Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi. Ik ben mijn inloggegevens kwijt voor Spotify premium

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @Jannetp Heb je al geprobeerd om dit via de site van Spotify zelf te herstellen? Of is dat niet gelukt? 

Reputatie 7
Badge +20

Hello!

Ik probeer mijn Spotify account te activeren maar het lukt niet.

Graag ontvang ik een nieuwe activatiecode voor spotify.

 

Met vriendelijke groeten,

Magdaleine 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Kan ik zeker naar je sturen, @Magdaleine maar dan heb ik wel enkele gegevens van je nodig. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Goedenavond, 

ook ik kan mijn inloggegevens niet meer terug vinden van mijn Spotify premium. Kunnen jullie mij helpen dit terug te halen?

Groetjes 

*Admin: bericht verplaatst naar verzameltopic

Hartelijk dank Bart!

Mijn profiel is nu klaar.

Mvg, Magdaleine

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @VeroniqueSTN, via de site van spotify zelf kun je al je mogelijke gebruikersnamen proberen om deze te achterhalen. Zodra je de de mail hebt om je wachtwoord in te stellen kun je daarmee ook direct je wachtwoord opnieuw instellen!
Mocht je er nou helemaal niet uitkomen kun je altijd een nieuw spotify account aanmaken en kunnen we en nieuwe code voor je aanvragen, je bent dan wel al je voorkeuren en afspeellijsten kwijt.

@Magdaleine ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Deze moet je binnen 24 uur per mail ontvangen!

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @Peter Destombes, om afspeellijsten te verplaatsen/kopiëren van een account naar een ander account zul je contact met de klantenservice van spotify op moeten nemen. Die kun je hier vinden!

Yes, @ermadegroot. Ik heb je bij dezen een nieuwe activatiecode gestuurd. Die ontvang je binnen drie uur per mail!

ik heb het verkeerd gedaan, oude account en nieuwe heten hetzelfde dus heb het op het verkeerde account gezet.. Kunnen jullie deze premium weer uitschakelen en een nieuwe code sturen? Excuses..

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, als de accounts dezelfde naam hebben, snap ik de verwarring @ermadegroot :sweat_smile: Ik heb de oude weer omgezet, je zult binnen een paar uur opnieuw een code ontvangen zodat je de goede Premium kunt maken :slight_smile:

Hmm, als de accounts dezelfde naam hebben, snap ik de verwarring @ermadegroot :sweat_smile: Ik heb de oude weer omgezet, je zult binnen een paar uur opnieuw een code ontvangen zodat je de goede Premium kunt maken :slight_smile:

bedankt!

Reputatie 7
Badge +20

Graag gedaan, ik hoop dat het nu wel in 1 keer goed gaat :blush:

Reputatie 7
Badge +24

@Kenzo kane Dankjewel voor je gegevens. Ik heb Spotify verwijderd uit je pakket en je account op free gezet. 

Hi KPN, heb een nieuwe telefoon maar bij overzetten gegevens is het spotify account niet meegekomen. Naast dat ik niet meer weet met welk emailadres ik geregistreerd sta heb ik ook geen activatiecode. Zou u me verder kunnen helpen om er weer gebruik van te kunnen maken? Dank! Az

Reputatie 7
Badge +17

Hi @ArjenZ! Welkom hier op ons Forum. Als ik je goed begrijp staat je Spotify account nu op Free, terwijl je een premium account hebt, klopt dit? Ik kan in dat geval een nieuwe code je kant opsturen. Hier heb ik wel je gegevens voor nodig. Kun je je profiel voorzien van je abonnements gegevens? Postcode, huisnummer, klantnummer en huidig e-mailadres zijn voldoende. Laat in een reactie weten dat je dit gedaan hebt, dan stuur ik of een collega een nieuwe code je kant op. 

Reputatie 1

Hoi,

Wij hebben een gratis spotify account in ons abonnement van KPN zitten.

Mijn partner heeft een betaald abonnement wat ik graag uit wil zetten.

Is het mogelijk om het spotify account wat ik nu gratis heb over te zetten naar dat van mijn partner zodat hij al zijn muziek kan behouden?

Groeten,

 

Nicolette

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Nicolette01. Dat is mogelijk. We hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Dat betekent dat jouw account, wat gekoppeld is aan Spotify Premium (KPN) automatisch wordt omgezet naar een Spotify Free account. Wanneer het abonnement van jouw partner is opgezegd zal daar hetzelfde mee gebeuren. Jouw partner kan dan met de nieuwe activatiecode zijn Spotify Free account weer upgraden naar Spotify Premium. Op deze manier blijven zijn afspeellijsten behouden. 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan versturen wij een nieuwe activatiecode per e-mail

Reputatie 1

Hoi, dat is fijn!
Ik heb het betaalde abonnement nu uitgezet van maandelijkse betaling in “mijn KPN”. Nou begrijp ik dat ik net te laat ben en dat ik dus nog recht heb op premium tot 1 oktober.

Dus het is beter dit dan aan het einde van deze maand te doen lijkt me (anders mist 1 abonnement het premium abonnement een maand waar ik wel voor heb betaald)? Of is er nog een andere methode om het nu gelijk te regelen?


Groeten,

 

Nicolette 

Heb Spotify Premium via KPN-abonnement. Hoe krijg ik dat op mijn nieuwe computer?

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Nicolette01, je account blijft Premium zolang je daarvoor betaalt :-). Dus zeg jij 'm vandaag op, maar betaal je tot 30 september, dan heb je Premium ook tot 30 september. Misschien is het dan handig dat ik nog geen nieuwe activatiecode stuur. Laat in dit topic even weten wanneer het account daadwerkelijk op ‘Free’ gezet is. Dat kan overigens nog tot maximaal 30 dagen doorlopen (vanaf 30 september). 

 

@Flupke99 welkom! Je kunt dan gewoon inloggen met de gegevens van jouw account. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je die bij Spotify opvragen. 

Ha @Nicolette01, je account blijft Premium zolang je daarvoor betaalt :-). Dus zeg jij 'm vandaag op, maar betaal je tot 30 september, dan heb je Premium ook tot 30 september. Misschien is het dan handig dat ik nog geen nieuwe activatiecode stuur. Laat in dit topic even weten wanneer het account daadwerkelijk op ‘Free’ gezet is. Dat kan overigens nog tot maximaal 30 dagen doorlopen (vanaf 30 september). 

 

@Flupke99 welkom! Je kunt dan gewoon inloggen met de gegevens van jouw account. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je die bij Spotify opvragen. 

Ha @Nicolette01, je account blijft Premium zolang je daarvoor betaalt :-). Dus zeg jij 'm vandaag op, maar betaal je tot 30 september, dan heb je Premium ook tot 30 september. Misschien is het dan handig dat ik nog geen nieuwe activatiecode stuur. Laat in dit topic even weten wanneer het account daadwerkelijk op ‘Free’ gezet is. Dat kan overigens nog tot maximaal 30 dagen doorlopen (vanaf 30 september). 

 

@Flupke99 welkom! Je kunt dan gewoon inloggen met de gegevens van jouw account. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je die bij Spotify opvragen. 

Ha @Nicolette01, je account blijft Premium zolang je daarvoor betaalt :-). Dus zeg jij 'm vandaag op, maar betaal je tot 30 september, dan heb je Premium ook tot 30 september. Misschien is het dan handig dat ik nog geen nieuwe activatiecode stuur. Laat in dit topic even weten wanneer het account daadwerkelijk op ‘Free’ gezet is. Dat kan overigens nog tot maximaal 30 dagen doorlopen (vanaf 30 september). 

 

@Flupke99 welkom! Je kunt dan gewoon inloggen met de gegevens van jouw account. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je die bij Spotify opvragen. 

OK Bedankt

Reputatie 7
Badge +30

Beste Marcia,

Ik heb van KPN een mail gehad bij het afsluiten, waar Spotify wel op vermeld staat.

als ik hem via MijnKPN activeer betaal ik een andere prijs dan op de bevestiging.

 

@Nico84 bedankt voor je mail! Ik begrijp het nu helemaal. Je gaat 5 euro entertainment korting krijgen als Husselvoordeel op het moment dat je Spotify Premium afneemt. Als je 'm aanvinkt, zie je echter 9,99 euro staan. Dat is namelijk de reguliere prijs. Deze 5 euro entertainment voordeel krijg je overigens alleen als je ook mobiel afneemt op dit adres. Hoe zit dat bij jou?

Heeft kpn voor mij een nieuwe activatiecode. Het inloggen met de oude code werkt niet meer.

R.j.f de Heij

E-mail ***

 

Bvd

 

Admin: mailadres verborgen i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @RdeHeij, welkom op het forum! Je hebt de activatiecode niet meer nodig nadat je deze gebruikt hebt. De activatiecode dient ervoor om je Spotify account om te zetten van Free naar Premium. Daarna log je op Spotify in met de gebruikersnaam en het wachtwoord van dat account. Als je de gebruikersnaam nog weet, maar het wachtwoord niet meer, dan kun je hier het wachtwoord resetten.  

Weet je ook de gebruikersnaam niet meer, vul dan je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kijk ik voor je wat je gebruikersnaam is.

Hallo,

Wij gaan overstappen naar andere provider . Maar hoe kan ik mijn sporify account behouden?

Hoe kan ik dat behouden?

Alvast bedankt 

Groeten 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hi @ArjenZ! Welkom hier op ons Forum. Als ik je goed begrijp staat je Spotify account nu op Free, terwijl je een premium account hebt, klopt dit? Ik kan in dat geval een nieuwe code je kant opsturen. Hier heb ik wel je gegevens voor nodig. Kun je je profiel voorzien van je abonnements gegevens? Postcode, huisnummer, klantnummer en huidig e-mailadres zijn voldoende. Laat in een reactie weten dat je dit gedaan hebt, dan stuur ik of een collega een nieuwe code je kant op. 

Hoi Lisa, ik heb de gegevens van het abonnement toegevoegd. Ik zou alleen heel graag de accountnaam krijgen van spotify premium krijgen omdat daar ook mijn afspeellijsten aan hangen. Met een nw account ben ik die kwijt. Kun je die gegevens naar me mailen? Dank alvast! Grt Arjen

Reputatie 7
Badge +30

@Krullie37, welkom hier!  Je hoeft hier niets voor te doen. Het account is en blijft van jou. Het enige wat er zal gebeuren is dat Premium beëindigd wordt waardoor het weer een Free account wordt. Je kunt dan, als je weer opnieuw Premium wilt, dit bij Spotify zelf afnemen op dit bestaande account.

 

@ArjenZ, dank je!  De gebruikersnaam van het account dat via ons Premium heeft is <initialenachternaam> zoals jij ze ook in je profiel hebt staan. Alleen dan alles kleine letters en aan elkaar zonder puntjes. Als je daarvan het wachtwoord niet meer weet kun je die hier resetten. Mocht je wel een ander account Premium willen maken, laat het weten. Dan kan ik deze ontkoppelen en krijg je een nieuwe activatiecode.