Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hallo ik heb gister Spotify aangezet in mijn kpn thuis maar heb nog steeds geen code ontvangen

*admin: reactie verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +13

Hallo ik heb gister Spotify aangezet in mijn kpn thuis maar heb nog steeds geen code ontvangen

*admin: reactie verplaatst naar verzameltopic

Hoi @Andreenrobin, ik kan jou een nieuwe code toe sturen. Zou je daarvoor wel jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? 

Heb ik gedaan hanna

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Andreenrobin, een beetje late reactie :-(. Klopt het dat het inmiddels geregeld is? Veel plezier ervan!

Kom erachter dat mijn vader Spotify-premium in z'n abbo heeft.

Echter, activatiecode is onvindbaar (< 3 jr geleden). Mailadres is onbekend bij Spotify.

Wat nu te doen?

 

Spotify premium veranderd naar free terwijl er keurig voor wat betaald.

Gepoogd een medewerker te spreken. 8:00 zijn er medewerkers aanwezig, 8:05 geen medewerker, 8:15 geen medewerker, 8:20 geen medewerker 8:30 geen medewerker. 
 

eerst problemen met verlengen abonnement, daarna problemen met het ontvangen van de nieuwe telefoon, daarna problemen met de gb’s en nu problemen dat spotify veranderd is. Ik heb nergens in het nieuwe contract gezien dat er “maandelijkse problemen” zouden ontstaan.

 

ongehoord abnormaal 

 

Admin: samengevoegd met centrale Spotify topic

Goede middag, ik zit al enige tijd te proberen om het spotify premium abonnement te activeren, dit zit in mijn abonnement van kpn.

De activeringscode kan ik niet meer terug vinden . op dit moment krijg het free  spotify met reclame daar wil ik van af, kunt u mij helpen?

 

Admin: verplaatst naar centrale Spotify topic

Reputatie 7
Badge +30

@GermknodelJ, welkom! Na drie jaar is de originele code ook al niet meer bruikbaar. Maar we kunnen een nieuwe toesturen. Wil je jouw forumprofiel invullen met de gegevens van het abonnement? Reageer hier weer als je dit gedaan hebt, dan regelen we dit.

 

 @Arnetigchelaar, welkom op het forum! Dit gebeurd soms als een abonnement gewijzigd wordt waarbij Spotify verandert van de inbegrepen variant naar de losse-optie-variant. Het systeem verwerkt dat als het opzeggen van de ene, en het aanzetten van de andere. Je zou in dat geval ook, per mail of sms, een nieuwe activatieode moeten hebben ontvangen. Daarmee kun je op de activatiepagina je Spotify weer Premium maken. Als je geen code hebt ontvangen, vul dan je forumprofiel in. Laat even weten hier als je dit gedaan hebt. Dan kijken we het na.

 

@oostd11, welkom! We kunnen je helpen met je code. Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt.

Ik heb 5 maanden geleden om een activatie code gevraagd maar ik weet niet of wij die ook ontvangen hebben.. Ik heb al jaren een all in pakket van KPN incl. spotify premium maar nog nooit gebruikt.. dat wil ik nu wel graag   

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb je een nieuwe code naar je KPN mail gestuurd @Hawin. Veel luisterplezier gewenst. 

ik kan geen code vinden.  heb je die naar mijn email adres gestuurd ?

*Admin: E-mailadres verwijderd i.v.m. privacy 

Reputatie 7
Badge +19

Nieuwe code ontvang je binnen 3 uur @Hawin 

Ik heb je een nieuwe code naar je KPN mail gestuurd @Hawin. Veel luisterplezier gewenst. 

Ik kan de code niet vinden

Reputatie 7
Badge +19

De code krijg je binnen 3 uur @Hawin, code ontvang je op het e-mailadres waarmee je het forum account hebt aangemaakt. 

op het moment dat wij overgestapt zijn naar KPN, kregen wij een activatiecode. Deze hebben wij toen geactiveerd maar zijn hem nu vergeten/kwijtgeraakt waardoor we hier niet meer gebruik van kunnen maken.

als ik op de site naar activatiecode opvragen ga, vul ik de email in waarmee wij bij KPN geregistreerd staan. alleen herkent KPN dit email account niet en ook als ik het 06-nummer invoer herkent die deze niet. 

iemand die weet hoe dit kan of wat ik dan moet doen?

zouden namelijk graag weer gebruik maken van de spotify.


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemiddag @vanheugten, begrijp dat jullie dus ook de gebruikersnaam niet meer weten. Om een nieuw account aan te maken kan ik je een code sturen. Zou je dan wel jouw profiel willen invullen. 

Ik heb sinds vandaag KPN thuis Internet & TV, en wou Spotify Familiy optie bestellen maar helaas lukt het niet via mijn kpn. Is er nog andere manier om het te bestellen?

Reputatie 7
Badge +15

@Jonnyau Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je of ik dit voor je in orde kan maken. 

Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen met je postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer? En een seintje kunnen geven als dit is gelukt? 

@Moderator Erik, forumprofiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

Nieuwe code komt jouw kant op @GermknodelJ 

als ik de mail invoer bij de code opvragen van spotify premium staat daar:  “Dit e-mailadres of mobiel telefoonnummer is niet gevonden.”
Er staat wel in onze algemene voorwaarden dat wij hier recht op hebben.

Ik hoor er graag over terug!

In mijn abonnement gegevens staat gratis spotify premium maar als ik spotify start is het de free versie
Hoe activeer ik premium?
Als ik een nieuwe activatiecode op vraag krijg ik de melding dat het mail adres niet bekend is :(

Reputatie 7
Badge +19

Zouden jullie beide het forumprofiel willen invullen @MartindeWildt @Sandrahomburg, dan ga ik een activatiecode voor jullie regelen.

Done

Reputatie 7
Badge +19

Er komt een nieuwe code jouw kant op @MartindeWildt. Deze code ontvang je binnen 3 uur op het e-mailadres waar ook het forumaccount mee actief is.