Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Heb het ingevuld 

Dankjewel, ik zie dat dit al wel is gekoppeld aan een account. Ik heb je een privébericht gestuurd met je gebruikersnaam, controleer dus of je met die gebruikersnaam inlogt. Anders zal ik het resetten en jou een nieuwe code toesturen zodat je je free account premium kunt maken. 

Reputatie 1

Goedenavond, 

Net een oenige vergissing gemaakt, en Spotify Premium geactiveerd op mijn oude al vele vele jaren ongebruikte Spotify account ipv de gezamenlijke account met mn vriendin. Kunnen jullie mijn nu geactiveerde account weer terugzetten naar Free, en een nieuwe code genereren?
Als er meer info nodig is geef maar aan.

Bij voorbaat dank,

Amrit.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is inderdaad een beetje oenig @Amrit :sweat_smile:

Gelukkig heb je je profiel direct zo goed ingevuld dat ik voor je aan de slag kon gaan en je verkeerde account om heb kunnen zetten aar Free. Je zult binnen een paar uur een nieuwe activatiecode van ons ontvangen om de juiste account Premium te maken :blush:

Reputatie 7
Badge +20

Als ik mn spotify icoon aanklik krijg ik een free account terwijl ik wel premium heb en hiervoor ook betaald heb. Dat kan ik zien in mijn account. Echter dit account staat op een oud e-mailadres dat ik niet meer kan gebruiken.
 

Wat te doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Daar kunnen we je vast wel mee helpen, @Kroonvogel Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? En zet je er ook een mailadres bij? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 1

Dat is inderdaad een beetje oenig @Amrit :sweat_smile:

Gelukkig heb je je profiel direct zo goed ingevuld dat ik voor je aan de slag kon gaan en je verkeerde account om heb kunnen zetten aar Free. Je zult binnen een paar uur een nieuwe activatiecode van ons ontvangen om de juiste account Premium te maken :blush:

Dank je wel Maja! Het is nu gelukt  :nerd: Dit keer via de PC.

En ik heb ook meteen mijn oude Spotify account definitief beëindigd, geeft naar blijkt alleen maar verwarring.

Thnx, en alvast een goed weekend!

Reputatie 7
Badge +24

Het opvragen van de spotify activatiecode lukt niet. Kunnen jullie helpen?

Natuurlijk! Ik zie echter dat het sinds vandaag is gelukt. Herken je dit? 

Ben ( naar mijn mening) plotseling gratis spotify kwijt uit mijn abonnement. Kunt u mij aangeven hoe dit kan, want ik wil het graag gebruiken?

 

Reputatie 7
Badge +24

Ben ( naar mijn mening) plotseling gratis spotify kwijt uit mijn abonnement. Kunt u mij aangeven hoe dit kan, want ik wil het graag gebruiken?

 

Hi, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Beste KPN,

 

Ik zou graag mijn kpn spotify premium omzetten naar een ander sotify-account. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

 

Bvd,

 

Ferdi Schaapman

Reputatie 7
Badge +21

Ik zou graag mijn kpn spotify premium omzetten naar een ander sotify-account. Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Natuurlijk! Je ontvangt binnen 3 uur een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. Het oude Spotify Premium acccount wordt automatisch omgezet naar een Spotify Free account. Op deze pagina kan je een nieuwe account aanmaken.

Waarom krijg ik reclame bij Spotify? Ik heb al jaren premium?

Reputatie 7
Badge +20

Welkom op het forum @Flup69!

Als je al jaren Spotify Premium hebt en dit zelf niet hebt beëindigd, zou je uiteraard geen reclame moeten horen :thinking:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?  Ik kijk dan graag even met je mee :slight_smile: Als je Spotify Premium hebt via je mobiele abonnement mag je het nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren! 

 

Badge

Ik heb een nieuwe mobiel en wil via alles-in-1 wat we al jaren via KPN hebben weer mijn premium account op mijn nieuwe mobiel activeren. Hoe doe ik dit (nieuwe activatiecode?)

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Goedemorgen Maja,

 

Bedankt voor uw reactie en ik heb mijn profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb een nieuwe mobiel en wil via alles-in-1 wat we al jaren via KPN hebben weer mijn premium account op mijn nieuwe mobiel activeren. Hoe doe ik dit (nieuwe activatiecode?)

Welkom op het KPN Forum @JaapvdP. Ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Ik neem aan dat je hiermee jouw Spotify Premium account bedoeld. Wanneer je Spotify installeert op jouw nieuwe telefoon kan je inloggen met jouw gebruiksnaam en wachtwoord. Op deze manier blijven jouw afspeellijsten bewaard. Wanneer je de gebruiksnaam niet meer weet, dan kunnen wij proberen om het te achterhalen. Laat je daarvoor jouw gegevens achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic. Je kan daarna een nieuw wachtwoord aanmaken op deze pagina

Natuurlijk kan je er ook voor kiezen om een nieuw account aan te maken, daarvoor hebben wij ook jouw gegevens nodig. Dan kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen. 

 

Goedemorgen Maja,

Bedankt voor uw reactie en ik heb mijn profiel ingevuld.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je meerdere mobiele abonnementen bij ons afneemt. Wil je het mobiele nummer waar je Spotify Premium abonnement bij hebt ook nog achterlaten in het 'Persoonlijke opmerkingen’ veld van jouw profiel en opnieuw een berichtje achterlaten in dit topic?

Hoi Maja,

 

Ik heb mijn gsm nr ingevuld

 

Goedemorgen,

Sinds kort heb ik een combi abonnement bij KPN waar ook Spotify Premium inzit. Ik krijg helaas reclame tussendoor nu! Voorheen had ik een Premium abo bij Spotify, dit zou nu overgaan naar KPN. Volgens mij is er ergens iets niet goed gegaan….. Op de factuur van KPN staat wel Spotify Premium.

 

Reputatie 7
Badge +30

@Flup69 bedankt! Ik zie dat je nummer verlengd is naar Hussel. Het Spotify Premium pakket is niet meegenomen hierin. Je kunt deze makkelijk opnieuw toevoegen via MijnKPN. Je krijgt dan een sms met een activatiecode om jouw account te koppelen!

 

@Clazina wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Ik kijk graag met je mee. Laat hier even weten wanneer je je profiel aangevuld hebt.

Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld. 

Oké vriendelijk bedankt

 

Hallo, 

Onlangs heb ik een nieuwe abonnement en telefoon maar nu is mijn Spotify Premium gewijzigd naar Free. Ik heb deze al aangeklikt via KPN ID maar er gebeurt verder niks. Ook als ik opnieuw inlog blijft het Free. Moet ik nu een nieuwe code krijgen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb een spotify premium bij mijn abonnement. Toch krijg ik reclames te horen. Dat is vreemd want ik heb premiuim, dat geeft mijn instelling op spotify ook aan! Wat gaat er niet goed?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb zojuist het forumprofiel ingevuld. 

Hi @Clazina, ik heb een nieuwe code voor je besteld waarmee je je account weer Premium kunt maken. Deze zul je binnen 3 uren ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een spotify premium bij mijn abonnement. Toch krijg ik reclames te horen. Dat is vreemd want ik heb premiuim, dat geeft mijn instelling op spotify ook aan! Wat gaat er niet goed?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo, 

Onlangs heb ik een nieuwe abonnement en telefoon maar nu is mijn Spotify Premium gewijzigd naar Free. Ik heb deze al aangeklikt via KPN ID maar er gebeurt verder niks. Ook als ik opnieuw inlog blijft het Free. Moet ik nu een nieuwe code krijgen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hi! Zouden jullie allebei jullie profiel in willen vullen met jullie gegevens? Dan kunnen wij dit nakijken. 

Ik betaal voor spotify premium maar krijg free