Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Hoi

Ik heb een Spotify Premium abonnement via kpn , maar Spotify heeft me uitgelogd na een update en ik weet mijn wachtwoord niet meer. Het e-mail adres wat daarbij hoort is niet meer actief. Wat moet ik nu doen om weer in te kunnen loggen?

Mvg Patrick

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7

Hoi @Smetty, dat is gek inderdaad. Het lukt daardoor niet om een wachtwoord te resetten vermoedelijk. We kunnen je een nieuwe activatiecode sturen, zodat je Premium kunt koppelen aan een andere account. Zou je daarvoor jouw forumprofiel volledig kunnen invullen en een seintje geven? 

Heb alles ingevuld volgens mij

Reputatie 7
Badge +20

@Smetty, als het e-mailadres van jouw account niet meer klopt dan kan je die nog via Spotify zelf aan laten passen. Of we gaan voor de methode van Jasper, dat we een nieuwe activatiecode sturen en dus Premium loskoppelen van jouw huidige account zodat je een nieuw account kan aanmaken. 

Graag wil ik de spotify account die bij KPN compleet zit aan een andere bestaande spotify account overzetten. Wat zijn de stappen hiervoor?

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +17

Hey @jepjep! Ik kan je hierbij helpen (zie: starttopic). Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

Bij ons in het factuur staat er dat wij ook spotify premium gratis hebben maar wij hebben hier geen werkende activeringscode voor gekregen en gevonden. Wij willen dit natuurlijk wel graag gebruiken hoe moeten wij hiermee verder?

Reputatie 7
Badge +21

@Sandrahomburg Wij zullen voor jou uitzoeken of het mogelijk is om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Wil je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Ik heb het achtergelaten in het profiel als het goed is.

Reputatie 7
Badge +17

@Sandrahomburg Ik heb je een nieuwe activatiecode per e-mail toegestuurd. Deze ontvang je binnen drie uur. Deze activatiecode kan je gebruiken om Spotify te activeren.

krijg ik die binnen via de mail? of ergens anders?

Reputatie 7
Badge +17

Per e-mail, inderdaad. Ik heb mijn bericht aangepast!

dankjewel voor de moeite fijne dag nog!

Ik had al een spotify account en ik ben nu ingelogd via de link van de mail. Ik moest mijn oude abonnement stop zetten dat heb ik nu gedaan. Word de rest nu door jullie geregeld voor de duidelijkheid?

Reputatie 7
Badge +17

Je had al een Spotify Premium account, begrijp ik dat goed? In dat geval kan je de activatiecode pas gebruiken wanneer jouw account is omgezet naar Spotify Free. Dit gaat niet automatisch.

Hey @jepjep! Ik kan je hierbij helpen (zie: starttopic). Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer en klantnummer is voldoende. 

done

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt voor je gegevens @jepjep. Ik zie dat je vandaag spotify verwijderd hebt van je abonnement dus heb ik niet direct een code aan kunnen vragen en heb ik spotify nu eerst aangezet. Uit dat proces zou je ook een code moeten krijgen. Als je deze morgenmiddag nog niet gehad hebt, kun je dan nog even aan de bel trekken? Dan vragen we alsnog een nieuwe code aan!

Hallo,

Bij Telfort hebben wij bij het mobiele abonnement een spotify account toegevoegd met korting. Die korting is inmiddels vervallen en KPN geeft geen korting meer op de spotify kosten. Dus wil ik het account ontkoppelen. 

Echter, via mijnKPN lukt dat niet. Ik heb het nu al meermalen uitgezet maar telkens blijft het weer aanstaan.

Kunt u het account voor ons ontkoppelen?

*edit: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @JdP76mt213142311234124, Bedoel je dat je spotify nog premium blijft ondanks dat je het hebt opgezegd of dat je premium niet van je abonnement verwijderd krijgt?

  • Als het nog opgezegd moet worden kan ik daar uiteraard even voor je achteraan. Daarvoor heb ik dan nog wel gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
  • Wanneer het spotify bij ons opgezegd is zal deze licentie met ongeveer een maand ingetrokken moeten worden door Spotify. Op dat moment wordt je spotify account weer omgezet naar Spotify Free. Daar hoef je verder niets meer voor te doen en in deze periode betaal je er ook al niet meer voor.

Hallo,

Profiel is aangevuld. Ik krijg premium dus niet van het abonnement verwijderd. Telkens als ik het uitzet en op sla bij de extra opties mobiel (met acceptatie voorwaarden die er overigens niet bij staan?) staat het na een uur weer aan.

Ik kan het dus niet uitzetten, maar, ik zie ook niet welke gevolgen het heeft voor het abonnement. Ik verwacht dat de factuur mobiel aangepast wordt.

Met vriendelijke groet,

Jan

Hoi @JdP76mt213142311234124, Bedoel je dat je spotify nog premium blijft ondanks dat je het hebt opgezegd of dat je premium niet van je abonnement verwijderd krijgt?

  • Als het nog opgezegd moet worden kan ik daar uiteraard even voor je achteraan. Daarvoor heb ik dan nog wel gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
  • Wanneer het spotify bij ons opgezegd is zal deze licentie met ongeveer een maand ingetrokken moeten worden door Spotify. Op dat moment wordt je spotify account weer omgezet naar Spotify Free. Daar hoef je verder niets meer voor te doen en in deze periode betaal je er ook al niet meer voor.

 

Reputatie 7
Badge +20

@JdP76mt213142311234124  het lukt mij ook niet om hem te verwijderen, ook dan komt ie er meteen weer op te staan. Ik vermoed dat dit iets met je abonnement te maken heeft. Ik vraag dit even na bij een collega die hier iets meer van begrijpt. We komen hier op terug!

Badge

Hoe kom ik achter mijn gebruikersnaam en wachtwoord van Spotify Premium? Ik wil Spotify activeren op mijn tablet, maar ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer.

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify topic

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @Goldheart, ik kan wel voor je kijken welke gebruikersnaam je hebt aangemaakt. Zou je dan jouw profiel willen invullen? Geef mij even hier een seintje als dat gebeurd is. 

Badge

Hoi Jeroen_dB, Ik heb inmiddels mijn profiel ingevuld.

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb een gebruikersnaam gevonden, @Goldheart. Ik zal je deze sturen per privébericht. Mocht je dit willen, dan kan ik je een nieuwe activatiecode toesturen zodat je jouw Spotify Premium aan een andere account kunt koppelen.