Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@Nachtwacht, welkom! We kunnen je hierbij helpen. Vul daarvoor even je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan pakken we dit met je op.

 

@wim1943, dank voor het invullen van je profiel! Ik zie hier dat je Spotify al gekoppeld hebt. Je krijgt een privébericht van me met je gebruikersnaam. Daarmee kun je dan inloggen op Spotify en dan is het weer Premium. Weet je het wachtwoord niet meer die er bij hoort, dan kun je dit hier resetten.

mijn spotify premium over zetten naar mijn vrouw zijn mobiel.Omdat ik er niks mee doe.Hoe moet dit?

Reputatie 7
Badge +17

@Benito Stellinga Welkom! Ik heb je even verplaatst naar ons verzameltopic. Als je je gegevens invult in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur in een nieuwe activatiecode jullie kant op. Deze code kun je dan geven/doorsturen naar je vrouw. Zij kan deze gebruiken voor haar account. 
Als zij de code heeft gebruikt, wordt jouw account automatisch teruggezet naar ‘Free’. 
 

ik heb wat ingevuld goed zo?

Reputatie 7
Badge +17

@Benito Stellinga Dat is helemaal goed! Ik heb een activatiecode naar je toegestuurd via de e-mail. Deze code ontvang je binnen 3 uur. In de e-mail zit een link waar je op kunt drukken. Je gaat naar de Spotify site en dient daar in te loggen met het Spotify account van je vrouw. Zij kan dit natuurlijk ook zelf doen. :hugging:

Ik heb al een aantal jaar gratis Spotify Premium in mijn mobiele abonnement. Sinds nu net een uurtje (za 6 juni, 22:00) werkt deze ineens niet meer. 
 

In mijn Spotify account staat dat ik geen premium hebt en in mijn KPN app staat dat ik wel Spotify premium hebt. Hoe kan ik dit oplossen?

ik heb bij nieuwe abo spotify. Maar kan geen activatie code aanvragen. Is vandaag ingegaan maar hij herkent me nummer niet

Reputatie 7
Badge +21

@Dennis010, goedemorgen! Dan lijkt het erop dat het omgezet is naar Free maar in jouw geval onterecht. Dit kunnen we gelukkig snel rechttrekken! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef een seintje wanneer dat gelukt is, dan helpen we je verder en krijg je een nieuwe activatiecode.

@Janwillem78, je hebt dus onlangs een nieuw abonnement bij KPN gekregen en hierbij heb je gekozen voor Spotify? Dan zou ook jij een activatiecode moeten krijgen.. Wil jij ook je Forum profiel aanvullen met de gevraagd gegevens zodat we hier naar kunnen kijken?

Ik heb het werkend 

@susan_  ik heb mijn forum profiel aangevuld met de nodige gegevens! Ik hoop dat dit opgelost kan worden :)

Reputatie 7
Badge +21

Top @Janwillem78!

@Dennis010, voor jou is er een nieuwe activatiecode onderweg (per sms). Deze ontvang je binnen nu en 3 uur als het goed is. Met deze activatiecode kan je via onze website je account weer Premium maken. Mijn excuses voor het ongemak!

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket van de KPN. Ik kan helaas niet meer inloggen. Ook wordt mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer niet geaccepteerd bij het aanvragen van een nieuwe acceptatiecode. Nu ben ik dus ook al mijn muziek helaas kwijt, is er een mogelijkheid dat jullie mij kunnen helpen? Ik weet mijn gebruikersnaam wel maar deze is dus niet verbonden aan een mailadres :(

 

Giully

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik heb via kpn mobiel een spotify premium pakket, maar heb kan niet deze niet meer activeren. Is er een mogelijkheid dat dit nog kan?

 

mvg Giully

 

 

Reputatie 7
Badge +16

@Giully Je kan allereerst proberen om via de volgende pagina een code op te vragen:

https://campagne.kpn.com/spotify

 

Stel dat dit niet lukt raad ik je aan om je contactgegevens in je profiel in te vullen:

https://forum.kpn.com/settings/profile

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb via kpn mobiel een spotify premium pakket, maar heb kan niet deze niet meer activeren. Is er een mogelijkheid dat dit nog kan?

Hoi @Giully. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat je jouw gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel, dus ik ga ervan uit dat het niet gelukt is om een nieuwe activatiecode aan te vragen. Ik heb daarom zojuist een activatiecode voor jouw aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je een sms. Laat je ons weten of het is gelukt?

 

Beste Lezer,

 

Hopelijk maakt u het goed.

Recentelijk heb ik mijn abbonement verlengd(met spotify premium). Echter vraagt de app steeds om mijn account te upgraden naar een Spotify premium account, ondanks dat er bij mijn kpn gegevens spotify op geactiveerd staat. 

 

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. 

 

Met vriendelijke groet,

 

kohji 

 

 

Goedemiddag,

Ik heb al jaren Spotify premium via ALLES IN 1 abo, en merk dat ik sinds kort opeens een Spotify Free heb als ik inlog.

Kan ik dit (met behulp van jullie) weer goed zetten?

MVG

Stef

Reputatie 7
Badge +30

@Kohji, welkom! Het toevoegen van Spotify Premium via KPN is de helft van het werk. Je krijgt dan van ons een code en daarmee kun je via deze pagina jouw Spotify account omzetten van Free naar Premium. Heb je dit al gedaan? Zo niet, doe dat. Als je vervolgens de Spotify app even herstart zal die ook Premium zijn. Als je het activeren al hebt gedaan, en de app blijft nog steeds Free aangeven, dan log je daar met de verkeerde gegevens in. Als dat zo is, of je bent de activatiecode kwijt, vul dan je forumprofiel in en reageer hier. Dan kijk ik hier even naar.

 

@Stef761, welkom! Dank voor het invullen van je profiel. Ik zie hier dat je Spotify via ons 4 jaar geleden al gekoppeld is aan een account. Ik vermoed dan ook dat je nu inlogt met het verkeerde account. Je krijgt even een privébericht van me met de gebruikersnaam :)

Hey! ik heb recentelijk mijn facebook verwijderd en zou graag nu de spotify premium om willen zetten naar een nieuw account. Ik heb geprobeerd om een nieuwe code aan te vragen via mijn KPN maar dat mocht niet baten, vandaar dat ik hier terecht ben gekomen. Graag zou ik dus mijn premium overzetten. Bij voorbaat dank!

Reputatie 7
Badge +17

@J. R. Welkom hier! Bedankt voor je reacties. Als je een Spotify code via ons wilt ontvangen, dan hebben wij gegevens van je nodig. Je gegevens kun je invullen in je profiel? Laat je het in een reactie weten als je dit gedaan hebt? Dan sturen wij een nieuwe code je kant op.  

Dank voor de reactie! als het goed is moet nu alles ingevuld zijn! zo niet hoor ik het graag!

Reputatie 7
Badge +20

Dank voor de reactie! als het goed is moet nu alles ingevuld zijn! zo niet hoor ik het graag!

Dit premium-account zat bij je vaste diensten, toch, @J.R.  Volgens mij is er het één en ander gewijzigd aan je abonnement, klopt dat? je hebt Alles in 1 Thuis Standaard, een oude abonnementsvariant. Een account van Spotify Premium was een onderdeel van dit abonnement, maar dat ‘gratis’ account is al heel lang niet meer mogelijk. Door de wijzigingen is Spotify dan ook verdwenen en het komt niet meer terug. Of heb je het via een mobiel nummer? 

oh oke dit wist ik nog niet, tot de recentelijke eigen wijziging is het gewoon altijd gratis geweest bij het kpn abonnement. Kan dit komen door de recente wijziging die ik zelf heb doorgevoerd? dit was nodig las ik ergens om het account om te zetten? Spotify is niet via een mobiel nummer voor zo ver ik weet.

Reputatie 7
Badge +20

oh oke dit wist ik nog niet, tot de recentelijke eigen wijziging is het gewoon altijd gratis geweest bij het kpn abonnement. Kan dit komen door de recente wijziging die ik zelf heb doorgevoerd? dit was nodig las ik ergens om het account om te zetten? Spotify is niet via een mobiel nummer voor zo ver ik weet.

Wat het is, @J.R.  : jouw Alles in Eén Thuis Standaard is een ‘oud’ abonnement: er zijn al verschillende nieuwe varianten achteraan gekomen. Eén van de zaken die bij jouw abonnement hoorde was dat Spotify Premium-account. Dit kunnen we al enkele jaren niet meer zo aanbieden: je kunt Spotify wel via ons afnemen, maar dan tegen de reguliere prijs. Als je dus je abonnement (waar dat Premium-account nog bij hoorde) wijzigt naar een andere, nieuwere variant vervalt dat gratis account daarmee. En omdat we dit niet meer aanbieden kan ik dit ook niet opnieuw activeren: het is er simpelweg niet meer. 

Als je abonnement verlengt hoort een collega aan de telefoon dit soort dingen ook met je te bespreken. Jij hebt het zelf gewijzigd, geef je aan. Wat heb je precies veranderd? 

oke wat apart, ik heb nooit kosten gehad voor spotify premium sterker nog als ik bij mijn huidige abonnement kijk staat het nog steeds genoteerd als gratis, bij het huidige abonnement. ik heb gisteren zelf spotify eruit gehaald zodat ik de code zou kunnen omzetten naar een ander account, dan moest ik met de KPN gegevens een nieuwe aanvragen met mailgegevens, maar die link bleek niet te werken vandaar dat ik hier terecht gekomen ben.  Voor zover ik weet is Spotify premium nogsteeds beschikbaar via het huidige abonnement en nog in gebruik op mijn oude Spotify account.