Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Beste mensen,

Bij mijn alles-in-1-pakket heb ik Spotify Premium. Ik gebruik dat niet meer maar mijn partner wil dat wel graag gaan doen. Is dat iets wat ik zelf kan regelen?

*Admin: topic samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +19

Beste mensen,

Bij mijn alles-in-1-pakket heb ik Spotify Premium. Ik gebruik dat niet meer maar mijn partner wil dat wel graag gaan doen. Is dat iets wat ik zelf kan regelen?

*Admin: topic samengevoegd met lopend topic

Hi Robert-Jan, er zijn onlangs wat wijzigingen geweest wat het activeren en wisselen van Spotify account betreft. Voorheen konden we je een nieuwe activatiecode sturen, waarmee je een ander account kon omzetten naar Spotify Premium. Sinds kort kan dit alleen door Spotify Premium op te zeggen en opnieuw aan te vragen, zoals ook in het startbericht staat. Klopt het dat je Spotify premium gratis bij jouw Alles in 1 abonnement hebt, of heb je een betaalde variant? In het eerste geval: ik vermoed dat het opzeggen niet lukt, doordat het gratis inbegrepen zit in het abonnement. Ik doe intussen navraag voor je bij een specialist. We komen er bij je op terug zo gauw we iets hebben gehoord!

Het lukt me niet om de spotify te activeren.. krijg telkens melding van bad gateway

 

*Admin: topic verplaatst naar verzameltopic

Sinds gisteren heb ik geen spotify premium meer terwijl er niets veranderd is in mijn abonnement en op de factuur ook nog staat dat ik betaald heb voor spotify. Is er een storing bij kpn/spotify oid?

Zijn er meer mensen met dit probleem?

 

Admin: verplaatst van het Family topic naar het Premium topic

Reputatie 7
Badge +30

Het lukt me niet om de spotify te activeren.. krijg telkens melding van bad gateway

Welkom @Badr36, je probeert te activeren via https://www.kpn.com/spotifyactiveren? Zou je het voor de zekerheid ook nog eens via een andere browser willen proberen. Op welk moment in het activeringsproces krijg je deze foutmelding? 

 

Sinds gisteren heb ik geen spotify premium meer terwijl er niets veranderd is in mijn abonnement en op de factuur ook nog staat dat ik betaald heb voor spotify. Is er een storing bij kpn/spotify oid?

Zijn er meer mensen met dit probleem?

Hoi @Tinus1976, welkom! Om eerst even een open deur in te trappen: je weet zeker dat je inlogt met het juiste account? 

Als dat wel zo is, dan is je account wellicht teruggevallen op Free. Zou je in dat geval dan je forumprofiel willen invullen en hier laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik mee.

@Coppelia ik zie dat wij nog geen terugkoppeling hebben gehad van de collega waarbij we navraag gedaan hebben. Ik zou dat toch nog even af willen wachten. Je zou in de tussentijd kunnen proberen om Spotify uit en weer aan te zetten, maar zelf zou ik willen adviseren om de reactie van mijn collega toch nog even af te wachten. Excuses voor het ongemak!

hoop dat dat niet te lang meer gaat duren want spotify free is echt extreem irritant, ik betaal er niet voor niks voor.

we zijn nou al 5 dagen verder dan mijn eerste melding. Hoe lang moet dit nog gaan duren? nu is de link op de activatie link ook nog gebroken omdat het 502 bad gateway zegt dus kan ook niet eens kijken of er al progressie is.

Reputatie 7
Badge +30

@Coppelia, @Badr36, ik zie hier dat het om een storing lijkt te gaan met de activatiepagina. Dus op dat vlak wil ik vragen om even af te wachten. Als we daar meer over weten komen we hier terug. 

 Coppelia, voor jou specifiek: de collega waar we navraag hebben gedaan geeft aan dat het nu weer in orde zou moeten zijn. Maar dat kun je dan dus wel pas testen als de pagina het weer doet. 

Ik heb gisteren spotify premium afgesloten. Ik heb de mail gekregen om te activeren, klik ik echter de link aan dan krijg ik een 502 bad gateway melding en kan ik niets meer. Graag hoor ik een oplossing.

 

*Admin: topic samengevoegd met algemeen topic

Ik wil spotify activeren maar de link werkt niet

admin: toegevoegd aan lopend topic

Ik kan Spotify Premium niet vanuit de mail die ik van u ontvangen heb activeren

admin: topic toegevoegd aan lopend topic

Reputatie 7
Badge +30

@Aart1975, @Sebask, welkom. Dit is correct op het moment. De pagina ervaart een storing. We laten het weten als dit opgelost is. 

 

@Tinus1976, dank voor het invullen van je profiel. Ik zie hier dat jij Spotify Family in je abonnement actief hebt. Dit account waar jij mee inlogt, is dat het hoofdaccount van de Family, of een van de gezinsleden? Als het eens van de gezinsleden is, laat dan het hoofdaccount checken of jij nog goed onderdeel bent van de Family. Als dit het hoofdaccount is, wil je dan eens inloggen op de Spotify accountpagina en kijken of daar wel staat dat Family actief is? 

@Erik_ het is inderdaad mijn hoofdaccount waar ik mee inlog en als ik op de spotify account pagina kijk zie ik ook dat ik een  free account heb ipv een  family account.

Reputatie 7
Badge +15

@Tinus1976 Bij ons zie ik nog wel een Spotify family abonnement lopen. Op dit moment is voor ons technisch niet mogelijk om een nieuwe activatiecode aan te vragen voor Spotify family.

Op dit moment is de verwachting dat dit medio mei weer gaat lukken. Ik kan me voorstellen ,al helemaal met dit heerlijke weer, dat je denkt. 'Goh, dit duurt me te lang'. In dat geval kun je uiteraard overwegen Spotify family bij ons te beëindigen en bij Spotify zelf weer aan te vragen. Let op: Ik zie dat je entertainment korting krijgt omdat je je thuis abonnement combineert met mobiel. Die korting krijg je op je Spotify Family product.

Het is dus even de vraag wat je wens heeft. Direct Spotify Family t.w.v. netto €14,99, dan opzeggen bij ons en aanvragen bij Spotify. Of nog even geduld en Spotify Family via ons houden voor €14,99-€5,00 = €9,99.

Zodra het voor ons weer mogelijk is om activatiecodes aan te vragen zullen we het hier zo snel mogelijk laten weten. 

 

Hallo KPN. 
 

ik heb altijd premium gehad en ineens was dit omgezet naar free. 
 

nu heb ik opnieuw premium aangeschaft bij jullie maar ik kan het nergens opnieuw activeren. Hij zegt dat de site niet bereikbaar is. 
 

Hoe lossen we dit op

 

Admin: samengevoegd met centrale Spotify topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Tim becker de manier waarop je je spotify tegenwoordig beheert is onlangs veranderd. Je doet dit tegenwoordig via https://www.kpn.com/spotifyactiveren. Meer informatie hierover kun je vinden in het startbericht van dit topic!

@Coppelia@Badr36, ik zie hier dat het om een storing lijkt te gaan met de activatiepagina. Dus op dat vlak wil ik vragen om even af te wachten. Als we daar meer over weten komen we hier terug. 

 Coppelia, voor jou specifiek: de collega waar we navraag hebben gedaan geeft aan dat het nu weer in orde zou moeten zijn. Maar dat kun je dan dus wel pas testen als de pagina het weer doet. 

Nou ik zie nog steeds dat het verkeerd om is 

Zit er nog precies het zelfde uit als voorheen... Spotify hoort bij mijn internet abo te staan en niet bij mobiel want ik heb daar Spotify afgehaald.

We zijn nou bijna een week verder mensen :(

Reputatie 7
Badge +20

@Coppelia ik heb dit wederom bij mijn collega's neergelegd. Ik kom hier op terug!

Ik mis mijn activatie code en ik vraag me af hoe ik deze weer kan terugvinden of opnieuw ontvangen.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @PostJo, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

@Jitske1981 bedankt voor het invullen van je profiel! We zoeken voor je uit waarom het activeren niet lukt: komen we op terug! 

Is er al Nieuws? Heb nog steeds geen spotify premium die werkt!! 

@Coppelia@Badr36, ik zie hier dat het om een storing lijkt te gaan met de activatiepagina. Dus op dat vlak wil ik vragen om even af te wachten. Als we daar meer over weten komen we hier terug. 

 Coppelia, voor jou specifiek: de collega waar we navraag hebben gedaan geeft aan dat het nu weer in orde zou moeten zijn. Maar dat kun je dan dus wel pas testen als de pagina het weer doet. 

Nou ik zie nog steeds dat het verkeerd om is 

Zit er nog precies het zelfde uit als voorheen... Spotify hoort bij mijn internet abo te staan en niet bij mobiel want ik heb daar Spotify afgehaald.

We zijn nou bijna een week verder mensen :(

 

Ik heb precies ditzelfde probleem!! 

Reputatie 7
Badge +10

@Jitske1981 We hadden terugkoppeling dat het opgelost zou moeten zijn, maar dat blijkt dus voor zowel jou als @Coppelia niet het geval. We hebben het daarom weer gemeld en zodra we terugkoppeling hebben, horen jullie dat van ons. Excuses voor het ongemak!

@Jitske1981 We hadden terugkoppeling dat het opgelost zou moeten zijn, maar dat blijkt dus voor zowel jou als @Coppelia niet het geval. We hebben het daarom weer gemeld en zodra we terugkoppeling hebben, horen jullie dat van ons. Excuses voor het ongemak!

Ik heb nu bij allebei de abonnementen een link staan dus ben maar eens verder gaan klikken en dan komen we bij het volgende probleem.

Hij ziet nog steeds dat hij verbonden is met KPN via het mobiel abonnement ofzo. Wat niet het geval is sinds ik al dik een week met het leed dat Spotify free heet rond loop.

Reputatie 7
Badge +19

@Coppelia Dankjewel voor het screenshot. Deze heb ik ook doorgespeeld naar de specialist. We komen er meteen op terug zo gauw we nieuws hebben!