Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Niet dat ik weet maar als je hem loskoppeld hoe kom ik er dan in 

ik snap er echt niks van sorry ( leeftijd denk ik ) ben niet zo thuis in dit soort dingen. Maar kunt u mij daar bij helpen misschien en zeggen hoe en wat ik moet doen 

zou fijn zijn en dan alvast bedankt hiervoor 

Reputatie 7
Badge +17

@Ikke56 Ik stuur je een privébericht met uitleg en jouw gebruikersnaam! 

Spotify is van Premium naar free. Eerder vandaag deed Premium het nog maar uit het niets niet meer.

Reputatie 7

Welkom bij ons op het forum @Sharos, dat is raar. Is er mogelijk iets gewijzigd in het abonnement en is dit sindsdien, of kwam het uit het niets? Zou je jouw forumprofiel ook volledig kunnen invullen en hieronder een seintje geven, zodat we met je mee kunnen kijken?

@Jasper bedankt voor je reactie. Ik heb het probleem gisteren zelf verholpen door de activeringscode opnieuw toe te passen. Dit heeft gewerkt. Premium doet het weer.

Reputatie 7

Dat is fijn om te lezen @Sharos:slight_smile: Veel luisterplezier en als we nog iets voor je kunnen weet je ons te vinden.

Hoe kan ik de code voor sportify premium krijgen

Reputatie 7
Badge +10

@1234mari Als je de activatiecode voor Spotify Premium kwijt bent of niet hebt gekregen, dan kun je via onze site een nieuwe aanvragen op de pagina: Spotify activeren & gebruiken. Je kunt daar klikken op de optie ‘Activatiecode kwijt of vergeten’. Succes! :relaxed:

Badge

Hi @Bart_Z, wanneer ik een nieuw/ander account aan het Spotify-account dat wij via KPN hebben, dan graag loskoppelen. We krijgen namelijk met geen mogelijkheid het juiste gekoppelde account boven water… Kan ik deze dan weer activeren via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer ?

Hier zie ik dat het hierbij gaat om Spotify Premium Family, dus tot 6 accounts. Wanneer is dat verandert, of is dit een fout?

Alvast dank.

Frits

Reputatie 7
Badge +19

Bij KPN heb je een Premium account in het abonnement zitten @FritsFr. Dat is geen Family account dat je via ons hebt lopen. 
Mocht je een nieuwe code willen om het Premium account weer te kunnen gebruiken is dat natuurlijk geen probleem. 

Ik wil graag een nieuwe code ontvangen voor spotify premium. Bij voorbaat dank!

Badge

Als het niet om Family gaat, waarom staat er dan Family bij deze link: https://campagne.kpn.com/spotify/activeer

Graag ontvang ik een nieuwe code. 😀 

Reputatie 7
Badge +30

@Nikkela71 welkom! Ik heb je een nieuwe code per mail verstuurd! Die ontvang je binnen 3 uur per mail.

 

@FritsFr goede vraag. Dat komt omdat we voor Premium én Premium for Family (het heet eigenlijk geen Spotify Familiy, maar Premium for Family) hetzelfde systeem gebruiken. Daarom staat ‘for Family' ook tussen haakjes. Ik heb je een nieuwe activatiecode verstuurd. Die ontvang je ook binnen drie uur per mail. 

@Marcia_  Ik heb geen mail of iets ontvangen. Ik heb in mijn profiel mijn email toegevoegd. 

Met vriendelijke groeten,

Reputatie 7
Badge +17

@Nikkela71 Oeps! Er stond nog een oud e-mailadres in ons Spotify systeem. Ik heb de activatiecode naar het juiste mailadres gestuurd. :yum:

Badge

Hi!

Mijn Spotify Premium abonnement is verdwenen. Dit is al een tijdje zo en ik betaal er wel maandelijks voor. Wilt u dit zo snel mogelijk herstellen?

Groetjes,
Miranda

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Mijn spotify abonnement is vanmiddag terug gezet naar free.

de activatiecode werkt niet meer.

wat kan ik hier aan doen?

Reputatie 7
Badge +21

Hi!

Mijn Spotify Premium abonnement is verdwenen. Dit is al een tijdje zo en ik betaal er wel maandelijks voor. Wilt u dit zo snel mogelijk herstellen.

Hoi @Mira1978. Dat wil ik. :relaxed:  Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een nieuwe activatiecode

 

Mijn spotify abonnement is vanmiddag terug gezet naar free.

de activatiecode werkt niet meer.

wat kan ik hier aan doen?

Hoi @Jw 27. Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode te versturen. Met deze code kan je jouw Spotify Free account weer upgraden naar Premium. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hi!

Mijn Spotify Premium abonnement is verdwenen. Dit is al een tijdje zo en ik betaal er wel maandelijks voor. Wilt u dit zo snel mogelijk herstellen.

Hoi @Mira1978. Dat wil ik. :relaxed:  Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een nieuwe activatiecode

 

Mijn spotify abonnement is vanmiddag terug gezet naar free.

de activatiecode werkt niet meer.

wat kan ik hier aan doen?

Hoi @Jw 27. Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode te versturen. Met deze code kan je jouw Spotify Free account weer upgraden naar Premium. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Ik heb mn profiel ingevuld 

Reputatie 7
Badge +30

Thanks, @Jw 27! Er lijkt inderdaad iets niet helemaal goed te gaan, al kan ik niet verklaren wat dan niet. Ik heb je in ieder geval een nieuwe activatiecode gestuurd, die je met 3 uur per mail ontvangt!

Alvast dank, mocht het niet lukken komt er reactie.

Beste lezer,

Ik heb gisteren mijn Spotify aangezet en in mijn KPN staat deze ook aan. Ik heb geen code ontvangen en kan hem nu niet activeren.

Ik hoor graag hoe ik Spotify werkend kan krijgen.

Mvg Floris Besselink

Reputatie 7
Badge +21

Beste lezer,

Ik heb gisteren mijn Spotify aangezet en in mijn KPN staat deze ook aan. Ik heb geen code ontvangen en kan hem nu niet activeren.

 

Hoi @Floris12345. Ik heb zojuist een activatiecode voor jou aangevraagd. Je ontvangt binnen 3 uur een sms. :blush:

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket, maar ik heb de activatiecode niet meer. Als ik deze opvraag, dan krijg ik een melding dat mijn emailadres niet wordt herkend.  Kan ik deze via de mail toegestuurd krijgen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @gtimm! Ik kan kijken of ik dat voor je kan regelen. Wil je dan eerst jouw profiel aanvullen met de volgende gegevens: postcode, huisnummer, naam + geboortedatum van de contracthouder, e-mailadres en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN?