Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoe lang duurt het, voor ik de nieuwe activatiecode ontvang?

Je ontvangt binnen 3 uur een nieuwe activatiecode. Als je deze code nog steeds niet hebt ontvangen, dan horen we dat graag van je!

hallo 

 

ik probeer mijn spotify premium weer te installeren op mijn telefoon Samsung a 50 nadat deze gereset is  maar kom er dan blijkbaar niet meer bij  heb ik hiervoor een inlogcode nodig lees ik ergens 

zijn mijn inloggevens dezelfde als van mijn KPN?  ik word steeds door gestuurd naar een gratis account 

ik gebruik ook sonos is dit misschien van invloed? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

@harry kloek. Welkom op het KPN Forum. Waarschijnlijk heb je al een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt voor Spotify Premium. Als je de gebruikersnaam niet meer weet, dan zou ik je willen vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Wij zullen dan proberen om jouw gebruikersnaam te achterhalen. Op deze pagina kan je dan vervolgens een nieuw wachtwoord aanmaken. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb nog geen code ontvangen na de reactie van gisteren. 

Ik krijg spotify  niet geactiveerd ? volgens mijn rekening zit het in mijn abonnement  . Hoe nu verder?

JGdeV

Reputatie 7
Badge +17

@bakbijk Ik heb geen nieuwe code je kant op gestuurd, want ik vermoed dat je niet de juiste mailbox checkt. De code is gestuurd naar het @kpnplanet mailadres. Kun je controleren of je daar een mail van Spotify hebt ontvangen?

Ik heb Spotify verwijderd en weer geïnstalleerd. Maar nu heb ik niet meer de gratis premiumversie die ik in mijn abonnement heb. Hoe krijg ik die terug?

Reputatie 7
Badge +17

Hi @he4245ge  en @JGdeV! Welkom hier. Ik heb jullie reacties even hiernaar toe gesleept. Dat is wat makkelijker! Deze zin is voor jullie relevant:  “...vraag via de aanvraagpagina een nieuwe code op.” Klik op de link. Vul het bij ons bekende e-mailadres/telefoonnummer in en voilà, je ontvangt de activatiecode binnen 3 uur via de mail/sms. Mocht het niet lukken, vul dan je gegevens in in je profiel en geeft hier een seintje als je dit gedaan hebt. Postcode, huisnummer en klantnummer zijn voldoende :D

Goedenavond, via het adres van mijn vader heb ik spotify premium, nu ik uit huis ga wil Spotify op mijn eigen KPN account daar. Zodat mijn zus het Spotify ocerneemt van mij op vaders adres. maar lukt niet. Ik heb activatiecode voor mijn nieuwe adres. Kunnen jullie helpen? :grinning:

Reputatie 7
Badge +30

@Ben van der Schaaf welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je graag verder aan een nieuwe activatiecode. 

@harry kloek. Welkom op het KPN Forum. Waarschijnlijk heb je al een gebruikersnaam en wachtwoord aangemaakt voor Spotify Premium. Als je de gebruikersnaam niet meer weet, dan zou ik je willen vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel. Wij zullen dan proberen om jouw gebruikersnaam te achterhalen. Op deze pagina kan je dan vervolgens een nieuw wachtwoord aanmaken. Laat je een berichtje achter in dit topic?

heb mijn gegevens achtergelaten op forum profiel       bedankt zover 

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond, via het adres van mijn vader heb ik spotify premium, nu ik uit huis ga wil Spotify op mijn eigen KPN account daar. Zodat mijn zus het Spotify ocerneemt van mij op vaders adres. maar lukt niet. Ik heb activatiecode voor mijn nieuwe adres. Kunnen jullie helpen? :grinning:

Hi @Miloent, ik heb je vraag even naar dit algemene topic verplaatst :slight_smile: Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat jouw Spotify account los wordt gekoppeld van het abonnement van je vader zodat je hem opnieuw kunt koppelen via je eigen abonnement, waar je al een code voor hebt. Ik zet dat graag voor je in gang, zou je hiervoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag daarnaast ook de gegevens van je vader (naam en adres) en de username van de Spotify account waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:

Reputatie 7
Badge +20

heb mijn gegevens achtergelaten op forum profiel       bedankt zover 

Ik zie nog geen gegevens in je profiel @harrykloek, zou je het nogmaals willen proberen en dan ook even controleren of alles goed op is geslagen?

Ik heb hetzelfde probleem:: plotseling geen Spotify Premium meer, terwijl ik daar nog altijd recht op heb. Kan Marcia mij ook aan een nieuwe activatiecode helpen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Gevraagde gegevens zijn toegevoegd.

Goedenavond, via het adres van mijn vader heb ik spotify premium, nu ik uit huis ga wil Spotify op mijn eigen KPN account daar. Zodat mijn zus het Spotify ocerneemt van mij op vaders adres. maar lukt niet. Ik heb activatiecode voor mijn nieuwe adres. Kunnen jullie helpen? :grinning:

Hi @Miloent, ik heb je vraag even naar dit algemene topic verplaatst :slight_smile: Als ik het goed begrijp is het de bedoeling dat jouw Spotify account los wordt gekoppeld van het abonnement van je vader zodat je hem opnieuw kunt koppelen via je eigen abonnement, waar je al een code voor hebt. Ik zet dat graag voor je in gang, zou je hiervoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag daarnaast ook de gegevens van je vader (naam en adres) en de username van de Spotify account waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:

@Ben van der Schaaf welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je graag verder aan een nieuwe activatiecode. 

Dag Marcia,

Bedankt voor je bericht. Ik heb de gevraagde gegevens toegevoegd. Ik zie de activatiecode graag tegemoet.

Met vriendelijke groet.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Ben van der Schaaf, ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze moet je binnen 3 uur per mail ontvangen!

Al enige tijd lukt het me niet meer om Spotify Premium te gebruiken. 

Graag account code opnieuw verstrekken.

Alvast bedankt

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Wil Spotify Premium code aanvragen 

Maar e-mail adres is niet gevonden.

Heb recht op gratis Spotify. 

Klantnummer *******

 

Vr gr.Theo Oostveen

 

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy en topic samengevoegd met bestaand topic

hallo,

ik heb een aan faceboek gekoppeld spotify-account. 

Wil dat loskoppelen en direct aan KPN-account toevoegen.

hoe doe ik dat? 

vrgr

 

adrie

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +19

@Neesie_56 We helpen je graag aan een nieuwe code voor Spotify Premium. Kan je je gegevens invullen in je forumprofiel? Geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?

@RietOostveen Hoi Theo, ik zie inderdaad dat je gratis Spotify Premium bij jouw abonnement hebt. Zo te zien is dit in 2013 al geactiveerd. De gebruikersnaam voor Spotify is hetzelfde als je gebruikersnaam hier op het forum. Ik raad je aan om het daarmee te proberen. Als het niet lukt, geef het dan vooral aan, dan zorgen we dat er een nieuwe activatiecode jouw kant op komt.

@hakuna matata Het is geen probleem om het account te ontkoppelen van Facebook. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode van ons toegestuurd. Kan je daarvoor je gegevens in je forumprofiel invullen, en laat je het weten wanneer ze er staan?

@Neesie_56 We helpen je graag aan een nieuwe code voor Spotify Premium. Kan je je gegevens invullen in je forumprofiel? Geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan?
 

 

Gedaan

 

Ik zou graag een activerings code willen ontvangen voor Spotify premium. Ik heb al een paar jaar een alles in 1 standaard en glasvezel abbonoment. Ik vraag me af of ik nog de code kan krijgen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb onlangs mijn mobile abonnement verlengt.  Nu werkt mijn spotify premium niet meer terwijl ik hier wel voor betaal.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Gedaan

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode.:blush:

 

Ik zou graag een activerings code willen ontvangen voor Spotify premium. Ik heb al een paar jaar een alles in 1 standaard en glasvezel abbonoment. Ik vraag me af of ik nog de code kan krijgen?

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij uitzoeken of Spotify Premium in jouw abonnement zit en alsnog een activatiecode toesturen.

 

Ik heb onlangs mijn mobile abonnement verlengt.  Nu werkt mijn spotify premium niet meer terwijl ik hier wel voor betaal.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij het voor jou uitzoeken.

Mijn Spotify Premium account is ineens verdwenen.