Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Done

Ben wachtwoord van spotify vergeten maar het bij behoevende e-mailadres heb ik niet meer dus kan geen nieuw wachtwoord aanvragen 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Reputatie 7
Badge +17

Done

Ik heb een wijziging aangebracht, @Marsapart. Hiermee zou Spotify Premium weer toegevoegd moeten worden aan jouw abonnement. Wanneer dit klaar is, krijg je van ons een e-mail met een nieuwe activatiecode.

Reputatie 7
Badge +19

Ben wachtwoord van spotify vergeten maar het bij behoevende e-mailadres heb ik niet meer dus kan geen nieuw wachtwoord aanvragen 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Goedemorgen @Co de klein, je kunt vanuit ons een nieuwe activatiecode krijgen voor een nieuw account. Als je jouw profiel invult, dan kan ik je een nieuwe activatiecode toe sturen. Laat je mij even weten als je jouw profiel hebt ingevuld? 

Beste KPN, ik zou graag een nieuwe activatie code willen ontvangen om het Premium abonnement over te zetten naar een nieuw account. 

Reputatie 7
Badge +15

@mvdkooij Er is een nieuwe activatiecode verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres!

ik wil spotify gaan gebruiken en moet een inlogcode hebben mijn mailadres wordt echter niet erkent hier krjg ik wel de facturen op aan van kpn

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Goedenavond,

Graag zou ik mijn Spotify premium account dat gekoppeld zit aan ons pakket willen wijzigen. Is dat ergens zelf te wijzigen, of moet dat op een andere manier?

Alvast bedankt,

Henk

Admin: Reactie samengevoegd met algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @renegrothues, welkom op het forum!
Ik kijk graag even mee. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @henkvis1,dat is een handeling die je helaas niet zelf kunt doen. Wij kunnen je licentie ontkoppelen en een nieuwe code toesturen zodat je weer een account naar keuze kunt aanmelden! 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Profiel ingevuld 

Reputatie 7
Badge +19

@renegrothues Dankjewel, ik heb je gegevens erbij gepakt. Ik zie dat je Spotify Premium al in 2014 aan een Spotify account gekoppeld hebt. Dat betekent dat je gewoon met dat account kan inloggen om Spotify Premium te gebruiken en van je muziek te genieten. Ik stuur je een privébericht met de gebruikersnaam. We horen hier in het topic graag of het is gelukt. 

Goedenavond @henkvis1,dat is een handeling die je helaas niet zelf kunt doen. Wij kunnen je licentie ontkoppelen en een nieuwe code toesturen zodat je weer een account naar keuze kunt aanmelden! 

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Heb de gegevens ingevuld.

Heb nooit een activatiecode ontvangen dus kan er nog niks mee groet 

Reputatie 7
Badge +19

@henkvis1 Dankjewel! Ik heb de nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze ontvang je zo snel mogelijk per mail, binnen enkele uren.

@renegrothues Ik heb bij deze een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, dan kan je Premium koppelen aan het gewenste Spotify account. Je ontvangt de code zo snel mogelijk per mail.

heb nog geen mail met activatiecode ontvangen

groet rene

Reputatie 7
Badge +10

@renegrothues  Het is naar het bij ons bekende e-mailadres gestuurd. Maak je daar nog altijd gebruik van? Controleer voor de zekerheid of het e-mailadres wat bij ons bekend is nog klopt in MijnKPN. Daarnaast kan de mail met activatiecode ook in je spambox / ongewenste berichten mailbox terechtgekomen zijn. Heb je daar al naar gekeken?

Reputatie 1

ik heb net mijn spotify weer geactiveerd in mijn abbo , alleen als ik de activeringcode wil op vragen herkent hij geen telefoon nummer of email. en heb ook niet gelijk een mail gehad met die activeringscode gehad . 

 

kan iemand mij helpen ?

Nog steeds geen inlog codes ontvangen alle mailboxen gecontroleerd hoe nu verder al3 dagen bezig 

Reputatie 7
Badge +17

@MiluskavanAalst volgens onze gegevens is het product al wel gekoppeld aan een Spotify account. Ik zal je via een privébericht de gebruikersnaam sturen die ik hierbij zie. Zou je kunnen bevestigen dat dit ook de account is die je gebruikt?

@renegrothues ik zie dat op 30-03-2021 de activeringscode is gestuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. Als je een alternatief e-mailadres hebt zou je die dan kunnen toevoegen aan het persoonlijke opmerkingenveld van je profiel? Dan proberen we het daarop voor de zekerheid. 

Gebruikersnaam is mij bekend heb nogmaals mijn mailadres opgegeven dit eindigt op Almelo.nl hoop dat het nu goed gaat

Reputatie 1

Kan iemand mij nou helpen om weer in mijn spotify te komen

Reputatie 7
Badge +17

@renegrothues heb je een ander e-mailadres waar ik de link heen zou kunnen sturen? Ik zou graag willen uitsluiten dat er ergens iets misgaat bij het sturen naar je almelo.nl e-mailadres. Zo ja zou je dan die in het persoonlijke opmerkingenveld kunnen zetten zodat we dat kunnen proberen?

Heb het kpn mailadres toegevoegd 

Badge

In MijnKPN staat dat ik gratis spotify premium heb. Ik kan alleen geen link oid opvragen en op Spotify staat ook niet dat het geactiveerd is.Hoe kan ik dit activeren?

*Admin: topic samengevoegd met lopend topic