Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hallo 

Mijn oudste dochter met telefoonnummer *** heeft tot nu toe ons Spotify Premium uit ons KPN abonnement in haar bezit gehad op haar telefoon. Zij heeft nu een eigen account.

Wij willen deze overzetten op de telefoon van mijn jongste dochter ***. Echter de ontvangen activatiecode per mail ontvangen november 2016 werkt niet meer:

 

Ik heb ingelogd bij Spotify met email *** maar deze was niet bekend. Na aanmaken account heb ik alleen en Free account.

Hoe kan ik een nieuwe activatiecode ontvangen?

Brigitte Potijk

Klantnummer ***

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic en privégegevens verborgen

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @GSH1271, welkom! Wat bedoel je precies dat je account is verdwenen? Is het ineens een Free account? Of ben je de inloggegevens kwijt?

 

Welkom @Gerard Potijk. Ik heb de privégegevens uit je bericht verplaatst naar je forumprofiel. Het forum zelf is namelijk openbaar en voor iedereen te lezen. Je profiel, daarentegen, heeft een aantal privé-velden die alleen leesbaar zijn voor jou en voor ons KPn Moderators.

Wat betreft het heractiveren, een activatiecode blijft maar zes weken geldig. Dus het klopt dat de oude code uit 2016 niet meer werkt. Je hebt hier dan ook onze hulp bij nodig om het huidige account te ontkoppelen. Dat is nu gedaan. Je krijgt dan automatisch een nieuwe activatiecode toegestuurd. We hadden in dat systeem nog een oud mailadres van je staan. Die heb ik nu aangepast naar het adres dat je ook hier op het forum gebruikt. Dus daar krijg je binnen een paar uur een mail op. Met de nieuwe activatiecode kan je jongste dochter dan vervolgens haar Spotify account Premium maken.

Spotify premium werkt niet meer na verlenging En staat nu op free met de ergelijke reclame, hoe kan dit verholpen worden

Reputatie 7
Badge +20


@DvaDB  en @kuyper , ik heb jullie berichten even verplaatst naar het verzameltopic!

 
@DvaDB Spotify is via ons alleen goedkoper als je hier je Hussel entertainmentkorting voor gebruikt. Anders kun je hem inderdaad net zo goed elders nemen 

@kuyper en  @gk251360  Kunnen jullie je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? 

Hoe krijg ik een activatiecode voor spotify wij hebben alles in 1 maar kan nergens een code vinden

Ik heb met mijn alles in één abonnement gratis Spotify. Ik heb een nieuwe telefoon en hoe activeer ik de gratis Spotify weer?

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ray, welkom hier.

Ik neem aan dat je een Spotify Premium account via ons hebt. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

waarom betaal ik spotify op mijn factuur? ik had reclame van jullie gekregen 3 aanden gratis uitproberen en daarna als je wilt doorgaan laten weten. maar ik betaal nu gewoon daarvoor opmijn factuur

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb mijn gegevens aangevuld hopelijk kunt u iets voor mij betekenen groeten Raymond Paalman

Wij hebben al een aantal jaren een kpn abonnement incl Spotify, ik zou graag een activeringscode ontvangen.

Helaas kan ik dit niet vinden onder mijn producten en vind het erg jammer dat ik heel veel moeite moet doen om hier achter te komen.

Verneem graag,

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Wij hebben geen activeringscode voor spotify

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt @Ray 007!

Wat is precies de reden dat je nu op zoek bent naar een activatiecode? Zo'n code wordt eenmalig verstrekt als het Spotify Premium abonnement via KPN actief wordt. Ik zie dat er via jullie activatiecode al in 2014 een account is gekoppeld aan jullie abonnement, heb je daar nog niet eerder gebruik van gemaakt? 

Hallo Maja, 

Ik ben Cheron en ben de partner van R. Paalman. 

Wij wisten helemaal niet dat er een sportify premium abonnement bij ons pakket zat. 

Dus jullie kunnen wel een activatiecode hebben gestuurd in 2014.

Maar deze is door ons nog nooit in gebruik genomen. 

Omdat we niet wisten dat dit binnen ons pakket zat. 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi Cheron, hij is wel degelijk gebruikt, de gebruikersnaam is hetzelfde als wat er voor het apenstaartje staat van het mailadres waarmee jullie je forumaccount aan hebben gemaakt. Als je die invult op de Spotify Wachtwoord reset pagina, krijgen jullie de mogelijkheid om die account weer te gaan gebruiken. Als jullie juist graag een helemaal nieuwe account aan willen maken nu, kan ik de gekoppelde account (waarvan jullie zijn vergeten dat hij ooit een keer aan is gemaakt) loskoppelen en dan krijgen jullie een nieuwe activatiecode waarmee jullie een helemaal nieuwe account aan kunnen maken :slight_smile:

 

Ik heb mijn wachtwoord gereset. En het bovenstaande is wat hij aangeeft. Dat het gratis sportify is, dus geen premium. Het zou dus fijn zijn als wij de activatiecode nogmaals  mogen ontvangen. Zodat wij wel gebruik kunnen maken van premium sportify. 

Met vriendelijke groet, 

Raymond Paalman.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik zie bovenaan een andere gebruikersnaam staan dan jullie mailadres -@gmail.com, dit gaat dus om een andere account :wink: Aangezien het hier allemaal cijfers betreft vermoed ik dat deze account ooit aan is gemaakt met een koppeling via Facebook. Als jullie deze account graag willen gebruiken dan kan dat. Er wordt nu binnen 3 uur een activatiecode naar jullie gemaild zodat jullie deze account om kunnen zetten naar premium :blush:

Reputatie 7
Badge +30

waarom betaal ik spotify op mijn factuur? ik had reclame van jullie gekregen 3 aanden gratis uitproberen en daarna als je wilt doorgaan laten weten. maar ik betaal nu gewoon daarvoor opmijn factuur

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@altaafcan welkom! In de regel werken wij met: ‘zet het wel zelf uit’ aanbiedingen. Dat moet dan ook in de mail staan. Wil je dat nog eens controleren? Je kunt Spotify Premium wel zelf gemakkelijk uitzetten via MijnKPN.

 

@johanBugel en @Kaatje 1973 welkom! Willen jullie je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan sturen we een nieuwe activatiecode per mail. 

Bedankt dat u ons hiermee hebt geholpen vriendelijke groet Raymond en Cheron

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt dat u ons hiermee hebt geholpen vriendelijke groet Raymond en Cheron

Graag gedaan en veel plezier met jullie Spotify account!

Hallo

Hierbij een vraagje over Spotify

Ik heb bij mijn abonnement Spotify premium maar ik ben mijn activatie code kwijt.

Wanneer ik deze probeer op te vragen wordt het email adres niet herkend.

Ik weet nu niet hoe verder te handelen.

het staat echt in mijn abonnement overzicht.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Huibert61. Wat jammer dat het niet lukt om een activatiecode aan te vragen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan vragen wij een activatiecode voor je aan. :relaxed:

Dankjewel.

Het is me ondertussen gelukt om de boel te resetten via de chat van kpn.

In ieder geval bedankt.:grinning:

Totaal gemist, @Leoniedent, sorry! Ik heb de gebruikersnaam in jouw profiel gezet, onder de persoonlijke opmerkingen. Dat is alleen inzichtelijk voor jou en ons. Je kunt via de website van Spotify een nieuw wachtwoord opvragen. Als je een totaal ander account wilt koppelen, kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Laat dit dan nog even weten?

Dankjewel! Kan gebeuren!

maar bij deze heb ik geen premium? En dit zit wel in ons pakket? 
 

groetjes 

Goedemiddag Marcia

 

helaas heb ik nog steeds geen premium op dit account. Graag zou ik dan ook een nieuwe activatiecode ontvangen😊

Ik heb een KPN Alles in 1 standaard abonnement waar gratis spotify premium bij zit, maar het lukt niet een activatiecode hiervoor aan te vragen. Als ik mijn emailadres invoer dan krijg ik een melding dat het emailadres niet is gevonden. Kan iemand me hierbij helpen?

Reputatie 7
Badge +30

Totaal gemist, @Leoniedent, sorry! Ik heb de gebruikersnaam in jouw profiel gezet, onder de persoonlijke opmerkingen. Dat is alleen inzichtelijk voor jou en ons. Je kunt via de website van Spotify een nieuw wachtwoord opvragen. Als je een totaal ander account wilt koppelen, kan ik je een nieuwe activatiecode sturen. Laat dit dan nog even weten?

Dankjewel! Kan gebeuren!

maar bij deze heb ik geen premium? En dit zit wel in ons pakket? 
 

Goedemiddag Marcia

 

helaas heb ik nog steeds geen premium op dit account. Graag zou ik dan ook een nieuwe activatiecode ontvangen😊

Hmm, dat is raar. Dat is wel de gebruikersnaam die al sinds 2018 via ons gekoppeld is aan Premium. Ik heb hem nu ontkoppeld. Je krijgt binnen een paar uur een nieuwe activatiecode per mail, @Leoniedent!

 

 

Ik heb een KPN Alles in 1 standaard abonnement waar gratis spotify premium bij zit, maar het lukt niet een activatiecode hiervoor aan te vragen. Als ik mijn emailadres invoer dan krijg ik een melding dat het emailadres niet is gevonden. Kan iemand me hierbij helpen?

@Marielle1978, welkom! Wil je jouw forumprofiel invullen en hier reagern als je dat gedaan hebt? Dan kijken we dit na en sturen een nieuwe code :)