Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik ben ook 1 stap verder, kan nu wel klikken op spotify onder thuis! Maar kom bij de volgende stap deze melding tegen!! 

@Coppelia Dankjewel voor het screenshot. Deze heb ik ook doorgespeeld naar de specialist. We komen er meteen op terug zo gauw we nieuws hebben!

Ik heb deze melding ook!! 

Reputatie 7
Badge +20

ik geef hem door @Jitske1981!

Beste,

Graag zou ik een nieuwe activeringscode willen ontvangen voor mijn spotify premium account. 

Alvast bedankt!

 

*Admin: Topic samengevoegd met algemeen topic over Spotify Premium.

Reputatie 7
Badge +30

@Coppelia, @Jitske1981, bedankt voor jullie geduld. We hebben uitsluitsel. Het blijkt dat er ergens tussen ons en Spotify de boel van de rails is geraakt. Waardoor Spotify bij ons correct in het abonnement staat, maar dat bij Spotify zelf niet zo is. Door dat ons systeem hierin recentelijk is gewijzigd kunnen we dit niet handmatig laten aanpassen. Dus de enige manier waarop we dit kunnen herstellen is Spotify uit jullie abonnement verwijderen, En zodra dat verwerkt is, kan het weer opnieuw toegevoegd worden. Dan zal het ook bij Spotify zelf binnenkomen, en kan de boel geactiveerd worden via de activatiepagina. 

Ik heb nu voor jullie beiden Spotify verwijderd. Daar krijg je per e-mail bevestiging van. Dit wordt ook vandaag nog verwerkt. Je kunt dan morgen via je MijnKPN zelf weer Spotify aanzetten. Zodra je daar dan de bevestiging van hebt kun je activeren.

Voor jullie beiden worden ook de kosten vergoed voor de afgelopen periode, dit wordt op de komende factuur in mindering gebracht. 

 

 

@4n0n13m, welkom! Sinds kort werken we niet meer met activatiecodes. Je kunt nu via de activeatiepagina je Spotify activeren. Je logt daar in met het KPN ID waaraan ook het abonnement is gekoppeld waar je Spotify bij in zit. 

Bedankt voor je antwoord. Er staat dat mijn spotify al geactiveerd is. Maar moet ik dan met mijn email adres die bij kpn bekend is een account aanmaken of kan ik mijn spotify account hiervoor gebruiken. 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je antwoord. Er staat dat mijn spotify al geactiveerd is. Maar moet ik dan met mijn email adres die bij kpn bekend is een account aanmaken of kan ik mijn spotify account hiervoor gebruiken. 

Dan hoef je geen account meer aan te maken, @4n0n13m, dan heb je al een Spotify account Premium gemaakt. Je hoeft dan alleen maar met dat Spotify account in te loggen om gebruik te kunnen maken van je Premium. Mocht je de inloggegevens niet meer weten, dan vind je hier meer informatie van Spotify, plus de mogelijkheid om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Bedankt voor je antwoord. Er staat dat mijn spotify al geactiveerd is. Maar moet ik dan met mijn email adres die bij kpn bekend is een account aanmaken of kan ik mijn spotify account hiervoor gebruiken. 

Dan hoef je geen account meer aan te maken, @4n0n13m, dan heb je al een Spotify account Premium gemaakt. Je hoeft dan alleen maar met dat Spotify account in te loggen om gebruik te kunnen maken van je Premium. Mocht je de inloggegevens niet meer weten, dan vind je hier meer informatie van Spotify, plus de mogelijkheid om je wachtwoord opnieuw in te stellen.

Het is al opgelost. 

Reputatie 7
Badge +30

Dat is mogelijk, @4n0n13m. Alleen kan ik dat sinds de recente wijzigingen in onze systemen rondom het activeren niet meer inzien. Je kunt dan ook het beste naar de infopagina van Spotify gaan die ik al linkte. Daar staat ook meer informatie over wat je kunt doen als je niet meer zeker weet welk e-mailadres aan je account gekoppeld is. 

Goedenavond, 

ik heb maanden geleden mijn spotify premium abonnement stopgezet. Nu heb ik nog steeds premium. Spotify geeft aan dat mijn abonnement bij jullie loopt. Jullie zeggen dan weer het loopt tot nieuwe factuurmaand, dan weer nog een maand. Laatste keer werd gezegd tot 27 april loopt het. Als je het daarna nog hebt, moet je maar weer contact opnemen. Ik heb het nog steeds. Ben er wel een beetje klaar mee dat ik er steeds achteraan moet gaan. Ik heb het nog steeds, betaal er niet voor maar heb ook geen zin in een naheffing straks. Een medewerker gaf aan dat ik geen naheffing kan kr8jgen maar ook dat heb ik niet zwart op wit. Ik ben hier al maanden over bezig. Help!

 

*Admin: Samengevoegd met algemeen Spotify topic

Hoe kan ik mijn gratis spotify premium op mijn nieuwe tv instaleren ?

Deze zit bij mijn abonnement maar heb nu pas een tv die spotify ondersteund.

 

Admin: afgesplitst naar lopend topic

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik snap dat je een beetje klaar bent met deze situatie @Eef666, je bent hier al een poosje mee bezig :slight_frown:

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag je Spotify gebruikersnaam, in het opmerkingenveld noteren. Dan kijk ik even met je mee!

Hoe komt het dat KPN het zijn klanten zo moeilijk maakt om telefonisch bereikbaar te zijn.

Tenminste ik krijg het maar niet voor elkaar om gewoon iemand te spreken.

Ik heb aan mijn abonnement spotify toegevoegd. Het fysieke abonnement wat thuis gestuurd is laat dit ook zien. Maar online, bij mijn KPN,  is het niet zichtbaar en krijg ik Premium niet geactiveerd of mijn gratis spotify geüpgraded.

De oplossing zal zoals altijd simpel zijn. Wie weet hem?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

 

Ook bij mij is mijn premium ineens ‘free’. Wanneer ik het via kpn regel (ik heb via kpn ‘alles ineen’ een premium abonnement en ik activeer Spotify dan komt er te staan: Spotify is al geactiveerd. Ik heb nooit een code gehad. Al m’n play lijsten zijn weg ….. wat moet ik doen? 

Reputatie 7
Badge +16

Hi @J.R.J.R., welkom! Veel kan zelf online geregeld worden, als je toch met ons wil bellen, dan kan dat uiteraard:

Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar op 0800 0402. Gaat het om iets administratiefs, dan wordt je op werkdagen voor 8:00 en na 20:00, op zaterdag voor 8:00 en na 17:00 en op zon- en feestdagen verwezen naar online self service.

Aan welk abonnement heb je Spotify toegevoegd: het Thuis of een mobiel abonnement? Als je inlogt in MijnKPN via de link https://www.kpn.com/spotify/activeren.htm dan heb je niet de mogelijkheid om Spotify te activeren?
Zo niet, dan wil ik graag nakijken of Spotify Premium wel daadwerkelijk toegevoegd is aan het Thuis of mobiele abonnement: vul jij je gegevens in, in jouw Forum profiel? Graag het klantnummer, postcode en huisnummer en eventueel 06 nummer. 

@Jose 66, ook een welkom voor jou! Jouw Spotify Premium account is dus al geactiveerd maar het account is ineens omgezet naar een Spotify Free account? Vreemd! Je hoeft in feite alleen maar in te loggen met je inloggegevens van het Spotify Premium account om er gebruik van te kunnen maken. Neem contact op met Spotify wat betreft de inloggegevens: inloggegevens vergeten.

Reputatie 7
Badge +30

Hoe kan ik mijn gratis spotify premium op mijn nieuwe tv instaleren ?

Deze zit bij mijn abonnement maar heb nu pas een tv die spotify ondersteund.

 

Admin: afgesplitst naar lopend topic

@rinus1 welkom! Je kunt met de bij jou bekende inloggegevens inloggen op de app van jouw smart tv. Als je je wachtwoord niet meer weet, kan je deze via de website van Spotify opvragen. 

Reputatie 1
Badge

Tot mijn grote verbazing zet ik een paar dagen geleden mijn sleep playlist aan en hoor ineens reclame tussendoor…

Ik heb al jaren geen reclame meer gehoord op mijn Spotify en nu heb ik ineens geen Spotify Premium meer.

Dit was altijd deel van mijn pakket

Wat is er aan de hand KPN?



Admin: topic samengevoegd met algemeen topic over Spotify

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @beedj, welkom terug! Als je inlogt op je Spotify accountpagina, zie je daar nog wel Premium staan? Zo ja, check voor de zekerheid of je ook met dat account inlogt op je apparaat. Als je daar geen Premium ziet staan, controleer dan in je MijnKPN of Spotify nog onderdeel is van je pakket. Zo nee, dan zul je het opnieuw moeten toevoegen en kun je met je KPN ID inloggen op de activatiepagina om Premium weer te activeren.

Zo ja, probeer dan ook eens de activatiepagina. Als dat niet werkt, laat het hier weten en vul dan ook je forumprofiel in.

Reputatie 1
Badge

Dag Erik,

 

Dank voor je bericht.

Sinds Maart heb ik een extra zender pakker (Ziggo Sport) en ik zie dat Spotify premium geen onderdeel is van mijn pakket. Terwijl dat niet zou veranderen.

Het is nu ineens weg en ik moet mij nu aanmelden voor Spotify Premium maar moet dan een abonnement nemen.

Ik neem aan dat ik nog steeds recht heb op Spotify via KPN? Dat is oa de reden dat ik niet naar Ziggo ben gegaan..

 

Gr

 

Bertjan

Reputatie 7
Badge +19

@beedj Hmm, het klinkt dus alsof Spotify Premium nu niet aan staat in je pakket. Ik raad je aan om je bevestiging even goed te controleren, van de wijziging die je laatst hebt gedaan. Daarop staat precies wat er veranderd is. Daarnaast kan je jouw pakket ook bekijken en aanpassen door in te loggen in MijnKPN. Als Spotify niet meer aan staat bij het pakket, kan je het weer activeren via MijnKPN.

Reputatie 1
Badge

Dag Alexandra,

 

Spotify staat er idd niet meer bij.

Ik heb toch gewoon recht op Spotify?

Ik heb het al jaren via KPN.

 

Gr

Bertjan

Reputatie 7
Badge +10

Dag Alexandra,

 

Spotify staat er idd niet meer bij.

Ik heb toch gewoon recht op Spotify?

Ik heb het al jaren via KPN.

 

Gr

Bertjan



Ik ben even met je mee gaan kijken. In de orderbevestiging die op 30 maart naar jou is verstuurd staat dat Spotify Premium is verwijderd uit je abonnement. Je bent toen overgestapt naar een Hussel 50 Mbit/s Internet abonnement met Interactieve TV (1 tv-ontvanger), het Opnemen Pakket en Ziggo Sport Totaal. Je kunt Spotify Premium weer aanzetten in MijnKPN.

Beste,

 

Hier hetzelfde probleem. Via de activeer knop via www.kpn.com/spotifyactiveren moet ik mijn KPN id invoeren dan ga ik naar een overzichtspagina die blijft “hangen” normaal zou ik hier mij eigen Spotify nummer kunnen registreren volgens de helpdesk, echter de pagina laad niet (ook niet bij andere browsers). Kan ik Spotify premium opzeggen bij het thuis abonnement?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Maart3n,

We hebben jouw topic samengevoegd met het algemene Spotify topic om het voor ons overzichtelijk te houden. :blush:

Wat vreemd dat die pagina blijft hangen! We hebben het hier zelf even geprobeerd en dan laadt de pagina wel. Zou je nog eens willen testen of het nu wel lukt?

Als het niet lukt en je wil Spotify Premium opzeggen, dan kun je dat zelf regelen via MijnKPN

Dag Jose,

Helaas blijft het hangen: zie afbeelding van het overzicht

Als ik dan naar producten ga komt wel het abonnement naar voren:

Duidelijk is dat Spotify Premium in het pakket zit.

Maar bij Extra opties  wijzigen of toevoegen is het niet uit of aan te zetten… Spotify Premium staat bij geen van de genoemde opties behalve dat er kosten in rekening worden gebracht.

 

Dus hoe krijg ik het voor elkaar om het te activeren ofwel uit het abonnement te halen als dat niet lukt via MIJNKPN. Hoor het graag!