Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik wil een nieuwe activatiecode aanvragen voor mijn sportief premium

Goedemorgen,

Forumprofiel ingevuld. Het klopt wel idd dat ik nog ingelogd sta op een ander toestel. Omdat ik bang was dat het daar dan ook mis zou gaan. Zal ik het alsnog proberen of wacht ik jullie handelingen af?

Verneem graag.

Reputatie 7
Badge +30

@J.G.R., dank voor de gegevens. Ik zie dat je Spotify hebt bij je mobiele abonnement en dat deze Spotify gekoppeld is aan een Facebook account. Welke dat precies is kunnen wij niet zien. Dus zorg dat je op de nieuwe telefoon met het juiste Facebook account inlogt. Als je dit niet lukt, of je wilt dit wijzigen, geef het aan. Dan kunnen we dit ontkoppelen. Dat Facebook gekoppelde Spotify account zal dan weer Free worden en je krijgt een nieuwe activatiecode om een ander account Premium mee te maken.  

 

@van der Niet, welkom! Hier kunnen we bij helpen. Vul daarvoor je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. 

@J.G.R., dank voor de gegevens. Ik zie dat je Spotify hebt bij je mobiele abonnement en dat deze Spotify gekoppeld is aan een Facebook account. Welke dat precies is kunnen wij niet zien. Dus zorg dat je op de nieuwe telefoon met het juiste Facebook account inlogt. Als je dit niet lukt, of je wilt dit wijzigen, geef het aan. Dan kunnen we dit ontkoppelen. Dat Facebook gekoppelde Spotify account zal dan weer Free worden en je krijgt een nieuwe activatiecode om een ander account Premium mee te maken.

 

Thanks @Erik_ Het is gelukt! 

Kunnen onze activatiecode niet aanvragen. En mail en f telefoonnummer niet bekend?

Wie kan ons verder helpen?

 

We gaan het voor je nakijken, @Wjanssen Wil je je klantnummer ook nog in je Forum Profiel vermelden? De rest staat er al, zag ik. 

Heb klantnummer ook aangevuld

Wanneer kunnen we reactie verwachten?

Reputatie 7
Badge +19

Kunnen onze activatiecode niet aanvragen. En mail en f telefoonnummer niet bekend?

Wie kan ons verder helpen?

 

We gaan het voor je nakijken, @Wjanssen Wil je je klantnummer ook nog in je Forum Profiel vermelden? De rest staat er al, zag ik. 

Heb klantnummer ook aangevuld

Wanneer kunnen we reactie verwachten?

Excuses, code is nu alsnog voor jullie aangevraagd. Binnen 3 uur ontvangen jullie deze op het e-mailadres waarmee ook het forumaccount is aangemaakt. 

L.s.

Wij zijn gaan samenwonen waarbij we het abonnement (MET spotify) van het oude adres op de internet aansluiting van het huidige adres hebben laten zetten.

Echter bij het omzetten is de naam en email van het abonnement gewijzigd naar de adres gegevens van het huidige adres. Daarbij is de Spotify premium terug gezet naar spotify basis.

Ik verwacht dat het zal opgelost zijn als ik op het nieuwe e-mail adres een spotify code aanvraag.

Ik heb 4 uur geleden een nieuwe code aangevraagd voor Spotify, helaas nog niet ontvangen.

Is dit de juiste manier? Zo ja, waarom heb ik de code nog niet gekregen?

comfortabel bouwen

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op het forum @Comfortabelbouwen. Zou je je profiel kunnen aanvullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik wat de status is van de aanvraag. Als je in het persoonlijke opmerkingen veld voor de zekerheid zou kunnen noteren wat het klantnummer is waaraan de Spotify account gekoppeld is zou dat super zijn. 

We hebben het abonnement met premium spotify verhuisd naar een andere, bestaande internetaansluiting (soort van gaan samenwonen) Nu is het premium van spotify af. Ik heb een nieuwe code vanochtend per email aangevraagd, zou binnen 3 uur komen,

Tot op heden, nu 22uur geen code van spotify ontvangen.

Wat gaat er mis?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Ik krijg na mijn verzoeken geen activatiecode voor mijn Spotify

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste lezer,

Ik ben thuis met de accounts bezig geweest en nu is de Premium van mijn account gegooid. Een code opvragen lukt niet via de site. Volgens de site is ons emailadres niet bekend bij KPN. Vreemd aangezien ik daar ook de facturen op krijg. Hoe kom ik aan een nieuwe activatiecode? En is de premium ook om te zetten naar Familie met KPN korting?

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @ahbijer, welkom. 

Balen dat je geen mail krijgt, ik kan mij goed voorstellen dat je graag reclamevrij muziek wilt luisteren. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, kijk ik mee. 

Dank je wel. Ik heb mijn profiel aangevuld. Ik weet mijn klantnummer echter niet te vinden. 

Gr. Harry 

Overigens zie ik mijn naam verkeerd gespeld op het forum. dat is mijn fout, maar dat zal wel loslopen denk ik.

Reputatie 7
Badge +15

@ahbijer Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik heb een nieuwe code aangevraagd, deze ontvang je binnen uiterlijk 3 uren per mail. 

Badge

Beste KPN,

 

Sinds eind december ben ik overgestapt van een contractvrije KPN compleet naar KPN Hussel. Hierbij is aanvankelijk een en ander niet goedgegaan, maar hier is nog steeds geen herstelactie geweest. Ik zou Spotify premium hebben, maar deze staat nu ineens - per vandaag - op Spotify free. Daarnaast heb ik een pdf van mijn nieuwe abonnement opgevraagd, maar inmiddels bijna 1 maand verder heb ik hier nog steeds niets van gezien.

Ik hoop dat KPN hier ondertussen toch eens actie op gaat nemen, want dit duurt mij gewoonweg te lang.

Groet,

 

Vincent

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Vincent78! Als je het goed vindt, kijk ik even met je mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. Hoor graag van je:blush:

Badge

Hoi Lisa,

Ik zie dat deze link een profiel op Facebook  aanmaakt, dat ben ik niet van plan. Ik ga morgenavond voor de 5e keer wel weer bellen. Hopelijk kan het dan eindelijk opgelost worden. Dank voor de snelle reactie in ieder geval.

Groet,

Vincent

Reputatie 7
Badge +16

@Vincent78 Een link naar een profiel op Facebook: dat snap ik niet helemaal. Dit is een link naar je forum profiel: daar kun jij je klantgegevens in vermelden en deze zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators. Je kunt eventueel, als je een Facebook account hebt, deze koppelen aan KPN Forum profiel: maar dat hoeft uiteraard niet! Ben je daar misschien mee in de war?
Mocht je er morgen niet uit komen, vul dan alsjeblieft je gegevens in en geef hier even een seintje: dan kijken we met je mee.

Ik ben mijn code kwijt van Spotify.

Wij hebben alles in 1

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Theojr, welkom! Ik kan je zeker voorzien van een nieuwe code! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan vragen we een nieuwe code voor je aan. 

Heb het formulier ingevuld 

Reputatie 7
Badge +30

En ik een nieuwe code voor je aangevraagd, @Theojr! Binnen drie uur heb je 'm in je mail. :-)

En ik een nieuwe code voor je aangevraagd, @Theojr! Binnen drie uur heb je 'm in je mail. :-)

 

 

Dank je wel ik wacht af grt

Volgens de lijst van producten heb ik ook spotify premium. Maar als ik de activatiecode opvraag, krijg ik de melding dat het gebruikte emailadres niet bekend is. Wat kan ik daar aan doen. Nou kan het zijn dat ik al eerder die code heb gehad, maar ik heb geen idee meer of dat ook zo is.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic