Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ik betaal voor spotify premium maar krijg free

@Andre bou, Zou je jouw profiel willen voorzien van jullie gegevens. Dan gaan we er eens naar kijken. 

Het lukt niet om spotify uit te zetten via de app, ik krijg al de hele week foutcode 99999???

Reputatie 7
Badge +20

Het lukt niet om spotify uit te zetten via de app, ik krijg al de hele week foutcode 99999???

Hmm, je wilt Spotify via je KPN abonnement opzeggen als ik het goed begrijp, maar loopt er tegenaan dat dit helemaal niet lukt?

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijken we even met je mee!

Klopt, ik heb mijn profiel aangevuld.

Hoi @Lexicale . Dank voor de gegevens. 

Er loopt momenteel een administratieve wijziging (een verlenging). Die order is nog niet actief en daardoor kun je tussentijds niets wijzigen. Ben jij hier van op de hoogte?

Hello,

 

Spotify activatiecode lang geleden ontvangen en wss ergens mee geactiveerd? Geen idee. Is er een mogelijkheid om een nieuwe link hiervoor te sturen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Mijn Spotify Premium is aangepast naar een free abonnement. Dit begrijp ik niet.

Kan er wat mis gegaan zijn ivm verlenging van mijn abonnement per half oktober?

 

Groeten,

Tom

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik wil nog even terugkomen op deze vraag. Ik heb een abonnement bij KPN opgezegd omdat ik dat niet kon meeverhuizen naar mijn nieuwe adres. Dit abonnement loopt begin december af. Daarin zat Spotify Premium. Vervolgens heb ik een nieuw abonnement bij KPN met Spotify Premium Family afgesloten per 9 november. Hoe en wanneer kan ik nu concreet mijn playlists overzetten? Het lijkt erop dat ik nu niet in Spotify Family kom met mijn eigen account.

 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Zou ik in dit geval dan gebruik kunnen maken van de optie: een andere spotify account premium maken.

Reputatie 7

Hoi @joostdp en @gillendebizon, voor jullie beide kunnen we kijken wat er aan de hand is. Zouden jullie daarvoor je forumprofiel volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven?

 

@Tjoep77, is Spotify Premium van het vorige abonnement nog actief op je Spotify account? Of is dat al wel gestopt? Na het stoppen van Spotify wordt de Premium er vanaf gehaald, dat kan enkele weken duren. Daarna kan je het koppelen aan een ander abonnement. Je kunt hetzelfde Spotify account daarvoor gebruiken, je hoeft geen playlists over te zetten.

Is gedaan!

@Joostdp Er is een nieuwe code onderweg naar je gmail adres. Die zou je binnen 3 uren binnen moeten hebben. Check voor de zekerheid ook even de spam bak.

Hallo,

wat is het voordeel van en Spotify abbo via KPN te sluiten, als de prijs gelijk is met direct bij Spotify een abbo af te sluiten zonder tussenkomst van KPN?

mvg,

Derek
 

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Volgens mijn abonnement heb ik Spotify premium, maar hij staat nu op Free en krijg ik reclame tussendoor. Hoe krijg ik het weer op premium?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo mijn KPN, Spotify premium werkt ineens niet meer. Wat kan ik doen? Mijn abo is al jaren ongewijzigd.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Volgens mijn abonnement heb ik Spotify premium, maar hij staat nu op Free en krijg ik reclame tussendoor. Hoe krijg ik het weer op premium?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo mijn KPN, Spotify premium werkt ineens niet meer. Wat kan ik doen? Mijn abo is al jaren ongewijzigd.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

@bakbijk en @Peterkawasaki Dat gaan we voor jullie allebei nakijken. Zouden jullie je KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik heb al jaren een abonnement bij KPN waarin gratis Spotify Premium zit. Dit werd nog eens bevestigd op uw faktuur van deze maand.

Enkele dagen terug werd plotseling mijn abonnement in Spotify teruggebracht tot standaard, dus met reclame. Ook het opvragen van een nieuwe inlogcode via uw Website is inmiddels niet meer mogelijk. Tevens, maar dit terzijde omdat dit een ander forum betreft, start de ontvanger telkens spontaan opnieuw op met als gevolg codes (oa Netflix) opnieuw invullen.

Wat kan ik doen aan Spotify??

Met vriendelijke groet,

Dick Kuyper

*admin: verplaatst naar verzameltopic

Gefixed. Data toegevoegd aan KPN Forum profiel.

Data toegevoegd aan profiel

L.S. 

Ik wil graag mijn spotify premium abonnenemt ontkoppelen van mijn KPN abonnement. Hoe kan ik dit regelen?

Groet,

Martijn

 

Heb mijn abonnement bij KPN verlengd, inclusief Spotify Premium. Spotify laat dat in de accountinstelling niet zien.

Bij het aanvragen van een nieuwe activatiecode bij KPN wordt mijn telefoonnummer en email niet herkend ??

Reputatie 7
Badge +15

@bakbijk en @Peterkawasaki Ik heb voor jullie beide een nieuwe activatiecode aangevraagd. Hiermee kan van de free account weer een premium account gemaakt worden. Activeren kun je hier doen. 

Ik heb hetzelfde probleem:: plotseling geen Spotify Premium meer, terwijl ik daar nog altijd recht op heb. Kan Marcia mij ook aan een nieuwe activatiecode helpen?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Hoe lang duurt het, voor ik de nieuwe activatiecode ontvang?

Beste Erwin,

 

bedankt het is gelukt.