Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@CSwitch Het hangt er een beetje vanaf hoe je dat bedoelt. Een KPN code van ons kun je ontkoppelen van een account en opnieuw koppelen aan een ander account. 
@janmeijering, ik heb je topic even samengevoegd met het verzameltopic.
Ik kijk graag even mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Hallo Thomas,

Ik heb mijn profiel ge-updatet. Het geval wil dat ik een spotify via KPN heb genomen, maar per ongeluk het verkeerde spotify account eraan heb gekoppeld.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo Thomas,

Ik heb mijn profiel ge-updatet. Het geval wil dat ik een spotify via KPN heb genomen, maar per ongeluk het verkeerde spotify account eraan heb gekoppeld.

Dat kan gebeuren natuurlijk, dank voor het invullen van je gegevens! Ik heb een nieuwe code voor je aangevraagd, deze ontvang je vanochtend per e-mail zodat je Spotify Premium opnieuw kunt koppelen :)

Dag Thomas,

Ik heb inmiddels een eigen Premium Spotify account afgenomen en geactiveerd. De playlists van het andere Spotify account heb ik overgeheveld. Daarmee is voor mij de melding afgehandeld. 

 

 

Reputatie 7
Badge +19

Dag Thomas,

Ik heb inmiddels een eigen Premium Spotify account afgenomen en geactiveerd. De playlists van het andere Spotify account heb ik overgeheveld. Daarmee is voor mij de melding afgehandeld. 

Helemaal goed, je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen.

Goedemiddag. Mijn spotify premium account is gekoppeld aan een oud/vreemd emailadres dat ik niet ken/herken.

Ik kan dus niet om een wachtwoordreset vragen. Ik wil graag mijn account aan mijn huidige email koppelen. 

Alvast dank voor de hulp.

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Mark Varkevisser, welkom! Het veranderen van het mailadres van je bestaande account is iets wat je via je accountpagina op de Spotify website zelf kunt regelen. Alleen als je het wachtwoord niet meer weet, en die ook niet kunt resetten, wordt het lastig. Je zou kunnen kijken of Spotify support je kan helpen daarmee.

Alternatief kun je een nieuw account aanmaken op het mailadres dat je wilt gebruiken. Als je daarna je forumprofiel invult met je abonnementsgegevens en hier weer reageert kan ik je oude account loskoppelen. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode om het nieuwe account mee om te zetten naar Premium.

@Alexandra. Ik heb mijn gegevens geupdate, bij deze het seintje

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, @Hidde Kleijer, ik heb bij dezen een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Je ontvangt deze binnen een paar uur per sms :)

Badge

Hallo.

Ik zie dat wij gratis Spotify Premium hebben jn het abonnement KPN Compleet.

 

Graag had ik de activatiecode nogmaals ontvangen willen hebben. 

 

B.V.D.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @JtHart, er is een nieuwe code onderweg naar het mailadres waar ook onze facturen naar worden gestuurd. Binnen een paar uur zou de mail bij jullie binnen moeten komen :slight_smile:

Hallo Ik heb een nieuw abonnement van KPN. sinds dat is ingegaan heb ik geen Spotify Premium meer. Naar mijn weten heb ik dat er wel bij gedaan. Maar ik krijg geen activeringscode.

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Pietdkkr, welkom! Heb je in MijnKPN gecheckt of Spotify Premium daar wel in staat? In dat geval kan ik je van een activatiecode voorzien :-). Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Als in MijnKPN geen Premium staat, adviseer ik je om het daar alsnog aan te vragen. Je krijgt dan automatisch een activatiecode toe gestuurd. 

Ha @Pietdkkr, welkom! Heb je in MijnKPN gecheckt of Spotify Premium daar wel in staat? In dat geval kan ik je van een activatiecode voorzien :-). Wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, klantnummer en evt. 06-nummer? Als in MijnKPN geen Premium staat, adviseer ik je om het daar alsnog aan te vragen. Je krijgt dan automatisch een activatiecode toe gestuurd. 

Het is al gelukt. er stond iets verkeerd.

Maar bedankt 👍

Goedenavond 

ik merk dat ook geen spotipy premium meer heb krijg reclame elke keer.

Mijn abonnement is niet gewijzigd dus hoe kan dit dus graag corrigeren.

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Dit is de derde keer in een half jaar tijd dat KPN mijn Premium Spotify account heeft gedeactiveerd. Ik kan dus weer contact opnemen met KPN om de zaak weer op de rit te krijgen. Dit is ontzettend vervelend (mildly spoken...), want ik kan dus op meerdere apparaten weer mijn afspeellijsten downloaden. Ruim 4.500 nummers in totaal. Wie kan ik daarvoor achter zijn haar/broek aanzitten om er voor te zorgen dat ik mijn Premium account weer op de rit krijg???? Ik heb het even helemaal gehad met deze toko!

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Rhvanlee! Wat vreemd dat je account is omgezet naar de gratis versie. Zou je jouw gegevens in je forumprofiel willen invullen zodat ik met je mee kan kijken? 

Hallo @Leaper, ik kan me voorstellen dat dit heel irritant is! :disappointed_relieved:  Heb je inmiddels al contact gehad en is je Spotify account weer omgezet naar Premium?

Goedemorgen ik heb telefonisch contact gehad van morgen ze zouden me een activeringscode sturen.

Op de vraag hoe dat zomaar kan was het antwoord dat het wel eens uit wordt gezet per ongeluk nou laten we het daar maar bij houden hoogst irritant als trouwe klant hoop dat het straks weer normaal werkt.

 

Graag een nieuwe activatiecode voor Spotify Premium. Bij aanvragen via de reguliere weg wordt ik niet herkend. 

Reputatie 7
Badge +17

@H.J.A. Er is een nieuwe code naar je onderweg. Binnen 3 uur ontvang je die via de e-mail. 

Reputatie 2
Badge

Problemen gehad met Marantz cr M-611 music system.
Alle waarden terug gezet naar standaard/fabrieksinstellingen. Nu werkt op de musicserver spotify premium niet meer. Heb dit jaren probleemloos gehad. Als ik nu spotify opstart krijg ik de gratis versie met reclame. Bij KPN vind ik zaken als nieuwe activatie code aanvragen. maar mijn telefoonnummer en/of mailadres wordt geweigerd!

Wat te doen? Hoor graag suggesties. Hartelijk dank.

Theo Albers Huizen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Ik zou met 3 uur een nieuwe code krijgen het is nu bijna 7 uur geleden maar nog niks activeringscode gekregen..

 

Reputatie 7
Badge +17

@AlbersHuizen zou je in je profiel de gegevens van het abonnement in kunnen vullen waarbij je Spotify hebt? Dan zorg ik dat er een nieuwe activatiecode gestuurd wordt naar het bij ons bekende e-mailadres.

Reputatie 7
Badge +17

@Rhvanlee zou je in dit geval ook je profiel in kunnen vullen? Dan kijk ik voor je na wat de status van de aanvraag is! :relaxed:

Beste Bram.

heb net weer gebeld ik kreeg nu te horen  dat ik geen Spotify heb ???? Heb het jaren gehad vanaf 2017 en nu ineens niet meer.

Kan het weer krijgen als ik er voor ga betalen te gek voor woorden.

Morgen ga ik kijken bij een andere profider wat die me kan bieden of KPN moet met een voorstel komen.