Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

ik heb nu al jaren Premium.
Vanaf 26 aug heb ik een nieuw abonnement bij kpn (hussel)
In de overeenkomst staat nu ineens Sportify Free ipv Premium.
Ik kan niet achterhalen hoe ik dit op premium kan laten staan.
Help!

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi,

Vandaag kon ik niet meer inloggen op spotify premium, alleen de gratis versie.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Kunt u mij helpen?

Groeten

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi,

 

Wij hebben een abbonnement waarin Spotify Premium erbij zit maar ik kan deze niet activeren. Kan iemand mij helpen om deze te activeren.

 

Groetjes Linda

 

Admin: afgesplitst en naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Rajshree, goede vraag! Ik heb jou een nieuwe activatiecode gestuurd per mail. Daar kan je dan zelf, zodra jouw andere account op ‘Free’ gezet is, dit account mee toevoegen aan je huidige Premium.

 

@Linda verstegen welkom! Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer(s) en evt. 06-nummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je aan een nieuwe activatiecode. 

@Marcia_  Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

 

Reputatie 7
Badge +25

Hoi,

Vandaag kon ik niet meer inloggen op spotify premium, alleen de gratis versie.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt.

Kunt u mij helpen?

Groeten

@Hajnal: Je hebt dus Spotify Premium via KPN lopen? Bij het vaste, of mobiele abonnement? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan nemen we een kijkje.

 

 

@Marcia_  Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

Ik zie dat er vandaag een mail is verstuurd met een nieuwe code. Iemand met dezelfde achternaam, maar met andere voorletters. Dus diegene heeft als het goed is een mail. Laat je weten of het lukt?

Hoi, ik heb geen e mail ontvangen van KPN. Ik heb wel de klantenservice gebeld, maar lukte niet om op te lossen. Als alles goed is belt iemand mij vanavond. Wij hebben een doorlopend kpn compleet abonnement al zeker 5-6 jaar ononderbroken.

groeten

Reputatie 7
Badge +24

@Hajnal, dat mailtje is ook niet voor jou bedoeld. Dat mag je negeren, ook het mailtje dat je nu hebt ontvangen. Je kunt hier met je e-mailadres of gebruikersnaam een nieuw wachtwoord instellen, lukt het dan wel om in te loggen? Zo ja, dan kun je je account opnieuw als Premium koppelen met de code die je binnen enkele uren zult ontvangen.

Top! Het is gelukt, zonder de code, alleen met inloggegevens gekoppeld.

Bedankt!

Het is gelukt! Bedankt.

Reputatie 7
Badge +30

ik heb nu al jaren Premium.
Vanaf 26 aug heb ik een nieuw abonnement bij kpn (hussel)
In de overeenkomst staat nu ineens Sportify Free ipv Premium.
Ik kan niet achterhalen hoe ik dit op premium kan laten staan.
Help!

 

 

Hoi @m.Dijst, welkom op het forum! Waarschijnlijk had je bij je oude abonnement Spotify inbegrepen zitten. Bij Hussel is dat niet meer zo. Wel kun je het daar als betaalde losse optie weer toevoegen. Dit kun je zelf doen via je MijnKPN nadat het Husselabonnement is opgeleverd. Mocht je hier niet uitkomen, of je hebt verdere vragen, laat het weten. Vul in dat geval ook je forumprofiel even in :)

Een aantal jaar lang heb ik gebruik gemaakt van Spotify KNP Premium. Mijn ex-partner (hij heeft op zijn adres KPN) wil ik graag dit Spotify Premium abonnement weer teruggeven. 

Het lukt mij alleen niet om het abonnement van nu Premium, over te zetten naar Free abonnement. 

Op welke wijze kan ik het abonnement annuleren en weer ‘retourneren’ naar hem?

Alvast bedankt voor de hulp. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

spotify premium code ontbreekt kan activatiecode niet opvragen. Al eerder dit asn de hand gehad. Vandaar argwanend om nieuw contract aan te gaan. T is altijd een hoop gedoe. 
 

graag hulp. Groet nico

Reputatie 7

Een aantal jaar lang heb ik gebruik gemaakt van Spotify KNP Premium. Mijn ex-partner (hij heeft op zijn adres KPN) wil ik graag dit Spotify Premium abonnement weer teruggeven. 

Hey @rdh026, met wat creativiteit moet het wel mogelijk zijn, schat ik zo in. Het account terugzetten naar Free, dan behoudt het account de playlist en dan de inloggegevens aan ex-partner geven? Dan kan hij ermee doen wat ‘ie wil :) Als hij op zijn (nieuwe) adres het Spotify Free account wil toevoegen aan zijn KPN-abonnement dan is dat mogelijk. Als hij voldoet aan de voorwaarden van KPN Spotify dan kan hij op zijn abonnement een nieuwe activatiecode aanvragen waarmee hij het abonnement kan upgraden naar Premium. 

spotify premium code ontbreekt kan de activatiecode niet opvragen. Al eerder dit aan de hand gehad. Vandaar argwanend om nieuw contract aan te gaan. T is altijd weer een hoop gedoe.

Hoi @Nicoh6, bedoel je dat je jouw inloggegevens voor Spotify bent vergeten of is er iets anders aan de hand? Heb je bijvoorbeeld je abonnement vernieuwd en daarna geen Spotify (Premium) meer kunnen gebruiken? 

Badge

Goede dag

 

Volgens mijn abonnement gegevens zou ik gratis Spotify Premium moeten hebben. Ik heb echter een Spotify Free abonnement.

Ik weet dat ik  voorheen Premium had, maar ik meen me te herinneren dat dit een jaar of 2 geleden afgelopen was.  omdat de overeenkomst tussen Spotify en KPN was beëindigd.

Nu begrijp ik uit diverse forum opmerkingen dat het eigenlijk nog steeds gratis zou moeten zijn.

Ik heb een  Alles-in-1 Thuis Premium contract sinds vele jaren.

Wie kan mij helpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +30

Ik kijk graag met je mee, @John Oliekan. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je erbij. 

Badge

Ha Marcia,

Profiel aangevuld,

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @John Oliekan, bedankt voor je gegevens! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd! Je kunt deze binnen een paar uur (uiterlijk 24) in je mailbox verwachten!

Badge

@Thomas @Marcia_ 

Dank voior jullie hulp, het is gelukt!!

Groet John 

Badge

Goede morgen mensen van de helpdesk.

Ik heb al eerder een activatiecode aan gevraagd en kreeg die ook, maar kreeg toe een nieuwe account. Ik wil graag van mijn bestaande account (...) gebruik maken op mijn mobiele telefoon.

Kun je me daarmee helpen?

Andries Govaart

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +30

Welkom terug, @AndriesG. Met de code die je krijgt kun je zelf kiezen welk account je omzet naar Premium. Dat kan een nieuwe zijn, maar je kunt ook gewoon een bestaande activeren. Ik heb nu het account dat je op dit moment gekoppeld hebt ontkoppeld. Je krijgt dan ook per e-mail een nieuwe activatiecode. Daarmee kun je op deze pagina weer een account activeren. Zorg er dan voor dat je, tijdens het activeren, inlogt met de gegevens van het bestaande account.

 

Nadat je dit account hebt geactiveerd, ga naar je telefoon. Log daar uit (zie hieronder voor de stappen) zodat je daarna met het andere account dat je net geactiveerd hebt weer kunt inloggen.

 

Uitloggen in de Spotify App

  1. Tik op Home icon_home.png
  2. Tik op Instellingen icon_settings.png.
  3. Scroll helemaal naar beneden.
  4. Tik op Uitloggen.

Ik heb een volledig KPN-pakket (internet, vaste telefoon, mobiele telefoon). Ik heb Spotify premium (gratis) geïnstalleerd op mijn Samsung telefoon en mijn Samsung tablet. Ik wil Spotify Premium ook graag installeren op mijn Lenovo Laptop. Dat wil maar niet lukken. Intussen ken ik ook mijn activeringscode niet meer.

Wat te doen?

Ik wil graag mijn spotify account bij KPN ontkoppelen zodat ik bij Spotify zelf Premium DUO kan afsluiten. Het lukt me niet via de website en de links in oude forumberichten werken niet meer. Kunt u helpen

Reputatie 7

Hallo @Veld108, welkom op het KPN forum! Ik heb je bericht naar het centrale topic verplaatst. Heb je onderstaande al gelezen?

Hoe kan ik Spotify bij KPN opzeggen?

Als je nog een abonnement hebt waarbij Spotify gratis inbegrepen zit kan je deze niet uit je abonnement verwijderd worden. Wel kan je account losgekoppeld worden en teruggezet naar Free als je Premium niet meer via KPN wilt gebruiken. Reageer dan hieronder, dan helpen we daarbij.

Maak je gebruik van betaalde Spotify Premium via KPN dan kun je dit in je MijnKPN opzeggen of contact opnemen met de klantenservice. Heb je betaald Spotify Premium bij een mobiel abonnement kun je ook SPOTIFY UIT sms'en naar 1266.
Als je Premium via ons beëindigt geven wij dit door aan Spotify. Spotify vernieuwt je Premium echter op maandelijkse basis. Het duurt dan ook, nadat het bij ons is opgezegd, nog maximaal een maand voordat je account weer Free is.

Mocht het je niet lukken om Spotify Premium te ontkoppelen, laat het ons dan hier even weten. Geef dan ook aan met welk abonnement je Premium gebruikt! En vul dan ook even je gegevens aan in je  forumprofiel met je postcode + huisnummer en klantnummer(s).

via mijn KPN heb ik spotify premium opgezgd, dit omdat mijn dochter spotify family heeft. Ik kan hier op dit moment niet op inloggen omdat spotify aangeeft dat ik nog premium heb, kunnen jullie kijken of dit goed afgemeld is?

Gr Angelique

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst