Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Beste,

Sinds onze verhuizing staat spotify premium nog wel in onze producten (we betalen er wel voor), maar kunnen we het niet meer gebruiken.

We willen spotify premium gewoon houden.

Ik heb een activeringscode aangevraagd via Mijn KPN, maar ik krijg niks binnen in mijn mail (ook spam gecheckt). Ik heb dit inmiddels 2 keer gedaan, gisteren en vandaag.

 

We horen graag hoe we dit product weer kunnen afnemen.

 

Alvast bedankt.

 

 

 

Ik heb nu een spotify premium account en wil die graag overzetten naar een premium family account. Ik wil daarom mijn spotify account loskoppelen van kpn.

Reputatie 7
Badge +20

 

@Annaka Deze gaat er vanzelf af, dit kan ik niet bespoedigen, maar het is binnen een maand. 

 

@Reteip Kun je jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik als je dat gedaan hebt, dan ga ik een nieuwe code sturen. 

 

@Suzanne gebben Je kan als je Spotify bij jouw abonnement voor Thuis hebt deze zo omzetten via Mijn KPN. Voor mobiel zet je het stop. Dan wordt deze Free en kun je Family aanvragen. 

Beste medewerkers ik heb gisteren middag Spotify aangemeld maar geen code ontvangen 

wanneer ontvang ik die

 

groetjes van Sjors Hoens 

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sjors Hoens. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je nog activatiecode hebt ontvangen. Wil je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en eventueel mobielnummer achterlaten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? Dan kunnen wij een code toesturen.

Klantnummer is ***********

postcode is ***************

Naam is Sjors 

achternaam Hoens

mobiel **************

 

groetjes van Sjors Hoens

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +17

Dankjewel @Sjors Hoens! De activatiecode is naar je onderweg. Kan max. 3 uur duren voordat je 'm ontvangt. 
 

Hey,

Ik maak al een tijdje gebruik van een gratis Spotify Premium account omdat ik KPN alles in een heb. Nu wil ik mijn gratis account overdragen aan mijn dochter. Hoe kunnen we dit regelen?

 

Alvast bedankt!

 

Groeten,

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @G.W.A. Veldkamp, dat is geen probleem. Wij kunnen een activatiecode voor je aanvragen. Daardoor wordt jouw Spotify account ontkoppeld van Premium, en kan je een ander account (die van je dochter bijvoorbeeld) Premium maken :) Vul je voor ons je gegevens in je forumprofiel in en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan maken we dat voor je in orde.

Goedemorgen @G.W.A. Veldkamp, dat is geen probleem. Wij kunnen een activatiecode voor je aanvragen. Daardoor wordt jouw Spotify account ontkoppeld van Premium, en kan je een ander account (die van je dochter bijvoorbeeld) Premium maken :) Vul je voor ons je gegevens in je forumprofiel in en geef je hier een seintje zo gauw je dit hebt gedaan? Dan maken we dat voor je in orde.

Ik heb de gegevens ingevuld.

Reputatie 7
Badge +19

@G.W.A. Veldkamp Super, dankjewel. Ik heb de nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze ontvang je per mail binnen ongeveer 3 uur.

hoe koppel ik mijn account los van spotify premium?  heb een gmail 

 

 

Admin: samengevoegd met centrale topic

Reputatie 7
Badge +20

@midyHeb je Spotify via ons? Dan kan ik dat voor je regelen. Wil jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan ga ik aan de slag. 

Hi,

 

Ik wil graag een nieuw spotify account premium maken. Kunnen jullie mij een nieuw activatie code sturen?

Reputatie 7
Badge +15

@bert56 Welkom op het forum. 

Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd, deze ontvang je binnen uiterlijk 3 uren per mail. 

Hallo, We zijn er zojuist achtergekomen dat je je KPN kan koppelen aan je Spotify. Nu staat er in ‘MijnKPN’ dat spotify premium in ons pakket zit onder ‘uw extra opties’. Wanneer wij echter een activerinsgcode proberen op te vragen op de volgende site; 

https://campagne.kpn.com/spotify/send-code

Zegt de site dat het email-adres en telefoonnummer (we hebben beiden geprobeerd) niet gevonden zijn. Kunt u ons hiermee helpen?

 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @KPNaccountfamRR, als Spotify Premium onderdeel is van jullie abonnement, zullen jullie dat abonnement al een aantal jaartjes geleden hebben afgesloten. Spotify niet eerder gebruikt? In dat geval zal er (na ingang van het abonnement) wel al een activatiecode verzonden zijn, die jullie niet hebben gebruikt om een account te koppelen. Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of het mij lukt om jullie een nieuwe code toe te zenden!

Hey ik had mijn premium spotify opgezegd om de kpn actie te gebruiken en ik kreeg een mail dat jullie de rest zouden regelen maar ik heb nu nog steeds me gratis spotify account. hoe zit dat nu verder?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sandrahomburg. Ik heb het abonnement er gelijk even bij gepakt. Ik zie dat Spotify Premium inderdaad nog gratis in het Alles in 1 Standaard abonnement zit. Heb je een wijziging doorgegeven waardoor Spotify Premium zou komen te vervallen? Wil je jouw vraag verder toelichten? Dan zoeken we het verder voor je uit.

Ja ik heb hier eerder contact gehad over spotify, ik had al een spotify abonnement en die betaalde ik zelf. maar ik zag in een factuur dat het gratis kon met kpn. Dus ik moest mijn abonnement opzeggen en in de mail stond dat kpn dit verder zou regelen als het abonnement was opgezegd. Die mail heb ik op 20-2-2021 gekregen en er stond dat dit automatisch ging maar ik zit nu zonder premium spotify.

Reputatie 7
Badge +20

@Sandrahomburg ik heb een nieuwe code aangevraagd! Hiermee kun je jouw spotify Free weer omzetten naar Premium! Je zou deze binnen 3 uur per mail moeten ontvangen. Daar staan de instructies bij hoe je deze kunt koppelen!

Badge

in mijn KPN abonnement wordt gratis Spotify Premium aangegeven.

nu wil ik dit gaan activeren, maar daar schijn je een code voor nodig te hebben.

vraag is: hoe kom ik aan die code?

*Admin: vraag verplaatst naar algemene Spotify topic. 

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @hakodeeerste, je hebt destijds bij het afsluiten van het abonnement een code opgestuurd gekregen. Deze zal inmiddels niet meer geldig zijn. Je kunt van ons een nieuwe krijgen, zou je jouw profiel willen invullen? En mij hier dan even een seintje willen geven? Dan regel ik een activatiecode

Ik heb mijn spotify premium account gekoppeld aan een email adres die ik niet meer gebruik en zou hem graag willen overzetten naar een ander email adres.

Zouden jullie mij hier mee kunnen helpen?

Mvg Rhaban

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @rhaban, dit kan je zelf. Op de site van Spotify staat precies uitgelegd hou je jouw e-mailadres wijzigt.