Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

Reputatie 5
Badge +4

Als ik 2 juli overstap van XS4ALL, waar ik Spotify premium bundled heb, kan ik dat account dan meenemen. Ik heb bij de aanvraag in de KPN winkel aangegeven dat ik ook Spotify premium wil. 

Reputatie 7
Badge +19

@Anneke B Wat jammer. Je kunt ook gerust met onze klantenservice bellen voor hulp hierbij als dat makkelijker is, via het gratis telefoonnummer 0800-0402. Vanuit de klantenservice kunnen onze collega's eventueel ook met je mee kijken om je hiermee te helpen. Ik hoop dat je er snel uit bent!

@Ray_mond Dat is geen probleem. Jouw Spotify account en afspeellijsten blijven ongewijzigd, want dit staat in jouw account en los van een abonnement op Spotify Premium. Zo gauw je overstapt zal XS4ALL het premium-gedeelte deactiveren, en kan je Spotify Premium weer activeren via jouw KPN abonnement :) 

Reputatie 5
Badge +4

Bedankt voor je snelle reactie @Alexandra ☺️

volgens etra diensten van kpn heb ik geen spotify  en kan geen spotify abboment opzeggen  maar ik zie toch dat ik spotify premium heb kpn gebeld en gechat vond raar verhaal 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen @dennisahoud, ik zie dat je naast een internet en tv abonnement ook een mobiel abonnement bij KPN afneemt. Bij dat mobiele abonnement heb je ook Spotify actief zie ik. Waarom mijn collega dat niet zag toen je contact hebt gehad met de klantenservice, durf ik niet te zeggen. 

Momenteel heb ik een zakelijk abonnement met gratis spotify premium. Mijn zoon maakt gebruik van dit spotifyabonnement, maar gaat naar een eigen spotify account.

Hoe zorg ik dat ikzelf verder gebruik kan maken van het spotify premium account (gratis), wat moet ik doen om hem te ontkoppelen en mezelf als gebruiker te melden.  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Ik heb Spotify gratis in mijn abonnement, nooit gebruik van gemaakt, nu wil ik het wel doen. Hoe kan ik inloggen?

 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb Spotify gratis in mijn abonnement, nooit gebruik van gemaakt, nu wil ik het wel doen. Hoe kan ik inloggen?

 

Hi Gatica, we kijken graag met je mee. 

Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Gisteren ben ik een nieuw mobiel abonnement bij kpn aangegaan. In ons kpn thuis abo zit Spotify family. Ik wil mijn eigen spotify premium  opzeggen. Dat lukt niet, want het zit zo te zien niet in mijn nieuwe mobiel abo. Kunnen jullie spotify premium ‘uitzetten’ of omzetten naar free? Daarna kan ik ingaan op de uitnodiging voor spotify family. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +10

Momenteel heb ik een zakelijk abonnement met gratis spotify premium. Mijn zoon maakt gebruik van dit spotifyabonnement, maar gaat naar een eigen spotify account.

Hoe zorg ik dat ikzelf verder gebruik kan maken van het spotify premium account (gratis), wat moet ik doen om hem te ontkoppelen en mezelf als gebruiker te melden.  

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 



Hoi @Henkva, welkom op het KPN Forum! :blush:

Ik heb je topic verplaatst naar het centrale topic over Spotify Premium. Lees het startbericht even door. Kom je er daarmee niet uit? Vul dan jouw forumprofiel in en geef hier even een seintje zodra je dat hebt gedaan. Dan kijken we met je mee!

Wij hebben een Spotify Premium gratis in ons KPN abonnement zitten. Die is nu gekoppeld aan mijn Spotify account.Ik wil deze omzetten naar het account van mijn moeder.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Is er iemand bij KPN werkzaam, die op een heldere manier mijn premium account bij Spotify weer gangbaar kan maken.
Van de 1 op andere dag heb ik een Free abo met een stortvloed aan reclame en mij afspeellijsten zijn ook allemaal weg getoverd……

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst
 

Reputatie 7
Badge +17

Wij hebben een Spotify Premium gratis in ons KPN abonnement zitten. Die is nu gekoppeld aan mijn Spotify account.Ik wil deze omzetten naar het account van mijn moeder.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

@Taumaus  Leuk! Op dit moment is het alleen mogelijk om Spotify Premium aan een ander account te koppelen door eerst Spotify Premium uit jouw abonnement te verwijderen en opnieuw toe te voegen. Je krijgt hierna een nieuwe activatiecode toegestuurd waarmee je Spotify Premium aan een ander account kunt koppelen. We hebben momenteel geen mogelijkheid om Spotify Premium los te koppelen zodat je het opnieuw kunt koppelen.

Is er iemand bij KPN werkzaam, die op een heldere manier mijn premium account bij Spotify weer gangbaar kan maken.
Van de 1 op andere dag heb ik een Free abo met een stortvloed aan reclame en mij afspeellijsten zijn ook allemaal weg getoverd……

 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst

@Broodkogel Als je ineens weer reclame hoort, dan is jouw Spotify account inderdaad terug gezet naar Spotify Free. Als ik jouw abonnementen bekijk, is dit ook niet gek, want ik zie hier geen Spotify Premium. Voor zover ik kan zien, heb je dus geen Spotify Premium via KPN. Als je bij Spotify zelf Premium hebt afgenomen, raad ik je aan contact met hen op te nemen.

Heb al jaren spotify premium gratis als onderdeel van mijn abonnement Alles-in-1 Thuis Standaard.  Tot voor kort geen enkel probleem  Maar helaas heb ik op onverklaarbare wijze geen toegang meer tot spotify premium. Log ik in bij KPN.com/spotifyactiveren dan laat dat zien dat spotify premium is geactiveerd. Log ik in bij Spotify dan wordt in mijn account spotify free aangegeven  Op hun site wordt aangegeven dat wanneer deze koppeling er niet is dat ik dan bij mijn provider moet zijn, De grote vraag is nu, hoe krijg ik een en ander weer gekoppeld??

Beste,

 

Ik wil graag mijn Spotify Premium account opzeggen via KPN (want ik heb een KPN abonnement), maar het lukt niet. Ik vink de optie Spotify Premium uit en alsnog kan ik op de site van Spotify geen nieuw account kiezen. Kan iemand mij helpen?

Reputatie 7

Hoi @PMV-22, welkom! Het kan zijn dat hier wat mis is. Maar ter controle toch eerst de volgende vraag: weet je zeker dat je met het goede Spotify account inlogt? Als dat zo is, zou je dan je forumprofiel willen invullen? Dan kunnen we een kijkje nemen.

 

Welkom, @Thomas73! Ik begrijp niet helemaal wat je nu wilt doen. Wil je Spotify dat je via ons hebt opzeggen? Of wil je een los Spotify abonnement opzeggen zodat je juist via ons Spotify kunt nemen? 

KPN, kan je mijn Spotify ontkoppelen?

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

KPN, kan je mijn Spotify ontkoppelen?

Hoi @ferdinu. Welkom op het KPN Forum. Helaas hebben wij niet de mogelijkheid om een Spotify account te ontkoppelen. Wanneer je het Spotify Premium abonnement bij KPN opzegt wordt jouw account binnen uiterlijk een maand weer terug gezet naar een Free account.

 

Hoi, 

 

Ik heb al meerdere keren het Spotify abonnement proberen op te zeggen. Want wij willen Spotify Duo.

Maar volgens Spotify moet ik hiervoor bij KPN zijn.

Willen jullie mij hierbij helpen aub?

Hoe nu verder?

Telefonisch krijg ik jullie niet te pakken en via de app staat nergens bij dat ik Spotify kan opzeggen.

Hoor graag weer! 

 

*Admin: topic samengevoegd met algemeen topic over Spotify Premium

Reputatie 7
Badge +24

Welk abonnement heeft u bij KPN? Want bij sommige  oudere abonnementen is het een vast onderdeel. Dat kun je niet verwijderen. 

 

*Admin: bericht samen met bericht van klant verplaatst naar algemeen topic over Spotify Premium

Reputatie 7
Badge +17

Welk abonnement heeft u bij KPN? Want bij sommige  oudere abonnementen is het een vast onderdeel. Dat kun je niet verwijderen. 

@Jessy82 En als het niet als vast onderdeel in jouw abonnement zit, dan kan je het verwijderen via MijnKPN

Ik heb per ongeluk de app met Spotify in mijn pc verwijderd. Hoe kan ik Spotify met mijn muzieklijsten weer activeren?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Goedendag,

Sinds gisteren heb ik geen Spotify Premium.

Als ik probeer in te loggen, wordt mijn e-mailadres (en wachtwoord) niet herkend.

Graag uw oplossing.

Groet,

Steven

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Reputatie 7
Badge +19

Ik heb per ongeluk de app met Spotify in mijn pc verwijderd. Hoe kan ik Spotify met mijn muzieklijsten weer activeren?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

 

Goedemorgen @Nelly Coenen, als Spotify per abuis verwijderd is van jouw computer kun je het programma weer opnieuw installeren. 

Download en installeer Spotify opnieuw. 

Reputatie 7
Badge +20

Goedendag,

Sinds gisteren heb ik geen Spotify Premium.

Als ik probeer in te loggen, wordt mijn e-mailadres (en wachtwoord) niet herkend.

Graag uw oplossing.

Groet,

Steven

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo @asbudding Heb je hulppagina van Spotify zelf al bekeken? Mocht je er daar niet uitkomen, kun je dan iets meer vertellen? Heb je Spotify via ons lopen en heb je wellicht net je abonnement gewijzigd?