Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Ik heb nog geen link ontvangen terwijl ik het wel bij mijn abbonement heb zitten. Vandaag geactiveerd.


Admin: topic samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +19

Als je Spotify in jouw abonnement hebt, kun je het activeren via de activatiepagina: Spotify activeren Je activeert het met jouw KPN ID @Steffie1996 

Hallo, ik heb op dit moment een hussel abonnement met spotify. Deze stopt per 1 juni, en ik krijg een nieuw abonnement bij KPN, ook een hussel abonnement met spotify (kreeg een betere aanbieding bij nieuw abonnement). Nu wil ik graag mijn playlist behouden, of over zetten naar het nieuwe spotify account. Is dat mogelijk, en zo ja, hoe doe je dat? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Onze spotify werkt maar me zus die een account heeft en altijd samen met mij erop zit kan niet toevoegen. Hoe kan dit...een nieuw account aanmaken oid heeft geen zin.…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +20

Onze spotify werkt maar me zus die een account heeft en altijd samen met mij erop zit kan niet toevoegen. Hoe kan dit...een nieuw account aanmaken oid heeft geen zin.…

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Dag @Westerik Het ligt vast aan mij, maar ik begrijp je vraag niet helemaal. Kun je iets meer toelichting geven op waar je tegen aan loopt? Het gaat om Spotify Family of toch om Premium? Heb je je vraag ook al bij Spotify zelf neergelegd? 

Reputatie 7
Badge +20

@babsje Door deze wijziging veranderd er niets in jouw Spotify account hoor. Deze kun je gewoon blijven gebruiken zoals je gewend bent. 

Beste,

 

Ik weet mijn Spotify inlog gegevens niet meer, kunnen jullie helpen?

 

Goedemiddag, 

Momenteel hebben wij hetzelfde probleem. In ons pakket is Spofify Premium opgenomen. Wanneer ik de account echter wil activeren, krijg ik de volgende melding: 

‘Sorry! You’re not able to activate this offer just yet.
You already have Spotify Premium from KPN. Please contact KPN to cancel your current subscription before you can activate this offer.’

 

Zou u ons ook een nieuwe activeringscode kunnen toezenden per email om dit probleem op te lossen? 

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Goedemiddag, 

In ons pakket is Spotify Premium opgenomen. Wanneer ik de account echter wil activeren, krijg ik de volgende melding: 

‘Sorry! You’re not able to activate this offer just yet.
You already have Spotify Premium from KPN. Please contact KPN to cancel your current subscription before you can activate this offer.’

 

Zou u ons ook een nieuwe activeringscode kunnen toezenden per email om dit probleem op te lossen? 

 

*Admin: Toegevoegd aan lopend topic over Spotify Premium

afgelopen vrijdag met klantenservice gebeld omdat spotify premium al een tijdje niet meer werkte. De dame aan de telefoon vertelde mij na wat dingen na te kijken dat er aan de kpn-kant niets mis leek te zijn en dat ik een bij spotify navraag moest doen.

Zojuist chatsessie gehad met spotify en nu blijkt dat KPN het premium abonnement op 12 januari heeft stop gezet bij spotify. ik betaal hier nog wel steeds 9,99 voor iedere maand.

 

Hoop snel op een goede tegemoetkoming

 

*Admin: Samengevoegd met lopend Spotify Premium topic

Reputatie 7
Badge +17

@TC 't Laer Voor hulp bij het inloggen kun je terecht bij Spotify.

@JY59 Waar probeer je Spotify te activeren? De foutmelding die je nu krijgt, doet namelijk vermoeden dat je via Spotify zelf probeert te activeren. Bovendien lijkt het erop dat jouw Spotify Premium via KPN al geactiveerd is. Indien dit niet het geval is, dan kan je Spotify Premium via KPN activeren op de pagina Activeer Spotify Premium of Family. Lukt het niet? Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, 06-nummer, geboortedatum en klantnummer(s)? Dan kan ik even met je meekijken.

@Martin2209 Dat is wel vreemd, zeg! Wij zeggen jouw Spotify Premium abonnement namelijk niet zomaar op. Ik kijk graag even met je mee. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, 06-nummer, geboortedatum en klantnummer(s)? Alvast bedankt!

@Denise_  profiel aangevuld

Reputatie 7
Badge +20

Dank @Martin2209, ik zie 'm ook gewoon actief staan onder je abonnement dus het is vreemd dat hij als ‘opgezegd’ geregistreerd staat bij Spotify :thinking: Wellicht kunnen we dit veranderen door Spotify even écht van je abonnement af te halen, en daarna weer toe te voegen. Zou je dat zelf willen proberen via je MijnKPN account of heb je liever dat ik dit voor je doe?

@Maja_  als jullie dit kunnen organiseren graag. 

Blijf het wel raar vinden dat spotify met datum komt wanneer het door jullie stop gezet is

Reputatie 7
Badge +20

Daar heb ik zelf ook geen verklaring voor @Martin2209, er is rond die datum geen enkele bestelling of wijziging terug te vinden in de systemen. 

Ik heb vanavond Spotify voor je verwijderd en weer opnieuw aangevraagd, als die bestelling verwerkt is kan je jouw Spotify Premium account weer activeren!

 

@Maja_  hoe gaat het nu met de 5 maanden dat het niet gewerkt heeft? Heb er wel voor betaald. Zie graag het geld terug 

Ik heb hetzelfde probleem vandaag ineens omgezet naar spotify free. Heb al jaren sporify premium bij mn abonement en dat geeft ie ook aan als ik inlog. Dus graag terugzetten. Activeren geeft aan dit het abonnement geactiveerd is!

Spotify premium al jaren in mn abonnement nu ineens naar free.. Hoe komt dat? Na inloggen en activeren van spotify geeft ie aan dat het abonnement al geactiveerd is..

*Admin: samengevoegd met algemeen Spotify topic

Reputatie 7
Badge +20

@Martin2209, ik zie nergens dat Spotify 12-01-2021 gestopt is. Heb jij dat ergens staan? 

 

@Rhonestroom, dat is wel erg balen, dat begrijp ik goed. Omdat je nu omgezet bent naar Free kan ik maar 1 ding doen. Dat is Spotify loskoppelen van jouw abonnement en daarna weer opnieuw aanvragen. Zal ik dat voor je in orde maken? 

@Bart_Z  Dit kreeg ik van spotify te horen. Dat kpn op die datum had opgezegd

Reputatie 7
Badge +20

Ik kan het nergens vinden. Voor zover ik kan zien heeft het altijd aangezien? Maar als het al zolang uit staat, waarom heb je dan niet eerder aan de bel getrokken?

ik wil mijn gratie spotify activeren maar ik weet niet hoe?

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Massy. Welkom op het KPN Forum. Als je gratis Spotify in jouw abonnement hebt, dan kunnen wij een nieuwe activatiecode toesturen waarmee je een Spotify Premium account kan aanmaken. Wil je daarvoor je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en mobiele nummer achterlaten in jouw KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. Dan kunnen wij dit verder voor jou uitzoeken. :blush:

Sinds een aantal weken ben ik mij Spotify Premium account kwijt terwijl ik volgens mijn factuur nog steeds een gratis spotify premium account zou moeten hebben. Spotify account is nog wel steeds geactiveerd. Hoe krijg ik nu weer mijn gratis spotify premium account terug?

*Admin: verplaatst naar algemeen Spotify topic

Reputatie 7
Badge +17

Hi @M van Zutphen! Lekker muziek luisteren zonder reclame is wel zo prettig. Zou je kunnen proberen via onze website Spotify opnieuw te activeren? Dit kan namelijk tegenwoordig gelukkig gewoon via onze website! Mocht het hier niet lukken laat het ons dan even weten. :relaxed: