Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

spotify premium zat in het vaste abonnement. 

 

Admin: mailadres verwijderd vanwege privacy

Ik heb spotify premium gratis bij het abbonement.  Maar het werkt niet meer. Wat is hier de reden van?

Reputatie 7
Badge +30

@Ilona Nana, ik zie hier dat de Premium die bij jou vaste abonnement hoort vorige maand is gekoppeld aan een account met een andere gebruikersnaam en wel ‘ebony’ gevolgd door een nummer. Komt dit je bekend voor? Zo niet, geef het aan, dan kan ik deze koppeling weer verbreken en dan krijg je een nieuwe code toegestuurd.

 

@Bosma M, welkom! Je weet zeker dat je niet al eerder met de code een account geactiveerd hebt? Want in dat geval kun je gewoon inloggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van dat account. Als dat niet zo is, vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit verder na en stuur een code op.

 

@phth, dank voor je antwoord. Het is niet de bedoeling om privégegevens in je berichten te plaatsen. Dit forum is openbaar leesbaar. Wil je alsjeblieft je forumprofiel invullen en weer reageren als je dat gedaan hebt? Dan kijken we dit verder na.

 

@Bardo Stok, ik kopieer even wat ik net eerder tegen phth zei:

ver het algemeen zijn er twee manieren waarop dit kan gebeuren. De meest voorkomende is dat je met het verkeerde account inlogt. Met de code die je van ons hebt gekregen heb je een specifiek Spotify account Premium gemaakt. Je logt vervolgens in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van dat account. Als je met een ander account inlogt, dan zal die niet Premium zijn. 

De tweede manier is bij het verlengen van een mobiel abonnement. Als je eerst een abonnement had met Spotify inbegrepen en je verlengt, dan wordt Spotify een losse optie. Dat wordt in het systeem verwerkt als het verwijderen van de inbegrepen variant en het toevoegen van de losse. Hierdoor wordt je Spotify even teruggezet naar Free. Je krijgt dan echter ook een nieuwe code om hem weer Premium te maken. 

Om dus ook te achterhalen wat hier de oorzaak is, twee vragen. De eerste: Had jij Spotify Premium bij je mobiele abonnement of bij een vast abonnement?  En de tweede: vul je forumprofiel in, dan kijk ik hier welk account er aan je Premium gekoppeld is. 

 

 

@Bardo Stok, ik kopieer even wat ik net eerder tegen phth zei:

ver het algemeen zijn er twee manieren waarop dit kan gebeuren. De meest voorkomende is dat je met het verkeerde account inlogt. Met de code die je van ons hebt gekregen heb je een specifiek Spotify account Premium gemaakt. Je logt vervolgens in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van dat account. Als je met een ander account inlogt, dan zal die niet Premium zijn. 

De tweede manier is bij het verlengen van een mobiel abonnement. Als je eerst een abonnement had met Spotify inbegrepen en je verlengt, dan wordt Spotify een losse optie. Dat wordt in het systeem verwerkt als het verwijderen van de inbegrepen variant en het toevoegen van de losse. Hierdoor wordt je Spotify even teruggezet naar Free. Je krijgt dan echter ook een nieuwe code om hem weer Premium te maken. 

Om dus ook te achterhalen wat hier de oorzaak is, twee vragen. De eerste: Had jij Spotify Premium bij je mobiele abonnement of bij een vast abonnement?  En de tweede: vul je forumprofiel in, dan kijk ik hier welk account er aan je Premium gekoppeld is. 

 

Het probleem is dat ik volgensmij geen code heb gehad en bij het aanvragen mijn mail niet word herkend. ik heb het bij een vast abonnement

forumprofiel ingevuld

@Erik_ Ik heb het forumprofiel ingevuld. Voor zover ik het mij kan herinneren, heb ik spotify premium nog nooit geactiveerd. Ik heb al geprobeerd in te loggen, maar mijn mail adres wordt niet herkend.

Reputatie 7
Badge +30

@phth, dank je! Ik zie hier dat jouw Spotify Premium is gekoppeld aan een Facebook account. Dus als je met het juiste Facebook account inlogt, dan heb je weer Premium. Ik kan ook, als je dat liever hebt, de koppeling verbreken. Dan krijg je een nieuwe activatiecode en kun je daarmee een ander account Premium maken.

 

@Bosma M, dank je! Ik zie hier dat Premium al in 2012 door je geactiveerd is. De gebruikersnaam van je account is je voor- en achternaam aan elkaar geschreven, met allemaal kleine letters. Als je daarvan het wachtwoord niet meer weet, dan kun je die hier resetten.

dan graag loskoppelen. opnieuw met facebook blijft het een free account

Mijn spotify premium werkt niet meer. Een tijd geleden is het abonnement gewijzigd. Ik heb geen nieuwe inloggegevens ontvangen?

Goedenavond,

 

Ik heb via mijn KPN een Spotify premium account aangeschaft. Hier zou je via de mail een activatiecode voor moeten krijgen, echter heb ik geen mail ontvangen. 

 

Zou je me hiermee kunnen helpen?

Reputatie 7
Badge +24

Bij deze gedaan, binnen enkele uren zul je de nieuwe code krijgen. 

Reputatie 7
Badge +24

 

@Bardo Stok, ik kopieer even wat ik net eerder tegen phth zei:

ver het algemeen zijn er twee manieren waarop dit kan gebeuren. De meest voorkomende is dat je met het verkeerde account inlogt. Met de code die je van ons hebt gekregen heb je een specifiek Spotify account Premium gemaakt. Je logt vervolgens in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van dat account. Als je met een ander account inlogt, dan zal die niet Premium zijn. 

De tweede manier is bij het verlengen van een mobiel abonnement. Als je eerst een abonnement had met Spotify inbegrepen en je verlengt, dan wordt Spotify een losse optie. Dat wordt in het systeem verwerkt als het verwijderen van de inbegrepen variant en het toevoegen van de losse. Hierdoor wordt je Spotify even teruggezet naar Free. Je krijgt dan echter ook een nieuwe code om hem weer Premium te maken. 

Om dus ook te achterhalen wat hier de oorzaak is, twee vragen. De eerste: Had jij Spotify Premium bij je mobiele abonnement of bij een vast abonnement?  En de tweede: vul je forumprofiel in, dan kijk ik hier welk account er aan je Premium gekoppeld is. 

 

Het probleem is dat ik volgensmij geen code heb gehad en bij het aanvragen mijn mail niet word herkend. ik heb het bij een vast abonnement

Hi Bardo, ik heb een nieuwe code voor je besteld. De oude was ergens in 2014 verstuurd. 

Reputatie 7
Badge +24

@Paul v H en @larshiskemuller, zouden jullie ook jullie profiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dat gedaan is?

Ik heb eea aangepast. Is dit zo voldoende?

Reputatie 7
Badge +24

Ja, hier heb ik genoeg aan. Ik heb een nieuwe code voor je besteld, je zult het via e-mail binnen enkele uren ontvangen.

In het Alles in 1 pakket zou ook gratis spotify Premium meoten zitten.

Nu probeer ik een activitatie code op te vragen maar zowel via email als mobiel nummer lukt het niet een code te ontvangen.

Wat moet ik doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket van de KPN. Ik kan helaas niet meer inloggen. Ook wordt mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer niet geaccepteerd bij het aanvragen van een nieuwe acceptatiecode. Kunt u mij helpen 

m v g

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Cor53. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je niet meer kan inloggen. Wij zullen voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in  het KPN Forum profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Goedeavond 

Mijn Spotify op mijn adres staat op naam van me ex. 

Kan ik dat wijzigen naar een account die ik zelf aan maak.

Als ik het dan goed begrijp krijg ik een nieuwe activatiecode om dan een account aan te maken. 

Maar min 06nummer of e-mail adres is niet bekend bij jullie maar ik sta wel ingelogd overal. 

 

Mvg Michel 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Beste Kpn,

 

Ook ik zou graag mijn Spotify los willen koppelen van kpn zodat deze naar duo of family kan.

 

Met vriendelijke groet 

Patty

 

*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

In het Alles in 1 pakket zou ook gratis spotify Premium meoten zitten.

Nu probeer ik een activitatie code op te vragen maar zowel via email als mobiel nummer lukt het niet een code te ontvangen.

Wat moet ik doen?

 

Hallo @Jacobs-Vaessen Ik heb zojuist een activatiecode naar je laten sturen. Hij komt via de mail! 

Reputatie 7
Badge +20

Goedeavond 

Mijn Spotify op mijn adres staat op naam van me ex. 

Kan ik dat wijzigen naar een account die ik zelf aan maak.

Als ik het dan goed begrijp krijg ik een nieuwe activatiecode om dan een account aan te maken. 

Maar min 06nummer of e-mail adres is niet bekend bij jullie maar ik sta wel ingelogd overal. 

 

Mvg Michel 

 

Wat wij kunnen doen, @Michel_zip_zip is een spotify-account loskoppelen van KPN. Maar dat kan alleen als de contractant het aanvraagt. Als het abonnement inclusief spotify dus op naam van je ex staat, zal diegene het verzoek moeten doen. 

Reputatie 7
Badge +20

Beste Kpn,

 

Ook ik zou graag mijn Spotify los willen koppelen van kpn zodat deze naar duo of family kan.

 

Met vriendelijke groet 

Patty

 

Als je jouw forumprofiel voorziet van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer maken we dat in orde, @Patty1986 . (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedeavond 

Mijn Spotify op mijn adres staat op naam van me ex. 

Kan ik dat wijzigen naar een account die ik zelf aan maak.

Als ik het dan goed begrijp krijg ik een nieuwe activatiecode om dan een account aan te maken. 

Maar min 06nummer of e-mail adres is niet bekend bij jullie maar ik sta wel ingelogd overal. 

 

Mvg Michel 

 

Wat wij kunnen doen, @Michel_zip_zip is een spotify-account loskoppelen van KPN. Maar dat kan alleen als de contractant het aanvraagt. Als het abonnement inclusief spotify dus op naam van je ex staat, zal diegene het verzoek moeten doen. 

Beste Bart 

Spotify staat op mijn naam en contract ook op mijn naam.

Ben alleen me klantnummer kwijt kan die nergens terug halen of waar het ook staat.

Kan het niet vinden in MIJN KPN app ?

Als ik dan een nieuwe activatie code wil opvragen kan dat niet zowel op mijn email niet als op me mobiele telefoonnummer helaas.

Is niet bekent bij jullie in het systeem zegt hij dan.

Mvg Michel 

Spotify was voorheen onderdeel van mijn mobiel abo, maar zit nu ook met internet bij de Kpn.

In verband met Hussel heb ik Spotify opgezegd bij mijn mobiel abo en aangezet bij de KPN internet abo. Activatiemail voor Spotify heb ik ontvangen en geactiveerd, maar nu zit ik ineens op Spotify Free. Hoe kan ik Premium weer activeren?