Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 7
Badge +30

@renegrothues we hadden een verkeerd e-mailadres staan. Er stond een typefout in. Ik heb dat gecorrigeerd en als het goed is, moet je 'm nu wel binnen krijgen binnen drie uur.

 

@MiluskavanAalst klopt het dat jij gisteren je Spotify gekoppeld hebt aan je Facebook? Is het opgelost? Als we nog iets voor je kunnen doen, hoor ik het graag. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Cymmii, welkom! Ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Binnen drie uur heb je 'm in de mail. Mochten we nog iets voor je kunnen doen, laat het gerust weten. 

Hij is binnen dankjewel voor de moeite 

hallo, ik heb steeds gebruik gemaakt van gratis spotify (met reclame) nu werkt dat niet meer? is er iets veranderd?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +10

Hallo @Gitjes

Als je Spotify Free account niet werkt, dan kun je hierover het beste met Spotify zelf contact opnemen. Je kunt via ons een Premium account activeren, we gaan echter niet over de werking van Spotify. 

Hallo! Ik zou dit ook graag doen, zodat mijn dochter (die nu de KPN spotify gebruikt) een eigen studenten account kan maken en wij een nieuw account kunnen beginnen via KPN, is dat mogelijk?

Alvast bedankt!

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @CorbuloVO! We kunnen even met je meedenken uiteraard. Jullie dochter maakt gebruik van Spotify Premium via KPN? En willen jullie dan nog een Spotify Premium account via KPN, of is Spotify Family via KPN dan misschien een betere optie?

Hoi @Jose_ , 

Onze dochter maakt inderdaad gebruik van het Spotify premium account, maar wilt nu een nieuw (los) studenten account, zodat wij gebruik kunnen maken van het KPN spotify premium account. Dus we hoeven geen Spotify Family. We zouden graag het oude account weer op ‘gratis’ laten zetten, zodat we met een nieuwe code een nieuw account kunnen beginnen.

Reputatie 7
Badge +15

@CorbuloVO Er is een nieuwe activatiecode verstuurd naar het bij ons bekende e-mailadres. 

Deze ontvang je binnen uiterlijk 3 uren, de huidige account wordt dan op free gezet.

@Rutger_ Ik heb nog geen mail ontvangen.

Reputatie 7
Badge +10

@CorbuloVO Vreemd! Is de mail ook niet in je spambox / ongewenste berichten mailbox terecht gekomen? Zou je anders je forumprofiel willen aanvullen met je e-mailadres ter controle? Dan ga ik kijken of die overeenkomt met het e-mailadres dat bij ons bekend is.

@Jose_ Hij stond niet bij mijn spambox, en het Email-adres klopte, hoewel ik wel het gevoel heb dat er misschien iets mis is met dat Email-adres. Daarom heb ik hem nu verandert naar een Email-adres die wel echt werkt.

Reputatie 7
Badge +10

@CorbuloVO Super! Ik heb de activatiecode nu verstuurd naar het andere e-mailadres. Je ontvangt hem binnen 3 uur. Laat je weten of je hem hebt ontvangen?

@Jose_ Ik heb hem ontvangen! Bedankt voor de moeite

 

Ik ben nu ingelogd met Facebook maar wil graag normaal inloggen.

Mijn mailadres op Spotify is een oude en kan ik niet wijzigen.

Kunt u mij helpen?

Admin: reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Jos Spr, geen probleem. Ik kan een nieuwe code voor je aanvragen waarmee je een nieuw account aan kan maken.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Onze dochter gaat binnenkort op zichzelf wonen en wil daar ook gebruik gaan maken van KPN. Momenteel is echter aan mijn KPN account het Spotify premium account gekoppeld. Welke stappen moet ik doorlopen om het Spotify account over te zetten van mijn KPN id naar haar KPN id?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Onze dochter gaat binnenkort op zichzelf wonen en wil daar ook gebruik gaan maken van KPN. Momenteel is echter aan mijn KPN account het Spotify premium account gekoppeld. Welke stappen moet ik doorlopen om het Spotify account over te zetten van mijn KPN id naar haar KPN id?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ha @Bart Skendel Wat wij kunnen doen is het spotify-account loskoppelen. Daarmee wordt het premium-account teruggezet naar de free-variant. Je krijgt daarna een nieuwe activatiecode om een ander account weer premium te maken. Je dochters account is dan ‘free’ en ze kan het dan zelf weer upgraden naar de betaalde variant. Haar afspeelijsten ed. blijven bewaard. Als je dit wilt, laat dan de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer achter in je KPN Forum profiel. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt

Ik zou graag een nieuwe activatiecode voor Spotify Premium willen opvragen. Via de Spotify pagina lukt dat niet. Daar kent men mijn emailadres niet. 

Ik heb gratis Spotify Premium family bij mijn KPN abonnement.

Wie kan mij helpen?

Reputatie 7
Badge +19

@f.visser.1961 Geen probleem, ik heb een nieuwe activatiecode voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen enkele uren per e-mail, zodat je het gewenste Spotifyaccount Premium kunt maken! 

Heel fijn Alexandra.

Ik wacht het met spanning af.

Groet Frank

 

 

@Alexandra.

De activatiecode ontvangen. Aangemeld en het werkt. Bedankt voor je snelle actie.

Groet Frank

 

Goedemiddag,

 

Wij hebben al een paar KPN met Spotify Premium. Bij aanschaf hebben wij de code aan een account gekoppeld, maar we weten niet meer welke. Ik zie op een ander thread dat het mogelijk is deze te ontkoppelen en een nieuwe activatiecode te ontvangen. 

 

Zou ik dit ook kunnen doen? De activatie site van KPN zegt dat mijn mailadres niet bekend is.

Reputatie 7
Badge +20

@DvV , welkom. Ja, ik kan het loskoppelen en een nieuwe code sturen. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

Is deze procedure nog steeds relevant? 
Dus huidige abo bij spotify opzeggen en nieuwe spotify activeren via de kpn app?