Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@H.Wassink Dat komt wel vaker voor. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en het e-mailadres waar de activatiecode naartoe gestuurd mag worden.

Ik heb mijn profiel gevuld met de gevraagde gegevens. 

Reputatie 7
Badge +17

@H.Wassink Dankjewel! Ik heb een nieuwe activatiecode naar je toegestuurd. Dit kan maximaal 3 uur duren. Houd je mail dus in de gaten.

Hi, ik ga binnenkort mijn Spotify account wisselen. Blijven mijn speellijsten beschikbaar e/o kan ik ze overzetten? 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik ben mijn activatiecode voor Spotify kwijt. Hoe los ik dat op?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +13

Ik ben mijn activatiecode voor Spotify kwijt. Hoe los ik dat op?

Hoi Hupseflups, 

Als jij jouw profiel aanvult met jouw postcode en huisnummer kan een moderator jou een nieuw activatiecode toesturen. Laat even weten wanneer je dat gedaan hebt!

Postcode en huisnummer zijn toegevoegd. 

 

 

Hartelijke groet. 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie dat je premiumcode sinds 2019 wordt gebruikt met als inlog een Facebook account. Herken je dit niet? Dan kunnen we het voor je resetten zodat je een nieuwe code ontvangt. 

Is het een goed idee om voortaan in te loggen via KPN en niet meer via Facebook? 

Is dat eenvoudiger? 

Hartelijke groet. 

Badge

In 2020 is mijn partner overleden en vorige week kwam ik erachter dat ik nog steeds voor Spotify Family betaal terwijl dit niet meer nodig is. Ik heb dit daarom aangepast naar Spotify Premium maar nu staat in mijn app op de telefoon en op de laptop dat ik Spotify Free heb. 

Ik heb via de site van KPN geprobeerd om een nieuwe code aan te vragen om mijn account te koppelen, maar bij zowel mijn mail als ook telefoonnummer geeft de site aan dat deze niet bekend zijn. Deze staan wel in mijn KPN account.

Ik heb heet voor de zekerheid ook geprobeerd met het telefoonnummer of mailadres van mijn overleden partner (hij heeft toen het gehele KPN abonnement afgesloten), maar dit werkt ook niet. Ik heb dus op dit moment geen idee hoe ik Spotify Premium kan krijgen terwijl ik hier op basis van mijn KPN account wel voor betaal. Wie kan mij helpen?

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +19

Via Facebook inloggen kun je ook gewoon de het Premium abonnement gebruiken. Het is maar net wat je zelf makkelijk vindt om mee in te loggen. @Hupseflups

Ik heb voor je een code verstuurd naar jouw e-mailadres. De code ontvang je binnen 3 uur en daarmee kun je Spotify Premium activeren. @angelique.93 

Badge

Ik heb maanden geleden mijn Spotify premium opgezegd en dit is nog steeds niet verwerkt bij Spotify. Heb al contact gehad met Spotify en die melden dat KPN dit moet oplossen.
Ik wil graag een Family abb. aanschaffen maar dat gaat niet zolang de koppeling niet weg is.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Graag wil ik het spotify Premium account omzetten  naar een ander spotify account overzetten. Wat zijn de stappen hiervoor? Bij voorbaat dank!

Hallo,

vorige week kreeg ik ineens reclame tussen mijn liedjes door.

Bleek dat op al mijn apparaten spotify op “Free” staat. Ook in mijn profiel op spotify staat “Free”.

Maar bij KPN staat gewoon “Premium”, en daar betaal ik ook voor.

Hoe krijg ik mijn account weer terug op Premium (zonder dat ik al mijn playlists enzo kwijt ben)?

Ik moet voor werk bereikbaar zijn, dus lange in telefonische wachtrij is geen optie.

Hi Robert, welkom. Er zijn 2 manieren om dit te regelen. Spotify zelf kan afspeellijsten overzetten tussen verschillende accounts dus daarvoor kan je contact met hen opnemen. De andere manier is om jouw account die via KPN had/hebt Premium maken via het nieuwe Family abonnement. Dus als je Spotify bij ons opzegt, wordt je account omgezet naar Free. Daarna gebruik je een code van Family om weer Premium te worden en behoud je de afspeellijsten. Geeft dat antwoord op je vraag?

 

Beste @Paul_ 

Hoe kan ik het beste contact zoeken met spotify om deze lijsten over te zetten?

Groet, Thom

@H.Wassink Dankjewel! Ik heb een nieuwe activatiecode naar je toegestuurd. Dit kan maximaal 3 uur duren. Houd je mail dus in de gaten.

Hoi Lisa, ik heb hetzelfde probleem als H. wassink. Zou je mij ook een nieuwe activatie code kunnen mailen?

Reputatie 7
Badge +30

@ThomvanSanten, welkom! Je kunt via de Spotify website contact leggen. Selecteer daar een onderwerp, Account is in dit geval waarschijnlijk het handigst. En dan via Overig en Ik heb nog steeds hulp nodig kom je bij het contactformulier. 

 

@Mathijs Wendel, dank voor je gegevens. Ik zie hier dat het abonnement waar de Spotify bij hoort niet op jouw naam staat. Ik kan hem dan wel loskoppelen, maar dan heb ik aanvullende verificatie nodig. Zou je op het forumprofiel, in het veld ‘persoonlijk opmerking’ de naam en geboortedatum van de contractant willen vermelden? Als je hier even weer reageert als je dat gedaan hebt kunnen we het loskoppelen en een nieuwe code sturen.

Ik wil Spotify activeren, maar heb geen code

@ThomvanSanten, welkom! Je kunt via de Spotify website contact leggen. Selecteer daar een onderwerp, Account is in dit geval waarschijnlijk het handigst. En dan via Overig en Ik heb nog steeds hulp nodig kom je bij het contactformulier. 

 

@Mathijs Wendel, dank voor je gegevens. Ik zie hier dat het abonnement waar de Spotify bij hoort niet op jouw naam staat. Ik kan hem dan wel loskoppelen, maar dan heb ik aanvullende verificatie nodig. Zou je op het forumprofiel, in het veld ‘persoonlijk opmerking’ de naam en geboortedatum van de contractant willen vermelden? Als je hier even weer reageert als je dat gedaan hebt kunnen we het loskoppelen en een nieuwe code sturen.

Hoi Erik,
Zojuist gedaan!

Reputatie 7
Badge +20

@AppieHappie55 Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

@Mathijs Wendel ik heb een nieuwe code aangevraagd!

Reputatie 7
Badge +20

@Gvdwinckel je bericht is verplaatst naar dit verzameltopic. 
Soms duurt het even voordat spotify de licenties ingetrokken heeft. Ik heb hem alvast ontkoppeld van je account. Je krijgt nog wel automatisch een nieuwe code maar die kun je gewoon negeren!

MijnKPN: nieuwe abonnement, spotify staat aan.

Spotify: geen premium meer. 

Vragen om activatiecode via KPN: email en 06 worden niet herkend. 

Graag uw hulp. 

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Hidde Kleijer, wat gek dat jouw Spotify ineens niet meer premium is. We helpen je graag op weg met de activatiecode. Kan je voor mij je forumprofiel volledig invullen, en geef je hier een seintje zo gauw je dat hebt gedaan? Dan kijken we er naar :)

Dag,

Ik wilde het spotify account overnemen van een ander bestaand nummer. Dit net voorgelegd aan de klantenservice en dan bleek niet te kunnen. Ik heb nu dus zelf een premium spotify account geactiveerd, maar lees uit de berichten hierboven dat het dus wel had gekund?

 

Ik zou graag het spotify account dat gekoppeld is aan mijn abonnement wijzigen. Kunnen jullie het huidige account ontkoppelen en een nieuwe activatiecode toesturen?

*admin: verplaatst naar verzameltopic