Vraag

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6291 reacties

kan ik een mail sturen want dit kan iedereen zien toch  of vergis ik mij

kan ik bellen of mailen want deze chat is niet afgeschermd toch ?

Reputatie 7

Dit is openbaar inderdaad @velt59, maar als je de gegevens op je forumprofiel zet zijn ze wel afgeschermd. Als je daar alles in de vakjes waar 'privé’ bij staat zet is het alleen voor jou en ons moderators te zien. Bellen kan ook als je dat liever doet, dat kan op ons gratis nummer 0800-0402.

jasper ik heb het forum profiel ingevuld. ik had gebeld maar jullie zijn er tot 20 uur sorry daarvoor je kunt mij ook bellen

Reputatie 7

Dank je, het gaat om het Spotify account wat bij het vaste abonnement hoort dus? Je zegt dat het bij Spotify niet meer bestaat, bedoel je daarmee dat je niet meer kunt inloggen op jouw Spotify account, of had je die Spotify account opgeheven? Als je het wachtwoord niet meer weet kan je die resetten via Spotify zelf: Spotify wachtwoord resetten. Je noemt ook dat je het probeerde te activeren via onze site, probeerde je die aan de account te koppelen die je op je profiel had ingevuld, of is dat juist het account die niet meer lijkt te bestaan bij Spotify?

het wachtwoord geef ik niet hier als het nodig is wil ik die mailen of even bellen

Je wachtwoord hoef je nooit te geven, daar zullen wij ook nooit om vragen.

beste jasper

spotify os gedaactiveerd hij bestaat niet meer in het systeem van spotify vandaar. ik denk als je een nieuwe spotify premium aanmaakt voor mij en de oude loskoppelt bij spotify is het probleem opgelost. ben alleen mijn music kwijt maar dat is dan niet anders.

Hallo,

Sinds vanmiddag is spotify premium op mijn iphone (geen kpn abonnement) plots Spotify free. Op mijn macbook doet premium het wel. Geprobeerd opnieuw in te loggen, nieuw wachtwoord etc. Maar dat helpt allemaal niet. Wie wel?

Reputatie 7
Badge +30

beste jasper

spotify os gedaactiveerd hij bestaat niet meer in het systeem van spotify vandaar. ik denk als je een nieuwe spotify premium aanmaakt voor mij en de oude loskoppelt bij spotify is het probleem opgelost. ben alleen mijn music kwijt maar dat is dan niet anders.

@velt59 ik zie in ons systeem ook een melding dat je misschien met een verkeerde gebruikersnaam/e-mailadres inlogt? Kan het zo zijn dat je inderdaad nog een ander account hebt? Kan je daar dan nog eens mee inloggen? Als het helemaal niet meer gaat lukken, laat het me dan even weten. Dan ga ik een nieuwe registratie voor je aanvragen. 

 

@MichaelvKerkwijk jouw ‘geen kpn abonnement’ doet me een beetje twijfelen. Heb je geen KPN abo qua mobiel of heb je Spotify Premium niet via je KPN abo? In dat laatste geval moet je even rechtstreeks met Spotify contact opnemen. Dan kunnen wij je niet helpen! Als je Premium via je vaste diensten hebt, moet het natuurlijk gewoon werken. Kan het zijn dat je met een verkeerde gebruikersnaam/e-mailadres inlogt? Als het op je macbook wel werkt, moet het op de iPhone ook werken!

Hallo Marcia,

Mijn spotify premium heb ik via mijn kpn abonnement “Alles in 1 standaard met pluspakket”. En ik log daarop in via mijn macbook en mijn iphone (tmobile abonnement). Heb diverse keren opnieuw ingelogd, nieuwe passwords etc. Maar op mijn mobiel blijft spotify automatisch naar “spotify free” gaan en niet naar premium.

Nog andere suggestie? groet Michael

Hi Marcia,

Het is nu wel gelukt. Dank voor je hulp.

Groet,

Michael

Goedendag,

Ik zou mijn gratis Spotify-account binnen het KPN-abonnement willen overzetten naar een familielid op hetzelfde adres. Mijn eigen Spotify-account zou dan “free” worden. Ik heb niet kunnen “ontdekken” of en hoe dit kan. Kunt u mij hierbij helpen? Alvast dank! Met vriendelijke groet, Jos.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

ik heb spotify gebeld en zeggen dat hij is gedeactiveerd hij bestaat in hun systeem niet meer.

ik heb een abonnement bij kpn waar spotify in zit nu al een paar dagen geen spotify graag nu actie word er een beetje moe van

jasper zij dat ik mijn ww moest vervangen heb ik gedaan bij velt59 is een free spotify en bij mijn abonement mountainbike geeft hij aan bestaat niet meer dus

Ik heb bij mijn abonnement van kpn Spotify familie. Maar de code die ik kreeg kan ik hem niet activeren en mijn kinderen ook niet. Spotify stuurt mij naar kpn en kpn naar Spotify. Leuk als je dit krijgt bij je abonnement en niet kan gebruiken

Reputatie 7
Badge +24

@velt59 Een account volledig verwijderen kunnen wij niet, kan alleen naar Free worden omgezet. Je zou wel altijd in moeten kunnen loggen. Ik heb voor nu jouw Spotify verwijderd en opnieuw aangezet zodat je binnen 24 uur een nieuwe code krijgt. 

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb bij mijn abonnement van kpn Spotify familie. Maar de code die ik kreeg kan ik hem niet activeren en mijn kinderen ook niet. Spotify stuurt mij naar kpn en kpn naar Spotify. Leuk als je dit krijgt bij je abonnement en niet kan gebruiken

Hoi Saskia, wat lukt er dan precies niet? Is die code al in gebruik? Krijg je een bepaalde foutmelding te zien? 

ik heb moeite om mijn spotify premium sinds vandaag te activeren ik heb wel spotify free op mijn telefoon en pc hoe moet ik dat doen ?

ik heb net een nieuwe spotify premium via kpn gekregen maar ik krijg het niet voor elkaar om die te activeren bij mijn e-mail adres invullen geeft hij aan in gebruikt wat nu

Reputatie 7
Badge +16

Fijn dat je een nieuwe activeringslink ontvangen hebt, @velt59. Als je al een account hebt wat gekoppeld zit aan je e-mailadres, dan kun je dat e-mailadres niet opnieuw registeren: dat is namelijk al bekend bij Spotify.

Kun je met dat e-mailadres inloggen in je Spotify account? :point_right_tone4:Inloggen bij Spotify Lukt het inloggen niet omdat je het wachtwoord bent vergeten, dan kun je een nieuw wachtwoord aanvragen :point_right_tone4:Spotify wachtwoord opnieuw instellen
Als je ingelogd bent in het account, wat is dan de status van het account? Is dat Spotify Free of Spotify Premium? Als het een Spotify Free account is, dan kun je omzetten naar een Spotify Premium account activeren via https://www.kpn.com/spotifyactiveren (nadat je bent ingelogd in MijnKPN, gebruik je de inloggegevens van het bestaande Spotify Free account).

Lukt dit niet of wil je een nieuw account, dan kun je een nieuw account aanmaken door een ander e-mailadres te gebruiken.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @KPNZebra, welkom op ons forum!
Om je Spotify te ontkoppelen en opnieuw te koppelen aan een ander account kun je de volgende stappen doorlopen:

*edit: 

Je hebt het over gratis Spotify, die kun je helaas niet zelf opzeggen en opnieuw bestellen, dat kunnen wij wel voor je doorzetten.

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Dank voor de reactie! Ik heb de nodige gegevens toegevoegd aan het profiel. Ben benieuwd naar de volgende stappen!. Nogmaals dank en groet,

Jos

ik heb mijn abbonnement bij kpn verlengd en daar zit een jaar gratis spotify bij     

nu heb ik het geactiveerd en word er toch 9,99 van mijn rekening afgeschreven hoe zet ik dit stop

bij kpn konden ze mij niet helpen

bij voorbaat mijn dank   groeten gielen

 

Admin: verplaatst naar verzameltopic

Reputatie 7
Badge +17

Dank voor de reactie! Ik heb de nodige gegevens toegevoegd aan het profiel. Ben benieuwd naar de volgende stappen!. Nogmaals dank en groet,

Jos

@KPNZebra Ik heb de vraag doorgezet. :)

Ik probeer ook spotify aan KPN te koppelen maar lukt niet.

Al gebeld met helpdesk van KPN maar vooralsnog zonder resultaat. Werd gemeld dat als ik geen reclame

Ik probeer ook spotify aan KPN te koppelen maar lukt niet.

Al gebeld met helpdesk van KPN maar vooralsnog zonder resultaat. Werd gemeld dat als ik geen reclame tussendoor kreeg dat het dan goed ging maar ging razensnel door mijn MBs heen dus gaat niet goed.

Spotify geactiveerd via KPN. Zelfde email in gebruik bij KPN en Spotify maar blijf de melding krijgen dat ik een gratis account heb bij Spotify dus koppeling is niet goed.

Kan iemand mij op weg helpen? zal ergens wel een instelling of iets dergelijks zijn wat ik aan moet zetten maar lukt mij niet. Luister als 5 dgn verplicht radio in de auto omdat spotify fails:angry:

gr, Linda/Almere