Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Sandra1982! Welkom hier. Ik heb je reactie samengevoegd met ons centrale topic. Je kunt een activatiecode aanvragen via de site. Ook kan ik het voor je doen. Omdat je je gegevens al netjes hebt ingevuld in je profiel, zal ik je de moeite besparen:kissing_closed_eyes: . Ik heb een nieuwe activatiecode je kant opgestuurd. Ik heb het mailadres dat je gebruikt om in te loggen op het Forum ingevuld. Jij ontvangt de activatiecode binnen 3 uur op dat mailadres. Succes met activeren en alvast veel luisterplezier!:nerd:

 

@Joost V Ook welkom hier! Bedankt voor je vraag. Geen probleem! Jij kunt je playlists en dus account gewoon blijven gebruiken. Omdat je (blijkbaar volgens ons systeem) nog recht hebt op Spotify Premium, blijft jouw account premium actief via KPN . Je wilt dit graag omzetten naar Spotify Family via Spotify zelf. Hier ga ik je bij helpen. Als het goed is heb je een nieuwe activatiecode ontvangen van Spotify voor Family. Deze moet je gebruiken. Dit kan natuurlijk pas wanneer wij jou account terugzetten naar FREE. Hier kan ik voor zorgen. Let op! Dit doe ik, door je een nieuwe activatiecode te sturen (KPN). Die mag je dan negeren. Om je account (opnieuw) Premium Family te maken. Gebruik je de activatiecode die Spotify naar je heeft toegestuurd. Als je die eenmaal geactiveerd hebt, kun je via de site je dochter (en andere friends/fam) voorzien van een unieke activatiecode door hun mailadressen door de geven.

Als je de activatiecode van KPN ontvangt, weet je dat je aan de slag kunt met de Spotify Family Premium code. Om je een nieuwe activatiecode toe te sturen en dus je account op FREE te zetten, heb ik je gegevens nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

De mensen van KPN kunnen je een nieuweactiveringscode geven dan werkt het weer. 

Hello, I would like to make another Spotify account Premium. Is it possible to restore my current account to Free and send me a new activation code?

Thank you very much in advance!

Tessa

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Tessa678, done! :ballot_box_with_check:

You'll receive a text message within 3 hours, with a new activation code :relaxed: 

Ik wil graag mijn gratis Spotify activeren. alleen herkent hij bij het opvragen van de activatie code mijn mobiel nummer niet en ook mijn email adres niet. 

Hoe krijg ik een activatie code?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@Leoniedent Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Als je jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaat in het KPN forum profiel, dan kunnen wij proberen te achterhalen welke gebruikersnaam aan jouw KPN Spotify Premium account gekoppeld is. Je kan daarna op deze pagina een nieuw wachtwoord aanmaken. Laat je ons weten wanneer je het KPN Forum profiel hebt aangevuld?

Hi,

 

zoals aangegeven heb ik drie dagen geleden mijn profiel ingevuld. Hoe gaat het nu verder?

 

groetjes

Reputatie 7
Badge +30

Totaal gemist, @Leoniedent, sorry! Ik heb de gebruikersnaam in jouw profiel gezet, onder de persoonlijke opmerkingen. Dat is alleen inzichtelijk voor jou en ons. Je kunt via de website van Spotify een nieuw wachtwoord opvragen. Als je een totaal ander account wilt koppelen, kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Laat dit dan nog even weten?

Totaal gemist, @Leoniedent, sorry! Ik heb de gebruikersnaam in jouw profiel gezet, onder de persoonlijke opmerkingen. Dat is alleen inzichtelijk voor jou en ons. Je kunt via de website van Spotify een nieuw wachtwoord opvragen. Als je een totaal ander account wilt koppelen, kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Laat dit dan nog even weten?

Dankjewel! Kan gebeuren!

maar bij deze heb ik geen premium? En dit zit wel in ons pakket? 
 

groetjes 

Reputatie 7
Badge +30

@Rob141180 welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je aan een activatiecode.

 

@Leoniedent bij deze heb je ook Premium. Maar mocht je liever een ander account Premium maken, bijvoorbeeld omdat je per ongeluk een ander Spotify account aangemaakt hebt of een ander Spotify account gebruikt, dan kan dat.

Dears, 
I just active my Spotify Premium by my facebook account as part of my KPN Spotify Premium subscription. Now, I'd like to switch Spotify accounts to new account. Can you advise me the details how I can do this (as I have seen been done for other forum users)? 
thanks in advance, 
Kenny

Hallo,

 

ik ben nu een tijdje klant bij kpn en lees nu iets over spotify via KPN. 

Waarom zou ik spotify via kpn bestellen ipv via spotify zelf? zijn de prijzen niet exact hetzelfde?

dus wat zijn mijn voor/nadelen om het bij KPN te halen.

Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Nico

Goeie avond,

Mijn spotify premium is zojuist terug gezet naar free. 
Ik wou in de MijnKPN app het weer aanzetten, maar ik krijg geen activeringscode. 
 

Ik heb ook al geprobeerd deze code aan te vragen via internet maar hij herkend mijn  email-adres niet. 
Wat kan ik nu het beste doen

Beste,

Ik heb altijd een Spotify premium account gehad via KPN. Nu zijn we verhuisd en heb ik een nieuw abonnement afgesloten, ook met Spotify premium. Enkele weken terug heb ik deze nieuwe code gelinkt aan mijn bestaande account.

Nu ben ik plots weer terug gezet naar Spotify free. Zou dat komen omdat mijn oude abonnement is stopgezet? Dit terwijl er wel een nieuwe is gestart?

Graag hoor ik snel meer van jullie. Dit is zeeer vervelend.

Met vriendelijke groet, Paul

Ik heb op het mobiel abonnement van mijn dochter KPN Spotify Premium 1500 Mb aanstaan, en ook betaald. Nu heeft zij sinds een week ineens geen Premium meer, maar Free. Ze kreeg de melding ‘partnership is gestopt’ of iets dergelijks.

Op de factuur staat ie nog wel, en betaald. Wat is er fout?

Groet Remco

@Harmhendrik12 : Kun jij je profiel aanvullen en ons hier een seintje geven? Dan gaan we voor je kijken.

@RemcoDrijver : Kun jij je profiel aanvullen met de informatie van je dochter en daarna hier een seintje geven? Dan ga ik voor je kijken

Goedendag,

Ik heb ontdenkt dat ik al geruime tijd dubbele spotify kosten betaal.

Het staat op mijn totaal rekening maar wordt ook nog eens los afgeschreven.

Door prive/gezondheidsredenen heb ik hier helaas niet eerder achter kunnen komen.

Ik heb geen idee hoe ik rechtstreeks contact kan krijgen met KPN zonder op de algemene online vragen terecht te komen met de standaard antwoorden.

Dag @Erwin_ , ik heb m’n profiel bijgewerkt met de info van mijn dochter.

 

Alvast bedankt.

Dank voor de info @RemcoDrijver. Ik zie dat er recent een abonnementswijziging is geweest. Het abonnement is overgezet naar Hussel zonder Spotify. 

Mocht jouw dochter weer Spotify bij het abonnement willen dan kan ze dit via MijnKPN aanvragen. 

@Erwin_ Dan ben ik verkeerd voorgelicht in de KPN winkel, ik werd geadviseerd om naar Hussel te gaan omdat dat meer waarde zou zijn voor minder geld. Daar is dus de Spotify Premium weggevallen, waardoor ik nu meer ga betalen dan voorheen.

Het is niet anders, ik ga Premium weer aanzetten.

Bedankt voor het uitzoeken.

 

Reputatie 7
Badge +30

Goedendag,

Ik heb ontdenkt dat ik al geruime tijd dubbele spotify kosten betaal.

Het staat op mijn totaal rekening maar wordt ook nog eens los afgeschreven.

Door prive/gezondheidsredenen heb ik hier helaas niet eerder achter kunnen komen.

Ik heb geen idee hoe ik rechtstreeks contact kan krijgen met KPN zonder op de algemene online vragen terecht te komen met de standaard antwoorden.

 

Hoi @BSch, welkom! Ik heb je bericht voor de volledigheid even verplaatst naar ons algemene topic over Spotify. Er zijn eigenlijk twee vragen hier. De eerste is: je weet zeker dat je maar één premium account gebruikt? Er is, bijvoorbeeld, niet een partner of een kind die ook een Spotify Premium account heeft waar die tweede betaling voor is?

De tweede vraag is dan, welke Spotify wil je behouden?

Wil je de Spotify Premium via ons behouden, dan kun je zelf via www.spotify.com de andere Premium stopzetten. Mocht je de inloggegevens daarvoor niet (meer) weten dan kun je de Spotify wachtwoordresetpagina gebruiken.

Wil je de losse Spotify Premium behouden en Spotify via ons opzeggen, dan kun je dit in je MijnKPN uitzetten (Producten > opties wijzigen/toevoegen).

Goedenavond

via jullie abonnement, die ik elke maand netjes betaal heb ik recht op spotify premium. Als ik inlog zie ik dat mijn account op free staat.

Hoe kan ik weer spotify premium krijgen.

Hieronder de gegevens:

 

Admin: afbeelding verwijderd vanwege privacy

 

Hoe kan ik nu spotify free krijgen terwijl ik eerst premium had. de code kan ik niet terugvinden

Ik ben al jaren klant bij KPN. Spotify premium zit ook in mijn pakket. Ik wil dit graag activeren. Maar als ik met mijn mail adres een activatie code opvraag, krijg ik de melding dat het mailadres (hotmail) niet bekend is. Terwijl ik hier wel mijn facturen op ontvang. Wat gaat hier mis?

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @phth, welkom! Ik heb je bericht even samengevoegd met ons verzameltopic over Spotify. Over het algemeen zijn er twee manieren waarop dit kan gebeuren. De meest voorkomende is dat je met het verkeerde account inlogt. Met de code die je van ons hebt gekregen heb je een specifiek Spotify account Premium gemaakt. Je logt vervolgens in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van dat account. Als je met een ander account inlogt, dan zal die niet Premium zijn. 

De tweede manier is bij het verlengen van een mobiel abonnement. Als je eerst een abonnement had met Spotify inbegrepen en je verlengt, dan wordt Spotify een losse optie. Dat wordt in het systeem verwerkt als het verwijderen van de inbegrepen variant en het toevoegen van de losse. Hierdoor wordt je Spotify even teruggezet naar Free. Je krijgt dan echter ook een nieuwe code om hem weer Premium te maken. 

Om dus ook te achterhalen wat hier de oorzaak is, twee vragen. De eerste: Had jij Spotify Premium bij je mobiele abonnement of bij een vast abonnement?  En de tweede: vul je forumprofiel in, dan kijk ik hier welk account er aan je Premium gekoppeld is.