Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Goedemiddag,

Ik had en heb (volgens onze factuur althans) Spotify Premium en dat is kennelijk omgezet naar Spotify Free. Is er iets veranderd in de voorwaarden oid? Kan nergens vinden dat dit zo is, en het staat daarbij dus ook nog op de factuur (weliswaar gratis, maar toch). Kan ik het weer activeren?

 

Hoor graag.

 

BHWH

 

Ik heb een Spotify premium abonnement via Kpn gratis bij alles ineen pakket. Hij werkt op mijn sonos  systeem. Maar nu wil ik hem op mijn tablet installeren maar ik weet de inloggegevens niet meer. Ik heb alle mailadressen ook geprobeerd, maar ik heb waarschijnlijk een andere gebruikersnaam. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

Ik heb via een email adres dat ik voordat ik een premium adres heb gekregen via KPN, al een gratis abonnement aangemaakt en kan wel de inloggevens van dat abonnement wijzigen, maar ik kom niet in het premium abonnement omdat ik de gebruikersnaam ( mijn allereerst @kpnmail.nl adres) niet meer kan traceren. Ik zou graag de gegevens van dit abonnement willen weten. Kunt u mij helpen.
Ik vind het ook vervelend dat er geen telefonisch contact mogelijk is.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @BHWH, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

hallo lisa ik heb alles vorige week ingevuld , maar nog geen code en nog niets gehoord gr jos

 

Reputatie 7
Badge +30

 

hallo lisa ik heb alles vorige week ingevuld , maar nog geen code en nog niets gehoord gr jos

Hoi @jos fortuin! We krijgen niet automatisch een melding als jij je profiel invult, daarvoor is het nodig dat je even weer reageert hier in het topic. En dat had, je tenzij ik dingen over het hoofd zie, nog niet weer gedaan. Goed dat je dit nu wel hebt gedaan. Daarmee zie ik dat je jouw Premium abonnement al gekoppeld hebt. Ik stuur je de gebruikersnaam via privébericht op. Met die gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord kun je dan inloggen op Spotify Premium. Mocht je het wachtwoord niet meer weten kun je die via de Spotify website resetten. Wil je liever een ander account Premium maken, dan kan dat ook. Laat het dan even weten. Dan ontkoppelen we hier dit account zodat ‘ie weer Free wordt en krijg je een nieuwe code om een ander account Premium te maken.

 

Ik heb een Spotify premium abonnement via Kpn gratis bij alles ineen pakket. Hij werkt op mijn sonos  systeem. Maar nu wil ik hem op mijn tablet installeren maar ik weet de inloggegevens niet meer. Ik heb alle mailadressen ook geprobeerd, maar ik heb waarschijnlijk een andere gebruikersnaam. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

Hoi @AlphonsB, welkom op het forum. Je bent hier op het juiste adres. Dank dat je alvast je profiel hebt ingevuld. Daarmee heb ik gelijk gekeken. Ook jij krijgt een privébericht van me met je gebruikersnaam :)

Badge

Hoe kan ik mijn spotifi premium resetten . Ik ben het nl kwijt door veranderen van mobiel, en heb geen toegang meer

Hartelijk dank 

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Batens, welkom! Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Wij hebben thuis zowel vast als mobiel allebei KPN, met gratis Spotify Premium.
We hebben beiden altijd Spotify, zonder reclame, kunnen gebruiken. Bij mij werkt dit nog steeds prima, bij mijn vriend ineens niet meer, hij krijgt reclame. Is hier iets in veranderd?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Badge

Marche ik heb mijn profiel aangevuld 

Vriendelijke groet

Cecile Batens

 

hallo lisa ik heb alles vorige week ingevuld , maar nog geen code en nog niets gehoord gr jos

Hoi @jos fortuin! We krijgen niet automatisch een melding als jij je profiel invult, daarvoor is het nodig dat je even weer reageert hier in het topic. En dat had, je tenzij ik dingen over het hoofd zie, nog niet weer gedaan. Goed dat je dit nu wel hebt gedaan. Daarmee zie ik dat je jouw Premium abonnement al gekoppeld hebt. Ik stuur je de gebruikersnaam via privébericht op. Met die gebruikersnaam en het bijbehorende wachtwoord kun je dan inloggen op Spotify Premium. Mocht je het wachtwoord niet meer weten kun je die via de Spotify website resetten. Wil je liever een ander account Premium maken, dan kan dat ook. Laat het dan even weten. Dan ontkoppelen we hier dit account zodat ‘ie weer Free wordt en krijg je een nieuwe code om een ander account Premium te maken.

 

Ik heb een Spotify premium abonnement via Kpn gratis bij alles ineen pakket. Hij werkt op mijn sonos  systeem. Maar nu wil ik hem op mijn tablet installeren maar ik weet de inloggegevens niet meer. Ik heb alle mailadressen ook geprobeerd, maar ik heb waarschijnlijk een andere gebruikersnaam. Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord?

Hoi @AlphonsB, welkom op het forum. Je bent hier op het juiste adres. Dank dat je alvast je profiel hebt ingevuld. Daarmee heb ik gelijk gekeken. Ook jij krijgt een privébericht van me met je gebruikersnaam :)

 Ik heb mijn profiel ingevuld , Erik.  Hoe nu verder?

Reputatie 7
Badge +21

Wij hebben thuis zowel vast als mobiel allebei KPN, met gratis Spotify Premium.
We hebben beiden altijd Spotify, zonder reclame, kunnen gebruiken. Bij mij werkt dit nog steeds prima, bij mijn vriend ineens niet meer, hij krijgt reclame. Is hier iets in veranderd?

​​​​@BePe Zou je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer(s) willen achterlaten op het KPN Forum profiel? Dan kunnen wij het verder voor jou uitzoeken. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je jouw gegevens hebt ingevuld?

Marche ik heb mijn profiel aangevuld 

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een nieuwe activatiecode. :relaxed:

Ik heb mijn profiel ingevuld , Erik.  Hoe nu verder?

Je ontvangt zo een privébericht van mij met daarin jouw gebruikersnaam. Op de pagina https://www.spotify.com/nl/password-reset/ kan je jouw wachtwoord resetten. 

 

 

Badge

Hartelijk dank KPN ben er erg blij mee super service !🙏

Hoi Vikash, ik heb mijn profiel ingevuld. Hoor graag van je!

Hoi @BePe .  Ik kan maar één spotify abonnement vinden. Die hoort bij de vaste diensten. Zo te zien is die gekoppeld aan een facebook account.

Bij de mobiele nummers die je noemt kan ik geen spotify abonnement vinden.

Hoi Erwin,

bedankt voor je bericht. Maar hoe kan het dan dat hij ineens geen (gratis) Spotify meer heeft? Dit heeft hij tot een week geleden altijd gehad. Kan hij anders bij mij op hetzelfde (gratis) abonnement

 

 

Ik snap het ook niet, @BePe . Zo te zien zijn er de afgelopen tijd geen mobiele wijzigingen geweest maar ik kan er ook overheen kijken. Heeft jouw vriend onlangs met iemand gesproken over abonnement wijziging of verlenging? 

Bij spotify premium kan er telkens maar één persoon tegelijk streamen.  Je kunt er wel voor kiezen om vantevoren een playlist offline beschikbaar te maken. Op die manier kun je wel met twee mensen van één account gebruik maken.

Er is natuurlijk ook nog spotify family. Dat is wel iets duurder.

Reputatie 7
Badge +17

@jos fortuin Omdat ik niet weet of je het antwoord van Erik hebt gelezen en omdat je mij een privébericht hebt gestuurd m.b.t het niet ontvangen van een code, heb ik vooralsnog een nieuwe code naar je toegestuurd. Veel succes met (her)activeren! 

Beste klantenservice,

 

ik zou graag een nieuwe activatiecode ontvangen zodat ik een andere account als premium kan koppelen aan kpn.

Met vriendelijke groet,

BouwLamm

Reputatie 7
Badge +17

@BouwLamm Bedankt voor je vraag! Ik heb een nieuwe activatiecode naar je toegestuurd. Je ontvangt deze binnen 3 uur op het mailadres waarmee je inlogt hier op het Forum. :hugging:
Succes!

Ik snap het ook niet, @BePe . Zo te zien zijn er de afgelopen tijd geen mobiele wijzigingen geweest maar ik kan er ook overheen kijken. Heeft jouw vriend onlangs met iemand gesproken over abonnement wijziging of verlenging? 

Bij spotify premium kan er telkens maar één persoon tegelijk streamen.  Je kunt er wel voor kiezen om vantevoren een playlist offline beschikbaar te maken. Op die manier kun je wel met twee mensen van één account gebruik maken.

Er is natuurlijk ook nog spotify family. Dat is wel iets duurder.

@Erwin, nee er is volgens hem geen contact geweest en er is ook niets gewijzigd. Maar als ik het goed lees, heeft dit dan met zijn KPN abonnement te maken voor zijn mobiel, en niet met ons thuis ?  

Reputatie 7
Badge +25

Ik snap het ook niet, @BePe . Zo te zien zijn er de afgelopen tijd geen mobiele wijzigingen geweest maar ik kan er ook overheen kijken. Heeft jouw vriend onlangs met iemand gesproken over abonnement wijziging of verlenging? 

Bij spotify premium kan er telkens maar één persoon tegelijk streamen.  Je kunt er wel voor kiezen om vantevoren een playlist offline beschikbaar te maken. Op die manier kun je wel met twee mensen van één account gebruik maken.

Er is natuurlijk ook nog spotify family. Dat is wel iets duurder.

@Erwin, nee er is volgens hem geen contact geweest en er is ook niets gewijzigd. Maar als ik het goed lees, heeft dit dan met zijn KPN abonnement te maken voor zijn mobiel, en niet met ons thuis ?  

Hi @BePe! Ik heb ook nog even gekeken. Heb je gelijk een second opinion. :) Bij beide mobiele abonnementen zitten geen Spotify inbegrepen. Daar is niets in gewijzigd of iets dergelijks. Bij de vaste diensten zit wel Spotify, en daar maak jij naar alle waarschijnlijkheid gebruik van. Ik zie 2 mogelijke verklaringen, maar ik kan het niet met zekerheid zeggen.

Jouw vriend had eigenlijk onterecht Spotify Premium op zijn account, en dat is nu rechtgezet. 
Hij had Premium via Spotify zelf, en dat is opgezegd (of iets dergelijks). Kan ik me bijna niet voorstellen aangezien hij dat dan wel zou weten lijkt me.

Maar de conclusie is in ieder geval dat aan onze kant je Spotify Premium hoort te krijgen voor 1 account, en dat is wel gewoon actief...

Hallo,

Ik wil graag mijn Spotify premium account wijzigen naar een ander account. Kan ik dat zelf ergens instellen?

Mvg,

Sascha

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Saschapr01, welkom! Je neemt Spotify Premium via ons af? Vul in dat geval je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s) en laat hier even weten dat je dat gedaan hebt. We sturen je dan een nieuwe activatiecode zodat je een nieuw/ander account kunt koppelen.

Beste, ook ik zou graag een code ontvangen waarmee ik het Spotify Premium account kan koppelen aan een ander gezinslid. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +24

Beste, ook ik zou graag een code ontvangen waarmee ik het Spotify Premium account kan koppelen aan een ander gezinslid. Bij voorbaat dank!

Besteld, binnen elke uren zul je de code ontvangen. :relaxed: