Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @J. R., ik heb hier ook nog even naar gekeken en ik zie dat je een Alles-in-1 Standaard pakket hebt, waar inderdaad Spotify een gratis onderdeel van is. Zolang jij dit Alles-in-Standaard pakket behoudt, zal Spotify gratis blijven. Als je zou kiezen om over te stappen naar onze huidige pakketten, dan wordt Spotify een betaalde optie. 

Wat ik hier verder zie is dat het account dat je gekoppeld had netjes ontkoppeld is. Ik heb dan ook bij dezen een nieuwe code voor je aangevraagd. Die krijg je per e-mail. Daarmee kun je dan hier een ander Spotify account Premium maken. 

Top! bedankt voor de tijd en moeite!

Goedemiddag. 

Ik zou ook graag een nieuwe activatie code ontvangen voor spotify. Bij het afsluiten van het abonnement hebben wij die wel gekregen maar hebben daar ook geen gebruik van gemaakt. Afgelopen woensdag nog contact gehad met KPN voor een ander probleem, dat is nu opgelost. In dat contact is mij toegezegd dat ik een nieuwe code voor Spotify toegestuurd zou krijgen. Die heb ik nog niet ontvangen. 

Vriendelijke groeten 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Jacqueline R Welkom hier! Zonde dat je nog geen gebruik kunt maken van je Spotify licentie.  Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje willen geven als dit is gebeurd? Dan sturen wij een nieuwe code je kant op. 
Postcode, huisnummer, klantnummer en een e-mailadres waarop je de code wilt ontvangen is voldoende!

Ik heb mijn gegevens ingevuld. Al vast bedankt voor de snelle reactie. 

Vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +24

@Jacqueline R Dankjewel voor de gegevens. Ik zie echter dat er een account gekoppeld is, gebruikersnaam: Serina***. Herken je dit niet? Zo niet, dan kan ik het alsnog loskoppelen en een code opsturen.

Klopt inderdaad. Mijn dochter heeft jaren geleden een acount aangemaakt. Ik heb mijn Spotify app nu gekoppeld aan het bestaande acount. Mijn excuus voor de onnodige tijdverspilling. 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Jacqueline R  Wat goed dat het gelukt is om het bestaande account te koppelen. :relaxed:

Badge

Krijg maar steeds geen antwoord op mijn vraag over mijn Spotify Premium. Op forum alle gegevens geplaatst. 

Hallo @JanK1953 , onderstaand het antwoord dat de moderator je in een ander topic heeft gegeven:

https://forum.kpn.com/kpn-entertainment-92/alles-over-spotify-premium-bij-kpn-hoe-kan-ik-bestellen-activeren-of-wisselen-van-account-423520?postid=989374#post989374

Een van de laatste reacties onderaan.

 

Reputatie 7

Hoi, @JanK1953. Ik heb je bericht hier naartoe verplaatst omdat je vraag hierover gaat. Zo te zien heb je een bericht van mijn collega Lisa gemist;

@JanK1953 [...] 
JanK, ik heb met jou meegekeken en zie geen actief Spotify account op het alles-in-een abonnement. Wanneer heb je dit voor het laatst gebruikt, want ik ik heb gezocht tot een jaar geleden en zie het helaas niet terug. 

 Ook ik heb net even gekeken, je neemt bij ons een Alles-in-1 Instap af. Bij een Alles-in-1 Standaard of Premium zit er een Spotify Premium account bij je abonnement. Je kan je pakket upgraden hiervoor, dan krijg je automatisch een code waarmee je een Spotify Premium account kunt activeren. Wil je dat graag? Ga dan naar je MijnKPN omgeving en wijzig je Alles-in-1 abonnement :) 

Badge

Ik ontvang geen Spotify activatie code als ik deze online bij jullie aanvraag.. hoe lang duurt het voordat een activatie code wordt uitgegeven? Wat moet ik doen? 

 

Reputatie 7
Badge +21

@Sander1970, een goedenavond! Normaliter duurt het ongeveer 3 uur voordat je de code hebt ontvangen. Online kan dit iets langer duren.. Mocht je hem nog niet hebben ontvangen vanavond, wil je dan jouw Forum profiel even aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Dan kunnen wij het een en ander nagaan en je alsnog een code toesturen!

Badge

Beste Suzan, 

Ik heb nog geen codes ontvangen. Inmiddels heb ik wel mijn profiel aangevuld. Kun jij me aan mijn Spotify activeringscode helpen?

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor het invullen, @Sander1970! Ik zie dat we de code op 1 april hebben verstuurd naar wat waarschijnlijk je werk e-mailadres is. Een code blijft zes weken geldig, dus die is inmiddels ook niet meer bruikbaar. Daarom heb ik je zojuist een nieuwe code gestuurd. Deze krijg je op het mailadres dat je ook voor het forum gebruikt. Je kunt dan met die code hier een Spotify account Premium maken. 

ik heb een all in one abonnement. Spotify herkent de premium versie niet meer en geeft aan dat het free is geworden. mijn 06 nr en email wordt niet herkend. Ik wil graag een nieuwe activatiecode ontvangen, maar het systeem herkent mij niet meer.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Goeiemiddag,

Ik ben al Spotify Premium lid. Ik begrijp dat ik via jullie  5 euro korting krijg, klopt dit?

Als ik mijn Premium omzet in Free ben ik dan niet alles wat ik ooit offline heb opgeslagen kwijt? En hoe zit dat met alle zoekinstellingen waarmee Spotify goeie muziekopties kan geven enz.? M.a.w. ben ik dan weer een nieuwe klant?

mvg

Reputatie 7
Badge +21

ik heb een all in one abonnement. Spotify herkent de premium versie niet meer en geeft aan dat het free is geworden. mijn 06 nr en email wordt niet herkend. Ik wil graag een nieuwe activatiecode ontvangen, maar het systeem herkent mij niet meer.

Hoi Johan, Welkom hier! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan zoeken wij voor je uit of wij een activatiecode kunnen toesturen.

 

Ik ben al Spotify Premium lid. Ik begrijp dat ik via jullie  5 euro korting krijg, klopt dit?

Als ik mijn Premium omzet in Free ben ik dan niet alles wat ik ooit offline heb opgeslagen kwijt? En hoe zit dat met alle zoekinstellingen waarmee Spotify goeie muziekopties kan geven enz.? M.a.w. ben ik dan weer een nieuwe klant?

Als je een Spotify Premium account terug zet naar een free account behoudt je alle afspeellijsten. Ik weet eerlijk gezegd niet of je jouw zoekgeschiedenis en offline muziek behoudt. Als je een Hussel abonnement afneemt bij KPN ontvang je €5,- entertainmentkorting.

 

Ik heb mijn profiel ingevuld. Ben in afwachting hoe ik opnieuw Spotify premium weer kan installeren. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

ik heb een nieuwe IPhone SE van KPN maar kan Spotify  Premium niet koppelen.

wij hebben premium via ons abonnement van KPN alles in 1.

Ik heb ook geen code of wachtwoord meer.

Rob Greve

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +20

ik heb een nieuwe IPhone SE van KPN maar kan Spotify  Premium niet koppelen.

wij hebben premium via ons abonnement van KPN alles in 1.

Ik heb ook geen code of wachtwoord meer.

Rob Greve

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Kijk ik graag voor je na, @RobbieGreve Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Beste Forumleden,

mijn naam is Jan v.d.Vooren

Ik heb KPN All In One pakket inclusief Spotify Premium, en wil deze aan mijn Google assistant  ( Nest koppelen.  Hoe moet ik dat doen, want in de Home app. kan ik alleen maar de Free aanzetten maar is er geen mogelijkheid om Premium te selecteren. 

in afwachting van jullie reactie,

b.v.d.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb mijn profiel ingevuld. Ben in afwachting hoe ik opnieuw Spotify premium weer kan installeren. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Er komt een nieuwe activatiecode naar je toe via de mail, @johan487 Daarmee kun je het account weer van ‘Free’ naar ‘Premium’ zetten. 

Goedemorgen, kan ik een nieuwe activatiecode voor Spotify kunnen ontvangen? Bij het aanvragen via jullie site lukt het niet omdat mijn emailadres niet wordt herkend. Dank, Jan

Goededag, zou ik een nieuwe activatiecode voor Spotify kunnen ontvangen? Mijn eerste werkt niet omdat ik waarschijnlijk Potify niet had teruggezet op free. Verder werkt het aanvragen van een code via jullie website niet omdat mijn emailadres (waarmee jullie met mij corresponderen) niet wordt herkend. Dank en vriendelijke groet. Jan