor je ex om te gebruiken. Jij kunt vervolgens inloggen op de Spotify website en daar zelf een betaald Premium abonnement afsluiten.

Kpn en spotify staat beide op mijn naam en ook de kosten . Ik wil alleen spotify overnemen met alle playlists die de kinderen en ik hebben gemaakt. Daarna zet ik pas kpn over op zijn naam met zijn rekeningnummer en hij wil geen spotify meer.

Reputatie 7
Badge +30

Ah, zo, duidelijk, @peetvd.74. In dat geval kun je het nu gewoon weer koppelen. Het Spotify account blijft altijd van jou. Dat staat los van KPN.

Het enige dat wij doen is de code geven voor Premium. Zolang Premium in het KPN abonnement zit, blijft het Spotify account Premium. Zodra Premium uit het KPN abonnement wordt verwijderd door je ex (nadat hij het heeft overgenomen) valt het Spotify account terug op Free. Hij blijft dan gewoon bestaan en beschikbaar, je krijgt dan alleen reclame tussendoor. En dan kun je op dat moment zelf via de Spotify website Premium weer heractiveren als je wilt. Je gaat er dan los van KPN zelf voor betalen.

Dus hij wijzigd gegevens. Spotify wordt free. Hij gooit spotify er vanaf en ik kan spotify blijven gebruiken en van free premium maken? Ff kort door de bocht gezegd.

Reputatie 7
Badge +30

Helemaal correct :-).

Top, dacht dat hij al los was van het abonnement. Maar eerst overzetten begrijp ik. Dank jullie wel allemaal voor de hulp.

Het opvragen van de spotify activatiecode lukt niet. Kunnen jullie helpen?

Er is voor jou ook nog geen nieuwe code aangevraagd, @peetvd.74. Vikash, de collega die het sturen aanbood, was in afwachting van je gegevens. Maar omdat je niet expliciet had benoemd dat je jouw profiel hebt ingevuld in je volgende reactie, heeft Lisa alleen maar antwoord gegeven op de vraag die je stelde. Ik heb nu alsnog het huidige account losgekoppeld. Je krijg de nieuwe activatiecode binnen een paar uur op hetzelfde mailadres dat je ook voor het forum gebruikt. :thumbsup_tone1:

 

Hoi @Irmamarneth, welkom! Het kan zijn dat je inlogt met het verkeerde account, of het kan zijn dat je nog de boel geactiveerd hebt. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na. 

Er is voor jou ook nog geen nieuwe code aangevraagd, @peetvd.74. Vikash, de collega die het sturen aanbood, was in afwachting van je gegevens. Maar omdat je niet expliciet had benoemd dat je jouw profiel hebt ingevuld in je volgende reactie, heeft Lisa alleen maar antwoord gegeven op de vraag die je stelde. Ik heb nu alsnog het huidige account losgekoppeld. Je krijg de nieuwe activatiecode binnen een paar uur op hetzelfde mailadres dat je ook voor het forum gebruikt. :thumbsup_tone1:

 

Hoi @Irmamarneth, welkom! Het kan zijn dat je inlogt met het verkeerde account, of het kan zijn dat je nog de boel geactiveerd hebt. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kijken we dit na. 

Hallo, ik heb het ingevuld 

Heb het ingevuld