Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Beste bart_z

Het probleem is (en dat ben ik vergeten te vermelden) dat ik het email adres niet meer gebruik en daar ook geen toegang meer tot heb. Dus zodra ik deze route neem die u mij voorstelt dan vraagt hij om een wachtwoord van mijn huidige account van dat email adres en die weet ik dus niet. Een nieuw wachtwoord voor mijn email adres aanvragen gaat ook niet omdat hij deze naar dat email adres verstuurd waar ik dus geen toegang tot heb.

Mijn spotify premium vraagt ook of ik hem wil verifieren zodat ik hem kan blijven gebruiken maar daarvoor word er een mail gestuurd naar mijn oude email adres en kom ik in het zelfde bootje te zitten

Ik heb nog geen mail ontvangen met de nieuwe code dat zou 2 dagen terug al verstuurd worden. Is er misschien iets mis gegaan?

Reputatie 7
Badge +20

Dan moet ik jouw username loskoppelen van jouw account. Dan kun je Spotify Premium koppelen aan een nieuw account. Zal ik dat dan in orde maken? @rhaban?

Op het email adres dat ik wil gaan gebruiken als premium heb ik al een free account.

Kan jij dat dan over zetten of heb ik daar dan een nieuwe activatie code nodig?

Reputatie 7
Badge +20

@Sandrahomburg , dan is die niet aangekomen denk ik. Ik heb je een nieuwe gestuurd. Deze moet je binnen een paar uur ontvangen. 

Reputatie 7
Badge +20

@rhaban ik maak jouw huidige free en ik heb je een nieuwe code gestuurd waarmee je jouw nieuwe account kan activeren. Mocht je jouw afspeellijsten nog willen overnemen, dan kan je je melden bij Spotify.

Bedankt voor de moeite @Bart_Z dit word gewaardeerd, alles doet het en kan nu eindelijk op mijn goede account genieten van premium.

Mvg Rhaban

Reputatie 7
Badge +20

Veel luisterplezier gewenst!

Mijn Spotify account is gekoppeld aan een emailadres wat niet meer bestaat. Een ander e-mailadres invoeren lukt me niet.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Op mijn nieuwe telefoon krijg ik spotify niet aan de gang

Bij spotify moet ik het e-mail adres verifiëren. Nu klopt het e-mail adres niet meer en we weten het wachtwoord niet meer. Is er een manier om dit als nog te doen en ook het e-mail adres te wijzigen? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

@Truitje1504, hoe bedoel je precies ik krijg Spotify niet aan de gang? Heb je de app wel al gedownload en ben je ingelogd?

 

@BiancaZekveld, het e-mailadres wijzigen kan bij Spotify zelf. Maar heb je helemaal geen toegang meer daartoe, dan kan ik jouw username loskoppelen van jouw account en je een nieuwe code sturen. 

Reputatie 7
Badge +21

Mijn Spotify account is gekoppeld aan een emailadres wat niet meer bestaat. Een ander e-mailadres invoeren lukt me niet.

Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van Spotify. We hebben de mogelijkheid om een nieuwe activatiecode toe te sturen. Dan kan je een nieuw account aanmaken en een ander e-mailadres daaraan koppelen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan?

Beste lezer,

Het lukt niet om mijn spotify premium opnieuw te activeren. Ik kan ook geen nieuwe activatiecode aanvragen op de hiervoor bedoelde site, want hij herkent mijn telefoonnummer en email adres niet.

Inmiddels 2 keer een half uur aan de lijn gehangen met twee verschillende klantenservice medewerkers. Ik moet zeggen dat mijn verbazing zeer groot is dat de klantenservice van de grootste telefonie provider van Nederland mij telefonisch niet verder kan helpen en ik “verzocht” (want heel netjes waren beide dames niet meer als je ze vraagt je toch verder te helpen, inplaats van het probleem na een half uur wachten weer bij de klant terug te leggen) word op een forum mijn vraag te stellen en te hopen op een oplossing.  

Ik kijk uit naar een reactie.

 

Met vriendelijke groet,

 

Robin Brand

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

@RHBrand Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om een nieuwe activatiecode op te vragen via onze klantenservice. Wij zullen uitzoeken of het ons wel lukt. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan gaan wij voor je aan de slag!

@RHBrand Welkom op het KPN Forum! Wat jammer dat het niet is gelukt om een nieuwe activatiecode op te vragen via onze klantenservice. Wij zullen uitzoeken of het ons wel lukt. Wil je daarvoor jouw gegevens achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic? Dan gaan wij voor je aan de slag!

Done.

Reputatie 7
Badge +21

Done.

Bedankt voor het achterlaten van jouw gegeven. Je ontvangt binnen 3 uur een sms met daarin een nieuwe activatiecode. 

hoe activeer ik spotify premium

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +16

Hi @Zippo1956! Het activeren van Spotify Premium kan als volgt:

 

Hoe activeer ik Spotify Premium?

Na het bestellen van Spotify Premium ontvang je binnen 24 uur een activatiecode per sms of e-mail. Vervolgens vul je de activatiecode in op de activatiepagina. Je krijgt de keus om een helemaal nieuw Spotify account aan te maken, of om een bestaand Spotify Free account om te zetten naar Premium.

Heb je nog geen Spotify account, kies dan voor het aanmaken van een nieuw account. Je kiest ter plekke een e-mailadres/gebruikersnaam en wachtwoord waarmee je na het activeren kunt inloggen.

De activatiecode is maar één keer te gebruiken. Nadat je account eenmaal Premium is gemaakt, blijft dit ook zo en heb je de activatiecode niet meer nodig. Je kunt daarna met gebruikersnaam en wachtwoord inloggen.

De activatiecode is zes weken geldig. Ben je de code kwijt, of zijn de zes weken voorbij, vraag via de aanvraagpagina een nieuwe code op. Vul daar je 06-nummer in als je Spotify bij een mobiel abonnement hebt, of je contact mailadres als je het bij een vast abonnement hebt.

Laat je weten of het gelukt is of waar je tegenaan loopt?

Ik had in ons abonnement spotify premium maar deze is per abuis opgezegd. Hoe kan ik deze weer activeren?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +30

Ha @Marsapart, welkom! Je kunt gemakkelijk via MijnKPN Spotify Premium opnieuw aanvragen. Je krijgt dan een activatiecode om jouw account daaraan te koppelen. Laat je nog even weten of het gelukt is?

Hallo, dank voor je reactie. Is deze dan ook weer gratis?

Reputatie 7
Badge +20

@Marsapart als ie gratis was zou ie nu ook weer gratis moeten zijn. Dat moet er ook bij staan!

Helaas lukt het niet. Spotify premium staat nog steeds aan, maar doet het niet. Het vonkje staat dus aan.Kan iemand niet gewoon bellen of zo? 

Reputatie 7
Badge +17

Zal ik even met je mee kijken, @Marsapart? Vul je forumprofiel en geef hier even een seintje als dat is gebeurd, dan kan ik het systeem raadplegen.