Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Badge

@Vincent78 Een link naar een profiel op Facebook: dat snap ik niet helemaal. Dit is een link naar je forum profiel: daar kun jij je klantgegevens in vermelden en deze zijn alleen zichtbaar voor jezelf en de KPN Moderators. Je kunt eventueel, als je een Facebook account hebt, deze koppelen aan KPN Forum profiel: maar dat hoeft uiteraard niet! Ben je daar misschien mee in de war?
Mocht je er morgen niet uit komen, vul dan alsjeblieft je gegevens in en geef hier even een seintje: dan kijken we met je mee.

Beste Shyrin,

 

Sorry ik ben een beetje allergisch voor alles wat met social media te maken heeft en Facebook al helemaal. Maar ik had inderdaad niet goed gekeken.

 

Ik heb nu mijn gegevens ingevuld en ik zou erg graag het volgende geregeld willen zien:
1. Spotify premium weer terug zetten conform de afspraak
2. Een pdf van mijn contract willen ontvangen en NIET het foutieve contract dat ik eind december ontving.

Overigens verbaas ik mij erover dat u telefonisch niet bereikbaar bent óf het is heel goed weggestopt. In mijn tijd werkzaam voor Telfort Zakelijk was dit heel anders (en dat is nog geen jaar geleden). Nu betaal ik dus voor Spotify premium, terwijl nu Spotify free is aangezet en ik dus om de haverklap reclame krijg. 

Reputatie 7
Badge +20

@Vincent78, bedankt voor je gegevens. Ik heb allereerst een nieuwe code voor spotify voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen 3 uur per mail.
Ook heb ik je een kopie van je contract toegestuurd maar deze is wel die van 26-12 dus als je van mening bent dat die niet klopt kijken we natuurlijk graag even mee maar ik wil je vragen daarover dan een nieuw topic aan te maken of dit bij mijn telefonische collega's op 0800-0402 neer te leggen.

Badge

Beste Thomas,

Dank hiervoor. Ik heb 15 minuten aan de lijn gehangen straks, maar helaas op het moment dat er opgenomen leek te worden hoorde ik niets aan de andere kant van de lijn. Ik heb inmiddels Spotify premium nu geactiveerd. Als ik dan dus ook nog het pdf-contract zou kunnen ontvangen dan ben ik geholpen.

Groet,

Vincent

Reputatie 7
Badge +20

Ah top, ik heb je net het contract toegestuurd wat wij hier hebben. Als dat niet klopt wil ik je vragen dit in je eigen topic verder te bespreken. Een collega van mij zal je daar dan tewoord staan.

Ik denk dat je een fout hebt gekregen bij het verzenden van de trigger. Probeer het een paar keer opnieuw om de coolste ringtones naar je mobiele telefoon te kunnen luisteren en downloaden.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dag allemaal,

 

Ik zit sinds 2014 bij KPN altijd premium spotify gehad. Nu twee dagen geleden is het naar Free gezet. Niks geks gedaan, al jaren hetzelfde account en mijn abbonement is ook niet veranderd. 

 

Kan iemand mij misschien helpen? (hekel aan reclame ;-)

 

Groetjes Thijn Makatita

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify topic. 

Reputatie 7
Badge +19

@Spotify Premium veranderd Hoi Thijn, die reclame tussen de liedjes door is niks, dat ben ik helemaal met je eens :slight_smile: Wat gek dat Premium ineens vervallen is. Ik kijk graag even met je mee naar wat er gebeurd is. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer, en laat je het hier weten zo gauw je dit gedaan hebt?

Hi Alexandra,

 

Fijn dat je mij wilt helpen . Ik heb inmiddels mijn gegevens aangevuld . Hoor het graag van je .

Groetjes Thijn 

 

Reputatie 7
Badge +19

@Spotify Premium veranderd Dankjewel! Ik heb er even voor je naar gekeken. Je hebt voorheen een Alles in 1 Standaard pakket gehad, hier zat Spotify Premium bij in. Ik zie dat je onlangs bent overgestapt naar een Hussel pakket. Hier is geen Spotify Premium bij aangezet, waardoor deze optie nu niet aan staat bij je abonnement. Vandaar dat je nu merkt dat je bent omgezet naar een Free account. Je kunt ervoor kiezen om Spotify Premium weer aan te zetten via MijnKPN bijvoorbeeld, zodat je geen last meer hebt van de reclames :slight_smile:

Hi Alexandra, 

 

Dank je wel voor het uitzoeken. Beetje raar dat ze me niet vertellen bij een overstap dat komt te vervallen. Wat ook raar is dat er op mijn factuur staat onder het husselpakket dat Spotify premium gratis is en erbij inzit . Als ik het nu aan zou klikken dan moet ik hier een bedrag voor betalen . 

Reputatie 7
Badge +19

@Spotify Premium veranderd Hi Thijn, graag gedaan. Als ik naar de bevestiging kijk van je nieuwe pakket, dan staat daar wel op dat Spotify Premium uitgezet werd. Deze is per e-mail verstuurd op 27 november. Jammer om te horen dat 't niet duidelijk was, want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Het is bij je huidige pakket geen gratis optie, maar je kan Spotify Premium weer aanzetten als je er wel gebruik van wilt maken. 

Reputatie 1

ik heb een gratis spotify premium bij mij alles in een pakket maar ik ben de gegevens kwijt geraakt hoe kan ik dat opnieuw in stellen

 

Admin: samengevoegd met het centrale Spotify topic

Reputatie 3
Badge +2

Je kan via Activatiecode opvragen een nieuw account activeren. Heb je al eens een account geactiveerd en gebruikt en wil je niet je lijstjes of voorkeuren kwijtraken dan kan je beter via spotify.com wachtwoord vergeten aanklikken bij inloggen. Kan je niet meer achter je gebruikersnaam of oorspronkelijke e-mailadres komen dan kan je het beste even 0800-0402 bellen. KPN kan je wel vertellen wat je gebruikersnaam is. Of dus een nieuw account activeren.

Reputatie 1

ik ga morgen wel even bellen

bedankt voor de snelle reactie

Badge

Ondanks mijn abonnement verlegd inclusief spotify, maar inmiddels werkt premium dus niet meer. Activatiecode opvragen werkt ook niet want hij herkend zowel mijn telefoonnummer als e-mail adres niet. Hebben jullie hier een oplossing voor? 

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic

Reputatie 7
Badge +21

ik heb een gratis spotify premium bij mij alles in een pakket maar ik ben de gegevens kwijt geraakt hoe kan ik dat opnieuw in stellen91

​​​​@Wimmy62 Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice en kan je weer gebruik maken van Spotify Premium?

 

Ondanks mijn abonnement verlegd inclusief spotify, maar inmiddels werkt premium dus niet meer. Activatiecode opvragen werkt ook niet want hij herkend zowel mijn telefoonnummer als e-mail adres niet. Hebben jullie hier een oplossing voor? 

 

@Jeroen91 Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kunnen wij het voor je uitzoeken en een nieuwe activatiecode toesturen

Reputatie 1

hoi vikash

ik heb mijn profiel aan gepast .

M.v.g. wimmy62

 

Reputatie 7
Badge +20

@Wimmy62, ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd!

Badge

@Vikash heb alles ingevuld!

Reputatie 7
Badge +20

@Jeroen91, ik heb hem ook voor jou opnieuw aangevraagd!

Reputatie 1

hoi thomas en vikash

bedankt voor het  snelle regelen top

M.v.g. wimmy

Ik heb sinds kort Spotify aangeschaft op KPN, maar als ik op de knop activeringscode klik, gebeurt er niets.

Wat kan ik hier aan doen?

 

Reputatie 7
Badge +16

@Huibe Vreemd dat het activeren niet lukt. Heb je de cookies en geschiedenis van jouw browser al eens gewist of het via een andere internetbrowser geprobeerd?

Ik heb zojuist spotify premium weer aangevraagd maar na een paar keer in en uitloggen staat die nog steeds op de gratis versie. Wanneer krijg ik de benodigde code?

ik wil spotify opzeggen, maar krijg het op geen enkele manier voor elkaar

hoe kan ik dit oplossen?

*verplaatst naar verzameltopic