Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @SMmustamu 

Zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Wij zijn gisteren overgegaan op Ziggo. We hadden KPN all in en Spotify Premium. Ziggo heeft geen relatie met Spotify. Nu kan ik geen familie abonnement afsluiten bij Spotify omdat eerst KPN dit bij Spotify dient op te zeggen. KPN geeft aan dat Spotify dit moet doen..als consument zit ik tussen en welles en niets verhaal.. Wie kan mij helpen? KPN geeft zelfs aan dat Ziggo dit maar moet oplossen. Die hebben er volgens mij al helemaal niets mee te maken.

 

Wie kan mij helpen? Dank u wel.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb in onze pakket alles in 1 Spotify gratis al jaren ,maar ik krijg hem niet geactiveerd.Herkend e-mail niet en ook het mobiele nummer niet. Zou graag een nieuwe activeringcode willen hebben.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@SMmustamu, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je er verder mee. 

 

@FishBone welkom! Op het moment dat je Spotify Premium via ons afneemt, moeten wij er inderdaad voor zorgen dat dit ook weer beëindigd wordt op het moment dat je je diensten opzegt. Dit kan maximaal 31 dagen duren, maar gaat wel automatisch. Tot die tijd kan je gewoon nog gebruik maken van Spotify Premium. 

Beste Marcia, dank je wel. Op 4 oktober is abonnement gestopt en kunnen we geen gebruik meer maken van Alles in 1 premium.

 

Ik begrijp uit jouw reactie dat we moeten wachten tot begin november eer opzegging automatisch is doorgevoerd bij Spotify. Waarom duurt dat trouwens zo lang? Ik zal profiel aanpassen. Dank je wel.

ik wil spotify activeren maar heb dit niet eerder gedaan en kom niet in het activeringsmenu omdat deze zegt telefoonnummer/ emaiiladres niet bekend, groet Dick

 

*admin: topic samengevoegd

Hi!, I had to cancel my kpn premium account as I moved abroad, I would like to keep my Spotify account, and contacted Spotify, but they tell me that kpn is who needs to do the change. Could you please help me?

*admin: merged topics

Reputatie 7
Badge +20

@FishBone  Dit heeft te maken met hoe spotify deze licenties beheert. Ongeveer 1x per maand wordt gekeken naar welke licenties moeten vervallen, op die manier duurt het uiterlijk een maand voordat je spotify omgezet wordt naar Free!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Patomas when did your KPN Spotify subscription end? It can take up to 31 days before the spotify license gets revoked 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @oostd11! Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Emma1109 , je bericht is samengevoegd met dit verzameltopic. Ik kijk graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hier hetzelfde aan de hand. Na omzetting van mijn mobiele abonnement lijkt het alsof de spotify premium eraf gegaan is terwijl ik in de kpn winkel specifiek vroeg of deze aanbleef. Inmiddels heb ik het avonnement gereactiveerd maar zowel mijn vriend als de kinderen kunnen er met hun apparaat niet meer op. Hoe kan dit? Groet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hier hetzelfde aan de hand. Na omzetting van mijn mobiele abonnement lijkt het alsof de spotify premium eraf gegaan is terwijl ik in de kpn winkel specifiek vroeg of deze aanbleef. Inmiddels heb ik het avonnement gereactiveerd maar zowel mijn vriend als de kinderen kunnen er met hun apparaat niet meer op. Hoe kan dit? Groet

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

We gaan het voor je nakijken, @Aline1978 Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Hallo,

Mijn spotify premium abonnement is ineens omgezet naar free.

Volgens het factuur overzicht is er voor oktober ook een factuur gemaakt, maar deze is niet van mijn rekening afgeschreven.

Wat kan ik doen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +15

@FroukjeB04 Welkom op het forum. Ik controleer graag voor je hoe het kan dat je opeens geen Spotify premium meer hebt. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met de gegevens die Bart hierboven ook noemt? En zou je het kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en op onderzoek uit gaan! 

Reputatie 1

Hallo,

Spotify aangevraagd bij KPN en het was wachten op een activatiecode, dat kon 3 uur duren zei men.

Na 3 uur niets gekregen, dus weer gebeld, de medewerker beloofde dat het inorde gemaakt is en dat ik na 3 uur een code zou ontvangen.

Na 3 uur weer niets !!!

Nog 2x gebeld en hetzelfde verhaal en nog steeds niets gekregen, geen actievatiecode dus.

Wat is dit voor amateurisme en dat bij KPN, belachelijk gewoon.

 

Maarrrr wat nu te doen ???

 

Mvg:  Willem

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Willem Holwarda, goed dat je je hier meldt! Wat gek dit :-(. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. 06-nummer en klantnummer(s)? Je verwacht de mail op het e-mailadres waar dit forumprofiel ook aan gekoppeld is?

Reputatie 1

Hallo Marcia

Heb mijn profiel ingevuld op het forum en dit email adres is idd het gebruikte

Groetjes Willem 

Hoi @Willem Holwarda : Ik zie dat je hier vandaag contact over hebt gehad. In de logs lees ik dat spotify is geannuleerd. Klopt dat?

Reputatie 1

Hallo Erwin, 

Ja dat klopt ik heb het geannuleerd. 

Na 5 keer bellen en nog geen activeringscode was ik het zat.

Groetjes Willem. 

Ik heb al Spotify Premium. Nu ik ook een KPN-abonnement heb, wil ik ze combineren. Hoe doe ik dat?

Reputatie 7
Badge +17

@Rvanalen Welkom hier! Ik heb jou vraag even samengevoegd met ons centrale Spotify topic. Om Spotify voortaan via het KPN factuur te betalen, moet je eerst Spotify premium opzeggen via de site van Spotify. Je account wordt dan teruggezet naar ‘FREE’. Wanneer je Spotify opzegt bij Spotify zelf, kun je direct Spotify aanvragen via de MijnKPN. Een paar uur na de verwerking van de order, ontvang je een link van ons met een activatiecode. Die gebruik je om jouw account weer 'Premium’ te maken. 

Succes!
 

Badge

Spotify premium staat gekoppeld aan het account van m'n ex, ik wil het graag op mijn account gekoppeld hebben. Kunnen jullie me verder helpen? 

Reputatie 7
Badge +24

Spotify premium staat gekoppeld aan het account van m'n ex, ik wil het graag op mijn account gekoppeld hebben. Kunnen jullie me verder helpen? 

Hi @Janneked. Dit kan wanneer jij de contractant bent. Dit is nu ook het geval. Ik heb het voor je gereset. Je zult binnen 24 uur een nieuwe code ontvangen waarmee je je eigen Spotify account Premium kunt maken. 

Laat je even weten of het is gelukt? 

Bij verlenging van mijn mobiel abo (Spotify inbegrepen in vorige) naar een hussel abo waar Spotify als optie ingeschakeld staat, werkt het niet meer. Premium is uitgeschakeld. Ik kan via de activeringssite geen nieuwe code opvragen. Mijn nummer wordt niet gevonden. 

Beetje vervelend dat ik nu twee uur kwijt ben om uit te zoeken hoe ik iets weer aan het werk krijg wat gewoon had moeten blijven werken. 

Mijn profiel is gevuld, zou graag een activeringscode ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +24

Bij verlenging van mijn mobiel abo (Spotify inbegrepen in vorige) naar een hussel abo waar Spotify als optie ingeschakeld staat, werkt het niet meer. Premium is uitgeschakeld. Ik kan via de activeringssite geen nieuwe code opvragen. Mijn nummer wordt niet gevonden. 

Beetje vervelend dat ik nu twee uur kwijt ben om uit te zoeken hoe ik iets weer aan het werk krijg wat gewoon had moeten blijven werken. 

Mijn profiel is gevuld, zou graag een activeringscode ontvangen. 

Hi @Rickzl, wat gek! Ik heb een nieuwe Premium code voor je aangevraagd. Die krijg je binnen enkele uren via sms. 

Laat je ons even weten of het hiermee lukt?