Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Campinggast, ik heb je bericht even verplaatst naar het verzameltopic. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Ik kijk graag even met je mee!

Hallo,

We hadden een Spotify premium bij het KPN abonnement  en een los Spotify account voor mezelf. Het Spotify premium is omgezet naar Spotify Familie. Nu wil ik mijn losse account/abonnement overzetten naar de Spotify Familie en het losse abonnement daarna opheffen. Hoe doe ik dat zodat ik wel mijn afspeellijsten etc kan behouden?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste meneer, mevrouw,

Graag wil ik mijn spotify en die van mijn man ontkoppelen van mijn mobiele abonnement. 

Ik kan dat niet terug vinden in mijn kpn. 

 

Met vriendelijke groet,

Yvonne Knikman

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo,

We hadden een Spotify premium bij het KPN abonnement  en een los Spotify account voor mezelf. Het Spotify premium is omgezet naar Spotify Familie. Nu wil ik mijn losse account/abonnement overzetten naar de Spotify Familie en het losse abonnement daarna opheffen. Hoe doe ik dat zodat ik wel mijn afspeellijsten etc kan behouden?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Hoi! Ik snap dat je jouw afspeellijsten wilt behouden. Is dit account nu een free account, of heb je hierop een Premium abonnement via Spotify? 


@YvonneKn Dat is geen probleem, wij kunnen het Spotify account voor je ontkoppelen. Je ontvangt dan een nieuwe code waarmee je een ander account voor Premium kan aanmelden. Als je dat wilt, vul je dan je postcode, huisnummer, mobiele nummer, klantnummer en geboortedatum in je forumprofiel in? Als je ons hier een seintje geeft, kijken we er voor je naar. 

Goedemorgen,

 

Tot op heden nog niet mijn Spotify activatiecode mogen ontvangen, iemand enig idee hoe je deze kunt verkrijgen? Nieuwe activatiecode opvragen werkt niet, want hij geeft aan dat e-mailadres en telefoonnummer niet bekend zijn. Echter is het e-mailadres wel bekend bij KPN want ik ontvang daar wel de facturen op.

Direct de klantenservice van KPN bellen is mij nog niet gelukt, want vind nergens een nummer.

 

Als iemand zou kunnen adviseren dan graag!

 

Daan

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Daan1218, welkom! Ik kan je zeker helpen aan een nieuwe code! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan helpen we je ermee. Je mag natuurlijk ook bellen, ons nummer is 0800-0402. 

@Marcia_: Done!

Ik heb ook geen activatiecode gehad, 24u zijn al voorbij.

Klantnummer / PC / Huisnummer staat in mijn profiel.

Kan de helpdesk mij alsnog aan een code helpen?

 

En nu ik erover nadenk, wat is eigenlijk het voordeel van spotify via KPN boven zelf direct bij Spotify een abo afsluiten? De prijs is hetzelfde toch?

Reputatie 7
Badge +19

Voor jullie beide is er een nieuwe code opgestuurd @Daan1218 & @Hopper. Binnen 3 uur ontvangen je de code per e-mail.

Wij hebben al jaren spotify premium op onze laptop, nu geactiveerd op mobiel, maar helaas, herkent deze niet, alleen free spotify mogelijk. Hoe kan dit ??

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik zou graag activeringscode voor spotify familie willen hebben om te activeren.

 

Goedemorgen, 

Ik heb spotify op mijn laptop en luister van tijd tot tijd naar muziek via Spotify. Vandaag wilde ik hem opstarten, maar het programma doet raar. Ik klik hem aan, ik zie een zwart beeld en is dan direct weer weg. Hoe kan ik dit verhelpen? Opnieuw downloaden? Ik lees jullie antwoorden/oplossingen graag.

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Ik krijg geen spotify family activeringscode. 

Reputatie 7
Badge +10

@Weetie  Wat irritant dat Spotify zo vreemd doet op de laptop. Je zou kunnen kijken of het helpt om het programma opnieuw te downloaden. Helpt dat niet, neem dan contact op met Spotify zelf zodat ze jou hier tips over kunnen geven! 

@Hnj Dat is niet zo handig! Via de pagina Activeer jouw Spotify Premium (for Family) kun je een nieuwe code aanvragen.

Kan ik ook een activatiecode opvragen? Ik kan niet meer inloggen op mijn spotify account . te vaak en teveel proberen alleen maar meer problemen. Dank alvast

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

@Peetje1970 Wij hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Daarvoor hebben we wel een aantal gegevens van je nodig. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode, huisnummer en klantnummer.Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Hallo, ik had eerst spotify premium en nu spotify family van kpn.

In mijn kpn staat ook dat ik daar voor ga betalen per jan. 2021.

Heb nu een activatie link gekregen en op geklikt.(geeft vinkje en code is bekent)

Nu in gelogd bij spotify, maar daar staat nog steeds dat ik een premium account heb.

Dus krijg ik in de spotifylijst niet de gebruikers toevoegen.

Wat kan ik hieraan doen?

alvast bedankt.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @lid w! Als het goed is gaat de actie vanzelf weg nadat het abonnement is veranderd. We kunnen het ook handmatig in orde maken. Hiervoor hebben we nog wel wat informatie nodig. Mocht je dat willen zou ik je vragen je profiel in te vullen en het hier te laten weten. 

Hallo bram, 

Heb meerdere activatie mails van kpn gekregen voor spotify family  en steeds vinkje met dezelfde activatie code.

Maar nog steeds op de site bij spotify staat er premium en niet family als ik inlog. Kan dit lang duren alvorens het zichtbaar wordt bij spotify?

Wordt spotify benaderd door kpn als een abonnement verandert?

Mvg.

Als ik een nieuwe activeringscode wil aanvragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
E-mail adres is hetzelfde als waarmee ik inlog op www.mijnkpn.com

wie kan mij helpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Wij hebben al jaren spotify premium op onze laptop, nu geactiveerd op mobiel, maar helaas, herkent deze niet, alleen free spotify mogelijk. Hoe kan dit ??

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

We gaan met je meekijken, @Mika van der Meer Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

 

Als ik een nieuwe activeringscode wil aanvragen via https://campagne.kpn.com/spotify/activeer krijg ik de melding: "Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in"
E-mail adres is hetzelfde als waarmee ik inlog op www.mijnkpn.com

wie kan mij helpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

En dat geldt ook voor jou, @Niels Berndsen Voor jou dezelfde vraag: zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Bij mijn  abbonnement staat Spotify Premium gewoon ‘aan’. Waarom is Spotify Premium teruggezet naar Free?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ronald, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Hallo Alex,

Profiel aangevuld

Kunnen onze activatiecode niet aanvragen. En mail en f telefoonnummer niet bekend?

Wie kan ons verder helpen?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic